Koskettaminen ja hellyys

Moon

Olis kysymys molemmille sukupuolille:

1) Kumpi suhteessanne koskettaa ja muutenkin fyysisesti hellii toista enemmän?

2) kumpi kehuu/osoittaa tunteensa sanoin toista enemmän?

Onko näissä suurta eroa teidän kahden välillä vai meneeks homma tasan? Nyt on siis puhe fyysisestä puolesta ja kehumisesta, eikä lahjoista tai muusta. Kiitän vastauksista jo etukäteen!

22

2223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scarlet.

Uskosin että meillä se menee aika tasan tai ehkä toisinaan mies kehuu enemmän ja taas toisinaan minä enemmän kaipaan hellin häntä..

Mutta kyllä pääosin tasasella mennään.

• vai 2+0

Todellinen, aito rakkaus on hyvin harvinaista. Suurin osa rakkaudeksi nimitetyistä tunteista on pohjimmiltaan oman edun tavoittelua tai tunnehuumaa.

pitääkö noita laskea??

• asiaa

Kyllä sen vaistoaa kun mies koskettaa, päämäärä mielessään. Eikä sen tähden että minä olen siinä.

• pepe

vaisua vastakaikua kaikesta huolimatta

• minäkin...

Sama juttu täällä. :(

• alkemisten

1) mä halin enemmän yms

2) mies ehkä kehuu enemmän, osoittaa tunteensa verbaalisesti...yleensä tämä kyllä tapahtuu silloin jos mulla on joku kriiseily päällä, ja sitten mies koittaa saada mut vakuuttuneeksi kuinka paljon se mua rakastaa, etten miettisi turhia. Mut tämä on eka suhde jossa mies käyttää sanoja tässä yhteydessä enemmän.

• vastata

1) Minä
      2) Minä

Ja minä siis nainen. Mies ei tee selvinpäin ja vapaaehtoisesti kumpaakaan, siis ei ollenkaan. Olen joskus asiasta huomauttanut, mutta eipähän tunnu menevän perille.

• Moon

Etkö jo turhaudu tollases tilantees? Kannattaisi ottaa asia vakavammin esille, tehdä selväksi, että nyt asiaan tulee muutos. Ellet sitten ole jo niin tehnyt..

• Päkä

.. minä kosketan ja silittelen enemmän, ja mies osoittaa sanallisesti kiintymystään.

ei kai tähän mitään lakia ole, eiköhän jokainen tee omien tapojensa, luonteensa ja tottumustensa mukaisesti. Ja ainahan on oikeus avata suu, jos tuntuu että ei saa tarpeeksi "huomiota" ..

• Moon

Luulin, että miehet hellisivät enemmän naisiaan...

• hellästi-

Ainoa mitä elämältä pyydän.

• Moon
        hellästi- kirjoitti:

Ainoa mitä elämältä pyydän.

Siinä se tärkein olisi, kun olis kumppani. Sitten rullais noi arkisetkin jutut helpommin. Mun on vaikee saada muista jutuista niin paljon irti, että se korvais kumppanin puuttumisen.

• Moon

Tähän mennessä tulleista vastauksista olen tosiaankin yllättynyt. Minä kun olen aina luullut, että miehet ovat ahkerampia halaamaan jne.. Itsellä on suuri tarve antaa ja saada hellyyttä, mut se on sen verran syvällä pinnan alla, että naisen täytyy kolahtaa kunnolla, ennen kuin mun tunteet uskaltaa tulla esille. Musta voi tän takia saada etäisen ja ei-kiinnostuneen kuvan.. vaikka olenkin puhelias, mut oikeestaan sillä puhetulvalla peittelen ujouttani! Onko samassa tilanteessa olevia?

• N24

Meillä ainakin mies on alusta asti ollut se joka on koko ajan rapsuttamassa ja silittämässä ja halimassa tai peppua taputtelemassa (etenkin jos kumarrun jotain lattialta noukkimaan, niin mies juoksee vaikka toiselta puolelta taloa peppuun kiinni) :) Lisäksi alku-ujostelun jälkeen mies on meillä myös se joka hanakammin "puhuu kauniita", ihastelee olemustani, sanoo rakastavansa ym. Sanoisin tosin näitä enemmän itsekin mutta kun se ryökäle ehtii aina ensin niin itsellä menee aina siihen "niin minäkin sinua"-kastiin :)

Tämä on tosin ensimmäinen mies joka näin on tehnyt, omista kokemuksistani siis. Aiemmat olikin sellasia perusjurrikoita joilta sai suunnilleen hampaat irvessä jotain revittyä ulos - ja siinäkin sanomisessa/tekemisessä oli sitten omat taka-ajatuksensa, niinkuin joku tuossa aiemmin jo mainitsikin. Siksi kai etsintäni onkin loppunut kun vaihdoin miesmakuani ihan totaalisesti ja kohdalle tuli tunteitaan näyttävä SEKÄ niistä puhuva mies. Joten myös luonteella on ihan pirusti väliä.

