Päätin yhtenä päivänä pari viikkoa sitten, että nyt riitti. Haluan Henkka&Maukka bikinit päälle ensi kesänä ilman miettimistä katsooko joku mun vatsa makkaroita.
Päätin, että nyt alkaa terveellinen syöminen.
2 vkoa ja 7 kiloa tippunut. Ok, tiedän, että liian nopeasti, ei tarvitse kirjoittaa sitä. En voi sille mitään. Se hidastuu kyllä kohta. En käynyt vaaalla koko 2 vkon aikana ollenkaan, koska en omista sellaista. Joka on muuten erittäin hyvä asia.
Ruokavaliosta sen verran. Aloin syömään 3-4 tunnin tunnin välein, ettei elimistö joudu säästöliekille, JA SE TEHOSI. Nyt on kumottu kaikki saakelin keittodietit sun muut-.
Olen syönyt aamiaisen, lounaan, päivällinen, iltapala toisen iltapalan. Ja laihdun!
Kasviksia, juureksia, porkkanoita, pakasteseitiä, pastaa, perunoita, hedelmiä.. Vain taivas on rajana.
Erilaisia versioita wokkivihanneksista. Ja tomaattimurska on taivaanlahja
Nyt se on todistettu!!! -7kg
5
1093
Vastaukset
- Jiiikoo
Wow. Ei voi kuin onnitella! Toki 7kg kuullostaa paljolta, mutta jos niin käy, niin sitten käy. Ruokavaliosi muutenkin näyttää hyvältä, joten en näe syytä olla dissailla.
Haluaisitko kertoa tarkemmin, mitä söit (ja miten paljon) kullakin aterialla? Jos vaikka joku esimerkki päivä tms? Meinaan, että voisin hieman ottaa mallia. Toki itse syön (ilmeisesti) enemmän proteiinia (lihaa, kanaa, munia, kalaakin, raejuustoa..), koska treenaan samaan aikaan suhteellisen kovasti.
Tell me more! Jiikoota tässä komppailen, olet onnistunut tosi hienosti! Minä vannon myös terveellisen ruuan nimiin, mitään siitä poisjättämättä, paitsi sokerin. Hedelmistä saa mun mielestä ihan riittävästi hedelmäsokeria. Jos joskus jotain ylimäärästä energiaa kaipaan, niin sitten saatan syödä jonkun pienen patukan. Äärimmäisen harvoin kylläkin. Samoilla linjoilla olen myös noiden ruoka-aikojen kanssa. Mä syön melko tarkkaan 4 tunnin välein. Mulla putosi paino 2.1.06-21.2.06 82kg-->74kg mut nyt on jostain syystä tullut puoli kiloa takaisin ja jumittaa... Mua kiinnostais myös millaista ruokaa tarkalleen ottaen syöt ja mitä syöt välipaloilla. Mullakin on tiukka treeniohjelma, joten proteiinia täälläkin menee lihasmassan ylläpitämiseksi.
- Mökkelö
Eli, mullahan oli melkeen sama lähtöpaino kun Helmi78:lla.
ja samassa ajassa tippu saman verran about. ELi aamulla söin Elovenaan valmispussikaurapuuron, yleensä sitä omena-mnansikka-mustikka, se on parasta. Tai sitten ihan Real leipää viipaleen kalkkunaleikkeen kanssa. 11 Aikoihin kun muut menee duunin ruokalaan, minä sytön jonkun valmiskeiton, koska en luota siihe, että ruokalan keitot olis mitenkään kevyitä. Ne lisäilee niihin kermaa aika rutkasti!¨ Iltapäivällä kun alkaa väsyttää niins yön yleensä pari appelsiinia, jotka olen töihin mukaan ottanut. Vaikka meilläkin olisi täällä keksejä kaapit täynnä niin olen välttänyt niitä!
Sitten klo 16 pintoihin kun olen kotona niin teen jotain ruokaa, keitettyjä perunoita n. 3-4 kpl, parastekasviksista on hyötyä; yleensä parsakaalia ja pikkuporkkanoita mikrossa perunoiden kanssa ja sitten joku tomaattiporjainen kastike, paseeratusta/murskatusta/pyreestä ja siihen esim puol purkkia tonnikalla/katkarapuja.. mitä ikinä kevyttä keksiikään, ja tietty mausteita ja sipulia ja purjoa. sitten parin tunnin päästä saatan syödä yhden leivän tai kaksi, ja illalla vielä rahkaa tai leivän. Leipähän on tummaa! Realia tai ruisleipää. Rasvanmäärän pidän ihan minimissä, juuri sen verran ettei leipä tunnu ihan kuivalta! ja siihen siis kalkkunaleikettä ja tomaattia/kurkkua/salaattia.
Jos alkaa mieli tehdä "rasvaisempaa", ostan vähärasvaisen kermaviilin ja teen siihen dipin valmispussista ja dippailen porkkanoita. Kun oon syönyt tasaisesti niin ei oo kyllä verensokeri laskenut ollenkaan niin et olis alkanut väsyttää!
Oon niin tyytyväinen! Ja kiitos kannustuksesta! - minä
päivämäärät sekaisin.. :)
"Mulla putosi paino 2.1.06-21.2.06 82kg-->74kg" minä kirjoitti:
päivämäärät sekaisin.. :)
"Mulla putosi paino 2.1.06-21.2.06 82kg-->74kg"Piti olla 2.1.06-21.1.06 82->74.
Hyvä ku huomautit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708