Olen 20-vuotias nainen ja ollut nyt kuukauden ajan laihdutuskuurilla. Laihtunut olen 3kiloa. Normaalisti olen syönyt päivän aikana seuraavanlaisesti:
Aamiainen: Lasi Pro Feel -maitoa, hedelmä
Lounas: Kouluruokaa
Välipala: Leipäpala rasva kinkku x 2, maitoa tai rasvatonta ja maustamatonta jugurtia, kasviksia
Päivällinen: Kotiruokaa, esim makaroonilaatikkoa, jauhelihakeittoa tms.
Kahvihetki: Maitokahvia, pulla/täytekeksi/voileipä..
Iltapala: Pari leipäpalaa juustoa rasvaa, maitoa, hedelmiä, kasviksia...
Eilen kuitenkin teki mieli pitsaa, söin seuraavasti:
Aamupala: Pro Feel-maito
Lounas: 150g einespitsaa, maitoa
välipala: -
Päivällinen: Tuorejuustopaahtoleipä
Kahvihetki: Maitokahvia, pala kääretorttua, viipale pullaa, pipari
Iltapala: 100g einespitsaa
Näiden päivien kalorimäärät laskin samaksi, mutta selkeä ero tuli siinä, että vaikka pitsapäivänä söin määrällisesti vähemmän, mutta rasvaisempia ruokia, ei minulla ollut nälkä lainkaan. Normaalipäivinä syön määrällisesti enemmän ja nälkähän siinä tulee... Tokihan tup normaalipäivä on terveellisempi vaihtoehto mutta nälkä vaivaa vaikka popsin kasviksia mahani täytteeksi ja juon 2litraa vettä päivässä.
Rasvaruoka täyttää
ihmettelyä..
4
606
Vastaukset
- Jumpy
Rasva toimii kehollesi indkaattorina joka kertoo että ruokaa on saatu.
Sitä kutsutaan aineenvaihdunnalliseksi eduksi.
Jos syöt rasvatonta ruokaa niin sinulla ei ole tätä etua ja kehosi kuluttaa vähemmän kaloreita ja silti olet nälkäinen! - tämä on vain
yksi esimerkki mitä voisit tehdä:
Vähennä makaroonilaatikosta ainakin 1/3 makarooneista pois ja lisää vastaavasti jauhelihaa ja kivan kokoinen kimpale aitoa meijerivoita.- ei saa unohtaa
kasviksia!
Makaronilaatikkoon kannattaa panna paljon sipulia ja esim. porkkanaraastetta yms. lisukkeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733