Onko mitenkään mahdollista että rinnat jäisivät kroppaan josta ottaa pois 20kg. Olen nyt kolmessa kuukaudessa laihtunut 5kg ja rinnat mielestäni pienentyneet aivan kauheasti. Että kaykö niin kun pääsen tavoitepainooni rinnat ovat kokonaan hävinneet.
Rintojen kutistuminen
4
1119
Vastaukset
- hohhoi...
no jos rinnoista usein n. 2/3 on rasvakudosta niin voit siitä päätellä että miten käy. Lopeta laihdutus jos tissit on tärkeämmät.
- voi...
Tosiaan, jos ne daikut on niin tärkeät, niin elä paksuna...
Mutta siitä päätellen kuinka paljon haluat laihduttaa, et ole ihan pieni, joten ne ryntäätkin on varmaan melko isot. Tuskinpa niitä siis laihduttamalla haihtumaan saat. - Anni
20 kilon laihdutusurakka menossa. 10 kiloa lähtenyt nyt ja rintojen tilanne 85d->80c. Olen jo varautunut siihen, että lopputulos on todennäköisesti 75b, mikä oli ennen lihomista.
Rintojen pienentyminen ei niin pelota, mutta tämän viikkoisen nelosen 4d-dokumentin jälkeen ihon palautuminen laihdutuksen jälkeen normaaliksi arveluttaa..- tarkoittanut
että rinnat tärkeämmät, ajattelin vain että onko se edes mahdollista että rinnat ei kutistuisi.
Itse kanssa dokumentin katsoin ja järkytys oli suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583