reductilin käyttäjät!

140 kiloinen

Olen Reductililla kolmatta päivää ja hienosti on mennyt, painokin on pudonnut neljä kiloa, eikä nälkä ole vaivannut, hiukan mieliteot kyllä.

Ainoa huonopuoi, on ollut että on älyttömät ilmavaivat, nukkumaankaan ei pysty sen takia kunnolla, kun tuntuu, että maha räjähtää.

Onko teillä muilla ollut ilmavaivoista haittaa?

Eläessäni mulla ei koskaan ole ollut tämmöisiä kaasuvaivoja.

Voisikohan Samariinia tai Rennietä käyttää Reductilin kanssa samaan aikaan?

4

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen samankokoinen

redun käyttäjä.
      Onnea vaan sulle,jos on toiminut...itse aion nyt kuukauden käytön jälkeen jättää pois,ei mielestäni kummoinenkaan teho.Ehkä placebo vaikutus aluksi,mutta muuten itsehillintä kasvanut ihan vaan kiitos laihistelun,niinkuin aina,kunhan pääsee ensin vauhtiin.
      Kilotkaan ei sen nopeampaa ole lähteneet.

Sivuoireina minulla oli suun kuivuminen,unihäiriöt,mutta ei tietoakaan ilmavaivoista..enkä ole aiemmin kuullutkaan moisista sivuoireista.Ettei ruokavaliossasi olisi jotain sitä aiheuttavaa?
      Mutta,kuten aiemmin todettu,lääkkeen vaikutus lienee yksilöllinen,joten sama pätee varmaan sivuoireisiin.

• sAAmari

lääkeoppaan mukaan:

"Lääke voi aiheuttaa mm. sydämen tykytystä, ummetusta, pukamien pahenemista, unettomuutta, pyörrytystä, päänsärkyä, tuskaisuutta, hikoilua ja makuaistin muutoksia. Joskus verenpaine on lähtenyt hoidon aikana kohoamaan, minkä vuoksi sitä ja sydämen sykettä seurataan hoidon alettua säännöllisin välein."

Ensimmäisen kerran kuulin nyt että tuollaista lääkettä on ylipäänsä olemassa. Mutta kun kävin katsomassa hintoja ja noita sivuvaikutuksia niin taidanpa myös unohtaa sen saman tien. Enkä usko että ainakaan omalääkärini sitä edes suostuisi minulle kirjoittamaan.

• kkk

olen käyttäny ko lääkettä 3vkoa ja noi sivuvaikutukset on tosi pieniä.eli suuta kuivaa ja aluksi särkee päätä. et ei sitä nyt sen takia kannata jättää ottamatta. ja mulle ainakin oma tk lääkäri kirjoitti ne heti. ei kyseenalaistanut lainkaan. mulla oli bmi 35.5

• elzuikka
        kkk kirjoitti:

olen käyttäny ko lääkettä 3vkoa ja noi sivuvaikutukset on tosi pieniä.eli suuta kuivaa ja aluksi särkee päätä. et ei sitä nyt sen takia kannata jättää ottamatta. ja mulle ainakin oma tk lääkäri kirjoitti ne heti. ei kyseenalaistanut lainkaan. mulla oli bmi 35.5

haluan lisä tietoa kyseisestä lääkeaineesta??!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe