Mitä mieltä te naiset olette erakoista. Ihmisestä, joka elää sillee ysissee....
Kysymys erakoista?
6
1259
Vastaukset
- no sitä..
Suomessa on noin miljoon yssiksee elävää. Ei niistä nyt jaksa olla mitään mieltä.
- Mitäs miehet on
mieltä naisesta, joka on yksinäinen susi?
- Tahtoisin!
Ei hankalia sukulaisia, vittumaisia anoppeja yms.
Oishan se helpompaa kuin tavallisesti keskimäärin.
- hyvä se
Ei erakoista mitään haittaa ainakaan pitäs kenellekään olla ,vaan päinvastoin.Ja minusta on hienoa vaan,jos ihminen pystyy olemaan yksinkin eikä ole turhan läheisriippuvainen,sillä läheisriippuvaiset ihmiset voivat olla joskus todella rasittavia.
toisesta samanlaisestako? bueno.
- Ylpeäerakko
Olen erakko ja ylpeä siitä :D En jaksa mitään draamaa..Kyllä mä nyt välillä käyn pari ystävää tapaamassa mutta viihdyn hyvin yksinkin :) Kaveripiiri erittäin pieni(laatu ratkaisee ei määrä) ja näen muutaman kerran viikossa perheeni, se riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724929Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134640- 804113
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1004029Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223044- 352788
- 282727
- 372702
- 392683
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232534