milloin tämä salarakas villitys loppuu

minä vain...;)

Mitä mieltä te muut?

onko tämä salarakas-buumi pysyvä ilmiö täällä Suomessa?

oLLaanko menossa kohti moniavioisuutta?

kohta varmaan olla kaikki sukulaisia keskenään kun väkiluku vähenee suomesta ja suhinoidaan keskenään...

vai oliko tämä jokin muoti-villitys-tavallaan sallittua kokeilemista kun kaverikin niin miksen minäkin, tai naapurin perheen äiti niin miksen minäkin...;)

enään ei ole perinteistä kohtaamista, tapasin hänet kadulla ja jalat alta meni...vaan väenvängällä etitään sitä sopivinta;)

toivottavasti tämä buumi laimenee-kohta saadaan hankkia muista maista asukkaita tänne pitämään suomen väkilukua yllä...

p.s tämä oli yliammuttua analysointia mutta tämä tuli vain mieleen..tosin voin olla toki väärässäkin...

6

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ronja

Salarakkaiden kanssa on kuten kaiken muunkin. Mitään buumia ei ole. Asioista vain puhutaan enemmän. Jo ennenmuinoin pienissä kyläyhteisöissä kaikki tiesivät tasan tarkkaan kuka tykkää kenestäkin liikaa ja ne, joiden välillä oli muutakin kuin tunteita. Sellaisesta ei saanut puhua. Korkeintaan kylän juorutädit ihan hiljaa supisivat keskenään.

Sama pätee suureksi osaksi myös nykyisin pieniin yhteisöihin kuten yrityksiin. Jos siellä on jotain meneillään, niin asiaa vatvottaessa yrityksen toimintahan siitä kärsii. Siksi ollaan niin hiljaa kuin mahdollista, shhhh. Ainakin omasta mielestäni monen tunnetun ihmisen eron käsittely lehtien palstoilla on mennyt ihan överiksi.

• buumi on

..kun buumi. Jus luin jostain vauvalehdestä, että nuoret perheet ovat alkaneet käsrsiä hälyttävissä määrin uskottomuudesta. Arvaappa vain onko uskottomuuden kohde toinen raskaana oleva tai pienen vauvan äiti. Pah, ukot laukkaa ja sinkut käy satimeen kohdatakseen oman kohtalonsa. Toisaalta eka vauveli onkin perheharjoittelua miehelle, sen kun on helppo häippästä siinä vaiheessa. Jotakin perheneuvontaa ja vertaisryhmiä ovat pohtineet avuksi.

• ku siat
        buumi on kirjoitti:

..kun buumi. Jus luin jostain vauvalehdestä, että nuoret perheet ovat alkaneet käsrsiä hälyttävissä määrin uskottomuudesta. Arvaappa vain onko uskottomuuden kohde toinen raskaana oleva tai pienen vauvan äiti. Pah, ukot laukkaa ja sinkut käy satimeen kohdatakseen oman kohtalonsa. Toisaalta eka vauveli onkin perheharjoittelua miehelle, sen kun on helppo häippästä siinä vaiheessa. Jotakin perheneuvontaa ja vertaisryhmiä ovat pohtineet avuksi.

pellossa ja kaikki ovat onnellisia tai ainakin etsivät onnea. jA HUOM. MINÄ ITSE OLEN MYÖS SIKA.Kas se tulikin caps lockikkina isolla, no sitä parempi. Ihminen on kamala kun se halu saa vallan. Onko meillä enää minkäänlaista moraalia? ja sitten senpäälle haukutaan yyhoot vaikka kaiken aikaa tehtaillaan niitä lisää. Me olemme huonoja ihmisiä.

• emakko sika
        ku siat kirjoitti:

pellossa ja kaikki ovat onnellisia tai ainakin etsivät onnea. jA HUOM. MINÄ ITSE OLEN MYÖS SIKA.Kas se tulikin caps lockikkina isolla, no sitä parempi. Ihminen on kamala kun se halu saa vallan. Onko meillä enää minkäänlaista moraalia? ja sitten senpäälle haukutaan yyhoot vaikka kaiken aikaa tehtaillaan niitä lisää. Me olemme huonoja ihmisiä.

..siis unohdin YH:t. Pitäähän niidenkin lähteä sit onneaan etsimään kun elpyvät henkiin. Näin se homma etenee, voi vittu

• Emakko sika
        emakko sika kirjoitti:

..siis unohdin YH:t. Pitäähän niidenkin lähteä sit onneaan etsimään kun elpyvät henkiin. Näin se homma etenee, voi vittu

..lueskelin lisää, että ihastuminen ja rakastuminen kun on alkuun lähestulkoon puhdasta himoa. Vaan kauhistuttavaa kyllä, nuo kolme elementtiä sitten haihtuvat ihan normaalisti. Mutta se mitä jää jäljelle, ja miten sitä pitäisi arvostaa ja vaalia, on vähän mullakin hakusessa.

Vaan kaikki halveksivat pettäjiä ja pettämistä ja antavat myötätuntonsa petetyille (niin minäkin), mutta jokainen haluaisi kokea rakkautta, ihastumista ja himoa, vaan ei petetyksi tulemista (kuten minäkin).

Vaan jos tuntisi etukäteen mitä mielipahaa tuotaa järjestäessään sotkuja ja loukatessaan muita, niin saattas jäädä tekemättä. Vaan alku sokaisee ainakin naisia. Ja nyt tulikin mieleen ne karskeilta tuntuvat miesten lausahdukset, että pano on pano, eikä siihen rakastuta. En oikein ymmärrä miten ne sen erottavat???

Ai joo-joo. Ei vaimo taida lopultakaan miesten silmissä olla rakkaus, vaan järkisijoitus jota vaalitaan.

• vaihteessakin

ja jo ennenkin oli rakastaja ja rakastettu.

Mutta todella, ensin syttyi tunne ja sitten se oli menoa...varmaan sitä samaa tunnetta nyt tilataan itselle.
      Ja kukapa sitä ei haluaisi kokea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe