Levoton "pikkuveli"

Levoton

Kun en uskalla kysyä asiaa tuoreelta tyttöystävältä, kysyn palstan naisilta mielipidettä ongelmaani.
Vaikka suhteemme on myös seksisuhde, se mielestäni on ensisijaisesti rakkaussuhde. Siksi vähän pelkään tyttöystävän ajatuksia minusta, kun melkein aina kun hän on sylissäni, "pikkuveli" tulee levottomaksi, mitä en aina pysty estämään myös häntä huomaamasta. Pelkään hänen kuvittelevan, etten mitään muuta ajattelekaan, vaikka asia ei ole niin. En vain pysty hallitsemaan omaa ruumistani. Haluan kyllä helliä häntä, ilman mitään omaa taka-ajatuksia, mutta tämä ongelma tekee sen vähän vaikeaksi.
Minua vaivaa eriyisesti se, miten hän kokee sen.
En ole mikään seksimaanikko mielestäni.

11

2362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo..

niin vakavalta kuulostaa, että kannattaisi varmaan käydä terkkarilla tai jotakin.

• Pystyssä!

Eiköhän se ole ihan luonnollista! Jos ei seisoisi, niin sitten tulisi enemmän huolestua. Ja jos siitä joku suuttuu, että miehellä seisoo kun rakas nainen on sylissä, niin sitten kannattaa tutustua ihan elämän perusasioihin!

Anna palaa vaan ja älä mieti liikaa.

• Kana

Kauaa en pystyisi istumaan munan päällä hiljaa!

• n-28-v

Se ärsyttää...

Varmasti minunkin miehelläni olisi tarkoitus vain helliä ja pitää muutenkin hyvänä, mutta kun alapää alkaa määräämään liikaa sitten kun kiihottuu. Ei juurikaan onnistu koskettaminen ilman, että täytyy sitten seksiin alkaa.

Alussa ei häirinnyt juurikaan, mutta enää kun en ihan teinikään ole, niin ei enää jaksa ihan joka päivä. Hellyyttä kaipaisi joka päivä, mutta siitä on pitänyt luopua, kun välillä pelkkä suutelu saa miehen innostumaan. Nyt jo aikamoisen viileet välit arkitoimissa, aika hellyydelle on erikseen. Harmittavaa, mutta ei se kuulema meilläkään mitään voi keholleen, niin täytyy sopeutua.

• ohje !

Kokeilisit itsetyydytystä, se vähentää haluja...

• se tuntuu

sylissä ollessa ihan luonnolliselta ja jopa imartelevalta kun se tuntuu siellä...minusta siitä on kuitenkin vielä matkaa varsinaiseen toimitukseen. Sitä on vain kiva tuntea se siellä kun istuu sylissä.

• Mökin vanha Miina

Vanha konsti on ns munien tervaus.
      Hyvää hautatervaa jolla tervaat pussit, annat olla tunnin ja sitten saunaan pesulle.
      Näin kertoo vanha kansanviisaus.
      Joskus kupparikin oli tarvaillut.

• se kuitenkin

lähtee korvien välistä...?

• ploplop pallo

Eipä tuossa mitään kummallista ole. Kun minä ja poikäystäväni aloimme seurustella niin hänenkin "pikkuveli" oli valmiustilassa jatkuvasti minun läsnäollessa. Eikä se minua haitannut yhtään, oli kiva tietää olevansa haluttu. Ajan kanssa tuo pikkuveli rauhoittuu...

• päiväperho

Minulle on joskus nuorempana käynyt niin, että koin asian melko vastenmielisenä... Tilanne tosin taisi olla se etten ollut siinä parisuhteessa vielä läheskään valmis seksiin, vaikka tiesinkin ettei kyseinen seisokki merkinnyt sitä että nyt heti touhuamaan.

Vanhemmalla iällä olen tullut siihen tulokseen, että imartelevaahan se vaan on. Tietysti jos aina näin käy eikä "koskaan" seuraa seksiä niin alkaa tuntua siltä että kiusaan miesystävääni, hän tosin väittää muuta. Me siis olemme jutelleet asiast ihan suoraan ja sitten sitä ei ole tarttenut ajatellakaan.

• kimuli

Kun omalle poikaystävälleni käy noin, olen vain mielissäni. Mitä sitten, jos pikkuveikka innostuu läheisyydestä. Se on vain terveen miehen merkki. Kun suhteenne vanhenee, niin kyllä se pikkuveikkakin siitä tasoittuu ja tietää, milloin kannattaa oikeasti seistä ;) Turhat huolet pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      11
      12436
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11193
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      177
      5122
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      32
      3734
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3564
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3159
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2884
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2468
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      53
      2185
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1975
    Aihe