pettäjät ovat

paskanpuhujia

Nyt se selvisi. pitkä suhde ukoparalla takana ja kiinnijäätyään lupasi ettei enää. Nyt selvisi että kyllä vaan vaan vielä jatkuu...

Ihanaa jättää tuolalinen paskanpuhuja valehtelija.

5

1798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohja meni pois

en kestäny valehtelua ja oli valehdellu toiselle naiselle olevansa vapaa?Pettämisen vielä jotenkin olisin voinu hyväksyä mutta en patologista valehtelua!

• ...kerhoon...

Juuri näin.Nolosti kärähti ja sitten alkoi takaisin itkeminen ja eikun vaan nussiminen jatkui kylillä ja toipa vielä kivan tuliaisen.Nyt sitten kiertää kavereita ja ihmettelee kun heitin hyypiön ulos talostani.Onneksi emme koskaan virallisesti yhteen muuttaneet.Kyllä mä nyt nautin.Ei näytä hyvin menevän.Missäs nyt kaikki kullat,kun eivät edes kämppää tarjoa!!!!

• ...kuin petaa

Saipahan opetuksen hän ja aina ei saa kaikkkea mitä haluaa...........ei edea aina =)
        Oikein kun ulos heitit, joka tekee sen kerran tekee todennäköisesti toisen

• petetty

Olen myös saanut selville, kaikista valehteluista huolimatta, hänellä on ollut ns. nettisuhteita toisiin naisiin jo silloin, kun olimme olleet hetken yhdessä. Kaikki ne pienet valheet, joista sain kiinni, tuntuvat pahoilta, kun tietää mikä niiden valehtelujen takana on, nimittäin muut naiset. Hän on nettiaddikti, etsii sieltä seuraa, jopa laittanut ilmoituksiaan seuranhakupalstoille, muka vapaa mies. Voi että risoo. Olen kerännyt aineistoa ja kun se viimeinen pisara tulee, heitän ne päin hänen naamaansa ja se tarina on silloin ohi! Tsemppiä muille saman asian kanssa painiville.

• lonely boy

joo mulleki selvis muutama pvä taka perin et muija oli pettäny mua kahen vuoden ajan ja käyttäny hyväksee.en ois ikinä uskonu et se tekis sellasta..sovittii et käyn hakemas sen baarist sit tuleeki viesti tyylii "tuli kaverin kans riitaa,meen nyt kotii,älä soita,soitan huomenna"..olin heti et mitä v¤¤¤ua.ja otin asiasta selvää,muijan kaveri sano et se on yhes baaris toisen jätkän kanssa,ja kerto kaikki muutki sen pettämiset yms.no mentii serkun kans sinne kyseisee baarii ja muijan ilme meni matalaks ku näki mut.ja menin rauhallisesti siihen poytää ja kysyin et mitä toi on (olivat käsi kädessä).kysyin silt jätkält et tiesitkö et se on varattu..jätkä vastas vaa et "ettehän te enää seurustele" mukamas.ja kävi viel isottelee "bodari fägis" ja silti ei uskaltanu "pikku miehelle" käydä :) ja se jätkä todellisuudessa on pelkkä "pillu haukka" ja oli tyylii myöntäny sen vko sit..no sitä jätkää varotettii ku seuraavaks nähää :) joo ja noi muut kerrat oli tyylii samanlaisia..oikein pistää kiehumaa kunnolla päässä tollaset pettäjä..ei täst maailmast löydy enää varmaa luotettavaa naista/miestä??? ite tein muijan takia kaikkeni,muutin toisee kaupunkii valitsin sen ku monet mun kaverit..mut onneks en polttanu siltoja kavruihin..et tällästä teki Nainen(taitaa olla tyttö vielä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      55
      4379
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4069
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3538
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3460
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      108
      2479
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2338
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2219
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2209
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2189
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2084
    Aihe