Kiitos viesteistä, jotka sain edelliseen kysymykseeni. Tuntu silt, et osa oli kyl kirjotettu niinku "piste silmäkulmassa", mut hyviä nekin oli.
Mul olis pieni ongelma Tintta-Maarian suhteen. Eilen katottiin meil Tango & Cash, ja koko leffan ajan Tinttis kiehnäs mun vieres. Lopult se meni niin pitkälle et se rupes kourii mun haaroväliä. Täs vaihees mä pomppasin ylös vihasena ja sanoin Tinttikselle, et nyt sun pitää rauhottuu, me ei viel olla tunnettu niin paljoa, et me voitais viedä tää juttu seuraavalla tasolle. Tinttis suuttu ja sano et mä en edes haluu sitä. Siihen mun oli pakko sanoo "hei, me miehet ei olla sellasii et vois vaan nappulaa vääntämällä muuttuu seksikoneeks. Teil naisil on paljo helpompaa ku te niin nopee sytytte. Mut meil miehil on vähä eri asia. Eka pitää tutustuu ennen ku voi toisen kaa maata. Pitää olla hyvä, lämmin ja turvallinen olo ennen ku voi antautuu toiselle". Mä kerroin tän myös meiän kaupan kassalle ja se sano et hyvin sanottu, et naiset nyt on vähän tommosii. Miten mä saisin sanottuu Tinttikselle, et edetään hitaasti ja sit ku ollaan valmiita niin tehdään se?
Pikku ongelma
6
950
Vastaukset
- Lipsis
On sallittu jos ei uskalla tai kehtaa kertoa totuutta. Voisit sanoa, että sinulla on jokin sukupuolitauti kuten testalon tai vitalis etkä haluaisi tartuttaa tätä kumppaniisi.
- hihii hohoo
mua nää naurattaa!
- Kopernkus
Miehenä tiiän miten inhottaa kun naiset kohtelee mua kuten jotain seksisubjektia. Yäk jää aivan karsee maku suuhun kun aatteleekin jotain limaisia ponnari tytteleitä mitkä haluaa vaan sitä yhtä. Onko se nyt miehen vika jos sillä ei olekaan isoo meisselii. Mulla on aivan käyttökelpoinen räikkäsarja mutta ei naiset vaan nauraa sen nähessään ja ilkkuut ilkeesti. Eikä se mies tosiaankaan saa mitään siitä pelkästä sisään ulos -liikkeestä tai ainakin mä tuun vaan hikiseksi ja väsyneeksi jos pitää rampata neljäkin kerrosta aina alas päästäkseen ulko-ovelle. Perskules kun nää mirja-marketat parkasee jo kun niitä liikuttaa vaikka vispilällä ja sit ne on niin onnellisia kun saivat sen suuren omeletin mut tekisivät sen piru ollen ite kun ei tohon nyt ytinfyysikkoa tarvita.
- Einsten
Juttelin just ton meiän kaupan kassan kaa, ja sil on ihan samanlaisii tuntemuksii, tost seksisubjektina olosta. Onkohan naisil mitään muuta ku seksi mielessä? Ainaki välil tuntuu silt, ettei olis muuta. Välil vois vaan puhuu, olla lähekkäin, kattoo leffaa (esim. Die Hard 1) ja jotain tällast. Sä saat kyl mun sympatiat.
- Kopernkus
Einsten kirjoitti:
Juttelin just ton meiän kaupan kassan kaa, ja sil on ihan samanlaisii tuntemuksii, tost seksisubjektina olosta. Onkohan naisil mitään muuta ku seksi mielessä? Ainaki välil tuntuu silt, ettei olis muuta. Välil vois vaan puhuu, olla lähekkäin, kattoo leffaa (esim. Die Hard 1) ja jotain tällast. Sä saat kyl mun sympatiat.
näistä asioista voi jutskata just vaan miesten kanssa kun ne ymmärtää aivan oikeesti ja tietää ne fiilarit mitkä sisuksissa lyllertää. Naiset vaan sanoo ymmärtävänsä mut ei ne oikeesti näitä juttuja tajuu ne vaan feikkaa et pääsis meidän housuihin. Tosin mä en tujuu et miksi sillä eihän ne edes sovi heille kun heillä on jo leveempi lantio. Ainaskin mie vaan haluisin höpötellä toiselle ja kammata ja silitellä toisen tukkaa kun samalla kattoo Terminaatoria tai täyttää Tm:n testejä.
- Gallileo
on niitäkin haarajaakkonaisia joiden on pakko ennen reffejä päästellä paineita kun muuden niiden kattilat ei kestä niitä pofooreita ja ne sormikkailla hinkkaa itteesä jotta sit miehen kanssa ei halut ois niin kovat et tuskan hiki karviaiset nousee ihon pinnalle. Mitä oon kuullu niin naiset vaan miettii aina uuden miehen nähessään et millanenhan höyläpenkki toikin mahtas olla ja onkohan ton sivuleikkuri mitenkin iso. Miestä tollanen ajattelu maailma vain oksettaa mut onneksi nauhalla on vielä kattomatta demolition man ja judge dredd.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228