Sain töitä

Pian EX-työtön

En voi uskoa tätä todeksi ainakaan vielä, mutta olen siis saanut vakituisen työpaikan. Viikon päästä aloitan työt ja se on siis vakituinen. Kauan tätä työttömyyttä tulikin kärsittyä, melkein neljä vuotta jona aikana olin muutamalla työkkärin hömppä-kurssilla ja muutaman kerran orjatöissä. Nyt siis sain vakituisen työpaikan josta maksetaan PALKKAA.

Mutta sen haluan sanoa teille työttömät että voimia ja yrittäkää jaksaa ja taistelkaa oikeuksienne puolesta! Jokaisella on oikeus saada tekemästään työstä kunnon palkka eikä mitään työmarkkinatuki ylläpitokorvaus.

En yleensäkään tajua että keitä ne ovat jotka täällä palstalla koko ajan haukkuvat työttömiä. Työttömyys ei johdu työhaluttomuudesta vaan palkanmaksuhaluttomuudesta. On varmaan sellaisiakin työttömiä jotka eivät edes halua töihin, mutta jos jokaiselle työttömälle jotka vain haluavat annettaisiin mahdollisuus päästä palkkatöihin niin kyllä työttömyys alenisi, mutta kun kukaan ei enää näiden uusien lakien myötä halua maksaa palkkaa kun saa ilmaiseksi orjia.

Ja sen vielä sanon, että vaikka nyt saankin vakituisen työpaikan enkä ole enää työtön niin joka tapauksessa tulen aina olemaan työttömien puolella, koska itse olen ollut melkein neljä vuotta työtön ja todella tiedä mitä se on.

Työttömille vittuilijat voisivat ensiksi vaikka lahjoittaa oman työpaikkansa jollekin työttömälle ja jäädä itse työmarkkinatuen varaan, niin voi olla että pian alkaisi olla toinen ääni kellossa eikä enää ajattelisi työttömyydestä niin, että se on oma syy. Koittakaahan pärjäillä työttömät ja hyvää kevään jatkoa!

6

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kata

Kiva kuulla kerrankin positiivisia uutisia. Todella upeaa!

Toivottavasti meitä muitakin onnistaa, että saisimme töitä pitkän työttömyyden jälkeen.

• Onnea!

Todella hienoa! Suuret ja lämpimät onnittelut! Itsellä ei niin vielä ole tämä työttömyys venähtänyt, muutamia kuukausia vasta, mutta tuntuu se näinkin lyhyt aika. Äärimmäisen iloinen olen uutisistasi. Taatusti on työpaikka saanut hyvin motivoituneen ihmisen riveihinsä!

• Menestystä

Onnittelut työpaikan vuoksi. Ja kiitos hyvästä kirjoituksesta.

• tomppeli

Onneksi olkoon oikein paljon! Näitä juttuja täällä pitäisi olla enemmänkin.

Ihmettelen vain, missä ovat ne kommentoijat, joiden mielestä työttömyys on työttömän oma vika eivätkä he edes töihin halua, aina silloin kun joku kertoo saaneensa töitä ja onnellisuus paistaa tänne kylmään pohjoiseen saakka.

• Uustyötön

Kiitos, että kerroit meillekin. Olet elävä esimerkki siitä, että kyllä se vielä onnistuu kun jaksaa yrittää, eikä heitä kirvestään kiveen.

Hyvää jatkoa!

• Ex-työtön 55 vee

Hurjan paljon onnea - muistan erittäin hyvin, miltä tuo tuntui, kun sen itse koin. Työttömyyskauden muistot ovat ikuisesti mielessäni, siksipä täällä tulee silloin tällöin käytyä vieläkin.

Missä todella ovat nuo mollaajat, joiden mielestä työttömyys on oma syy silloin, kun joku kertoo ilouutisen? Ei näy ainuttakaan tässä ketjussa.

Itse koin aikanaan sen, kun kerroin täällä että työtä löytyi, niin minun väitettiin valehtelevan, kun pistin tuon ikäni mukaan, silloin se oli noin vuoden vähempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      4036
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      51
      3681
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3238
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      94
      3115
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2094
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2048
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1909
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      35
      1870
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1861
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1794
    Aihe