• hemmo
        N24 kirjoitti:

Meillä ainakin mies on alusta asti ollut se joka on koko ajan rapsuttamassa ja silittämässä ja halimassa tai peppua taputtelemassa (etenkin jos kumarrun jotain lattialta noukkimaan, niin mies juoksee vaikka toiselta puolelta taloa peppuun kiinni) :) Lisäksi alku-ujostelun jälkeen mies on meillä myös se joka hanakammin "puhuu kauniita", ihastelee olemustani, sanoo rakastavansa ym. Sanoisin tosin näitä enemmän itsekin mutta kun se ryökäle ehtii aina ensin niin itsellä menee aina siihen "niin minäkin sinua"-kastiin :)

Tämä on tosin ensimmäinen mies joka näin on tehnyt, omista kokemuksistani siis. Aiemmat olikin sellasia perusjurrikoita joilta sai suunnilleen hampaat irvessä jotain revittyä ulos - ja siinäkin sanomisessa/tekemisessä oli sitten omat taka-ajatuksensa, niinkuin joku tuossa aiemmin jo mainitsikin. Siksi kai etsintäni onkin loppunut kun vaihdoin miesmakuani ihan totaalisesti ja kohdalle tuli tunteitaan näyttävä SEKÄ niistä puhuva mies. Joten myös luonteella on ihan pirusti väliä.

"Sanoisin tosin näitä enemmän itsekin mutta kun se ryökäle ehtii aina ensin niin itsellä menee aina siihen "niin minäkin sinua"-kastiin :)"

sori nyt vaan mut ei oikein vakuuta. Että ihan joka kerta mies ehtii sanomaan ensin? Voisko syy olla siinä, ettet itse koskaan alota kehumista vaan tykkäät vaan kuitata "niin mäkin sua"?

• N24
        hemmo kirjoitti:

"Sanoisin tosin näitä enemmän itsekin mutta kun se ryökäle ehtii aina ensin niin itsellä menee aina siihen "niin minäkin sinua"-kastiin :)"

sori nyt vaan mut ei oikein vakuuta. Että ihan joka kerta mies ehtii sanomaan ensin? Voisko syy olla siinä, ettet itse koskaan alota kehumista vaan tykkäät vaan kuitata "niin mäkin sua"?

"Sanoisin tosin näitä ENEMMÄN itsekin..." Kyse oli siitä kumpi sanoo enemmän, ja meillä se on mies. En kieltänyt ettenkö sanoisi itse, kyllä minä muistan hänelle rakkaudestani kertoa, älä huoli. Jos siis takerruit tekstissäni "aina"-kohtaan niin pahoittelen puhekielessäni usein täytesanana toimivan "aina"-sanan siirtymistä kirjoitettuun tekstiin. Toivon että ymmärtäisit kuitenkin tekstini kokonaisuutena etkä tarttuisi lillukanvarsiin :)

• Herra 83

Ollaan tyttöystävän kanssa näiden suhteen samalla taajuudella, että se menee kyllä tasan. Ennen nykyistä olin parin naisen kanssa, jotka ei ollu yhtä innostuneita halaamaan takasin. Ne suhteet sitten oli ja meni..

• minä mies

1. minä enemmän
      2. minä enemmän

ei suurta eroa mutta minä vähän enemmän. molemmat kosketellaan paljon ja osoitetaan tunteitamme usein.

• Moon

Miesvastaajia on ollut vähemmän, kertokaa tekin!

• Ulrika

1) Kumpi suhteessanne koskettaa ja muutenkin fyysisesti hellii toista enemmän?

2) kumpi kehuu/osoittaa tunteensa sanoin toista enemmän?

1) Minä koskettelen, hieron ja hyväilen enemmän, mutta poikaystävä on aloitteellisempi seksin suhteen. Minua itseäni pikemminkin ärsyttäisi, jos mies olisi koko ajan silittämässä tai taputtamassa.

2) Minä sanon useammin ne kolme maagista sanaa, mies taas osoittaa muuten, sekä verbaalisesti että teoillaan, rakastavansa ja arvostavansa minua.

• Moon

Nimim. Ulrikan ja muiden naisten vastaukset tuntuu kyllä uskomattomilta. Edustatteko te tässä enemmistöä? Koska jos tässä on asioiden yleinen tila, mul on ollu ihan päinvastanen käsitys! Naiset kun on yleensä niitä, jotka harmittelee miehen "kylmyyttä" ja tosi harvoin näkee miehen kirjottamaa tekstiä missä haluttais itselle enemmän huomiota.

• Nanni

Meillä mies hellii ehkäpä enemmän kuin minä. Hirveästi eroa ei ole, mutta mies halii, pusuttelee ja kehuu hiukka enemmän kuin minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe