ajattelin laihduttaa 15 kg, olen nyt 90kg ja rintani ovat mahtavat c kupit.. eli ajattelin päästä 75 kiloon. mutta huoli on suuri, en halua pieniä rintoja eiii en en en :/ :/ :/ ei kai ne kaikilla kutistu? ne kun on mun ylpeyden aihe ollu aina..vaikka muu keho on ruma ja lihava niin rinnat sentään on ollu naisellisen muhkeet...
MITEN KÄY MUN TISSEILLE!!!!
13
2295
Vastaukset
- rinnanympärys
on pienentynyt n. 9cm laihdutuksen alotuksen jälkeen. Olen nyt siis laihtunut kaikenkaikkiaan 10kg. Eli kyllä ne rinnatkin pienenee, ikävä kyllä. Mutta mä ainakin haluan olla mielummin sen 20kg laihempi, kuin isorintainen ja lihava.
- en halua pieniä rintoja
mä en halua että musta tulee joku muodoton kutulauta.
- jiioojoi
on nyt pudonnut 7kg painosta ja sekin on pienentänyt jo mun tissejäni. et rasvaahan ne on... jäljellä on vielä 20kg niin näinköhän mulla on tissejä lainkaa pian... mut olen myöskin mielummin laiha ja pieni tissinen kuin lihava ja normaalitissinen =)
- en halua pieniä rintoja
ja kaikki läskit haluu pienet tissit ja laihuuden. hohhooooh mä haluun olla laiha ja isotissinen.hankin sitten vaikka jotain poven suurentajia tai topattuja rintsikoita.
- jokunen
Elämässä ei valitettavasti saa aina kaikkea. Pitää siis priorisoida. Kumpi on tärkeämpää? Isot rinnat (ja muutenkin iso kroppa) vai pienempi keho (ja pienemmät rinnat)?
Itsellä on ihan tämä sama ongelma. Tosin minä olen jo tullut sinuksi sen asian kanssa että joudun näistä rinnoista luopumaan. Se ei ole edes niiiin kovin vaikeaa, koska olen ollut joskus aikaisemminkin siinä määrin laiha, tai no siis hoikka, että minulla oli silloin a-kupit, ja tiedän miltä sellainen tuntuu (eikä tunnu pahalta lainkaan). - ellu
Olen laihtunut nyt 17kg ja semmoiset 15 aijon vielä laihtua. kun olin isoimmillani oli rintani kokoa 100dd. nyt 17kg kevyempänä kokoni on 90d. olen päättänyt että jos kuppikokoni putoaa b tai c kupiksi, hankin täydennystä silikoneista. aijemmin olin ehdottomasti silikoneja vastaan mutta nyt on mieleni eri. mulle rinnat on tosi tärkeät. en todellakaan halua mitään papela-povea, mutta ryhtiä ettei etumus näytä siltä kuin siinä roikkuisi kaksi märkää lapasta.
- surullista
Kyllähän ne rinnat yleensä pienenevät jos laihtuu. Itselläni pieneni B80 pienestä C.stä...
Ikävä kyllä, mutta kyllä minä mielummin olen laiha ja pieni tissinen, kun löllyvää ja isot rinnat!
- tissi
ei ne aina pienene! Ei mullakaan pienentynyt 10 kilon painon pudotuksesta tissit yhtään. Se, pienentyykö ja kuinka paljon, riippuu siitä kuinka paljon rinnoissa on rasvakudosta tai rintarauhasta. Valitettavasti useilla naisilla on suuri osa rasvaa joka sitten tiettty hupenee painon pudotuksessa. Mutta lohdutukseksesi voin sanoa, että jos päätät laihduttaa ja rintasi pienenevät niin suhteessa rintasi saattaa näyttää samankokoisilta kuin nytkin :)
- Nuuvi
.. ei rinnat isone vaikka koittaa lihottaa itseään sitä varten. Mieluummin itse olisin vähän pullea ja saisin kunnon rinnat.. Mutta onneksi sulla on sellainen kroppa että saat rinnat takaisin jos haluat:)
- Sandy
Vaikka laihdutin n.30kg, niin rinnat ovat edelleen DD/E. Tosin ne olivat sitä myös 50 & 90 kiloisena. Kaikki riipuu siitä minkä kokoiset rinnat sinulla on ollut normaalipainoisena/kuinka paljon rintarauhasta sinulla on?
- Noname
Tottahan se on että rinnat pienenee kun laihduttaa.Ei kannata laihduttaa liikaa ja liian nopeasti,koska sit tulee roikkuvat rumat rinnat.
- Hilptsukka
KuntoPlus 11/2005 s.65 - Kuinka vältän rintojen veltostumisen?:
"Sinun pitää treenata koko laihduttamisen ajan, jos haluat menettää mahdollisimman vähän rintojen rasvakudosta. Jos laihdutat ruokavaliota keventämällä, keho päättää itse, mistä se ottaa rasvaa. Jos yhdistät kevennettyyn ruokavalioon tehokkaan liikunnan, kehon taipumuksena on jättää rinnat rauhaan ja ottaa rasvaa mieluummin lanteilta ja mahan seurulta."
Omaa kokemusta asiasta ei juurikaan vielä ole, sillä painoa on pudonnut vasta reilu 5kg. Olen keventänyt ruokavaliota ja urheillut lähes päivittäin. Rinnat ovat saattaneet pienentyä hieman, mutta ei suuremmalti. Kohta mahtuu 85c, kun ennen 90dkin oli hieman pienehkön oloinen. Siitä olen vain onnellinen.
Siskoni, joka on laihduttanut noin 10kg, on myös todennut, ettei ole huomannut rintojen pienenevän kummemmalti, vaikka senttejä vyötäröltä on lähtenyt runsaasti.
Epäilen kuitenkin, että mikäli todella laihdutat 15kg, tulet menettämään jonkin verran rasvakudosta myös rinnoistasi. Tosin mikään ei ole sen hassumpaa kuin todella trimmattu vartalo ja kaksi isoa palloa.- Saba111
Minä taas odotan innolla, että rintani pienenisivät. Kymmenen kiloa on pois, eikä ole pienetyneet. Tosin normaalipainoisenakin mulla on ollut aika isot rinnat. Jo 11-vuotiaana vanhat miehet huusi mun perään, että "onpa tytöllä isot tissit". Se satutti, ja olen oppinut pitämään isoja rintojani rumina. Miehet eivät ole tajunneet, miksi suutun heidän "kehuessa" rintojani....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1202380Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699