Eletään vuotta 2250.Mitä on tekniikka ja mitä on senajan musiikki siitä viis.Mutta mikä 2000 luvun alun musiikki vielä kiehtoo ihmisiä?Mikä osa tuosta musiikista on kestänyt aikaa kun pintailmiöt on aika huuhtonut pois.Mikä voisi olla tämänpäivän pop ja rock musiikissa niin kestävää?Ei oteta liian vakavasti ajatusleikkiä.Mutta laittakaa pieni lista,kiitos.Omani voisi olla. John Fogerty .Lennon&Mac Cartney. Neil Young. Talking heads . Jimi Hendrix.
Ajatusleikki 2250
6
326
Vastaukset
- Buckethead
Vaikka tätä ei pidä ottaa liian vakavasti,niin en voi sanoa yhtäkään nimeä joka kestäisi ajan hampaan. Kaikki ne unohtuu.
Mutta jos nimi pitää heittää niin...
Niinkuin kaverini kertoi:
-kun maailma tuhoutuu me hypätään rakettiin, mä, sä, ja sä.
-kaikki muutko tuhoutuu?
-no ei kyllä Andre Youngkin(Dr.Dre) selviää.
(HUOM! Tuota juttua ei todellakaan pidä ottaa liian vakavasti...) - greenaway
Eiköhän ne kaikkein suurimmat legendat, jotka tähän päivään asti ovat säilyneet, tule säilymään jatkossakin. Olettaen tietenkin ettei musiikki koe jotain aivan ällistyttävän mullistavia muutoksia, mitä en oikein usko, kun ottaa huomioon tämän päivän kehitysvauhdin. Eli siis uskon, että kaiken maailman Elvikset, Beatlesit ja Bob Marleyt tulevat säilymään. Eiköhän myös Pink Floydia joku kuuntele, jos ei muut niin ainakin minun jälkeläiseni, jotka ovat saaneet kaikki 16 studioalbumiani perinnöksi.
- ???????
Puhut 2000-luvun alun musiikista, mutta mainitset John Lennonin???? Mieshän kuoli 1980, eivätkä nuo muutkaan mainitsemasi ole 2000-luvun alun vaan 1960-70-luvun musiikkia.
- kaarlo ja kisu
Okei olin epätarkka.Eipä tuo muita haitannut.HEI laita oma listasi tai mielipide.
- How to dismantle........
Eiköhän kaikki klassikot eri vuosikymmeniltä tule säilymään aina.Radion dj soittelevat niitä ja niistä tulee hittejäkin uudestaan joskus.Sit tietty elokuvateollisuus hyödyntää musiikkia elokuvissa.
Mun lista ois by the way
Coldplay
U2
David Bowie
R.E.M.
the Clash- ihan mielettömän
karismaattinen se R.E.M.in laulaja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504177Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673847- 703358
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963270Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no992273- 352168
- 242039
- 362029
- 382009
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231914