Miksi haluatte miehen?
Miksi ei sinkkuna?
Eli mitä haluatte mieheltä?
Mitä nainen haluaa miehestä?
15
2252
Vastaukset
- joka ei
petä. Ilmenee monessa eri muodossa, se testosteroni.
- nainen22
kumppanin ja seksiä.
- -him-
etkö voi käyttää sauvaa? miksi haluat kumppanin, naiset saa seksiä muutenkin, ei tarvii seukkaa... mä en ymmärrä mitä naiset miehillä tekee nykypäivänä...
- nainen22
-him- kirjoitti:
etkö voi käyttää sauvaa? miksi haluat kumppanin, naiset saa seksiä muutenkin, ei tarvii seukkaa... mä en ymmärrä mitä naiset miehillä tekee nykypäivänä...
no en halua käyttää sauvaa kun haluuan rakastella miehen kans jota rakastan, ei seksi oo pelkkää genitaalien hinkkaamista.
- Pikku-ukko
-him- kirjoitti:
Rahaa naiset haluavat mieheltä.
Miesvihakahjojen lesbofemujen mielestä rahat pitäisi luovuttaa ilman seksiä, mieluimmin viimeistä killinkiä myöten!
Miehellä ei ole mitään oikeuksia, ei edes puhutella naista joutumatta syytetyksi pitkästä rivistä seksuaalirikoksia...
- kuules poika
anna kun täti selittää.
ja mitähän niinku nainen haluaa mieheltä? Eiköhän sitä samaa mitä mies haluaa naiselta.
Ja SEKSIN lisäksi tietenkin turvaa: taloudellista ja muuta sitä perinteisempää turvaa, jonka ansiosta nainen palvoo miestä ja mies saa tuntea olevansa mies.
Mitä jos poika olisit hetken vielä äitis helmojan alla vähän kasvamassa. - Naiska 75
kumppanin, yksin tylsempää ja koirakaan ei vedä vertoja ihmiselle (miehelle)
Varmaankin samaa kuin mitä miehet haluaa naisesta? - nainen 78
Itse olen ainakin rakastunut vieläkin, vaikka yhdessä on oltu jo puoli vuotta. Sinkkuuttakin on ollut ja viihdyn paljon yksin.
Mä haluan onnea, rakkautta, kumppanin ja ystävän. Haluan myös antaa niistä vastapalveluksen. Noihin tietysti sisältyy seksi ja kaikenlainen yhdessäolo. - Tejon
Paljon huumoria, uskollisuutta, rehellisyyttä, seksiä, hellyyttä, kumppanuutta, luottamusta, avoimuutta......se perussetti siis.
- iki-sinkulta
haluan miehestä kumppanin ja hellyyttä. Toki taloudellisesti yms. pärjään itseksenikin, mutta ei se ole sama asia kuin se, että voi keskustella päätöksistä tai arjen asioista yhdessä tai keittää aamukahvit yhdessä.
- naikkonen100
seksiä vakkaristi eikä yhdenillan juttuja. Seuraa, keskustelua, tukea ja turvaa, kuuntelijan. Sen etten ole yksin tässä kovassa maailmassa.
Haluan miehen kanssa turvallisen parisuhteen, jossa voi antaa ja vastaan ottaa rakkautta, läheisyyttä ja hellyyttä. Keskinäistä kunnioitusta ja kommunikaatiota sisältävän suhteen, joka perustuu sukupuolisen vetovoiman lisäksi ystävyyteen ja kumppanuuteen.
Sinkkunakin voi harrastaa seksiä, mutta pelkkä nautinnonhakuinen seksi ilman muita ihmissuhteen hyviä puolia voi alkaa jossain vaiheessa tuntua aika puisevalta touhulta.- vastaus3333
Nainen haluaa miehestä vahvistusta sille, että on Nainen. Eli huomiota, huolenpitoa, himoa jne. Sitä tavallista. ´Toivottavasti kaikki miehet ei ole samanlaisia nettirunkkareita mitä tämä foorumi antaa ymmärtää. Ei kukaan nainen sellaista halua (siis jos on varaa valita).
- Näin se on
"Nainen haluaa miehestä vahvistusta sille, että on Nainen. Eli huomiota, huolenpitoa, himoa jne. Sitä tavallista."
Pitää muuten aika hyvin paikkansa monen naisen kohdalla, valitettavasti. Liian moni nainen on puhdas narsisti, jotka tarvitsee miestä vain vahvistamaan omaan naiseuttaan. Miehen huomioiminen ei heitä kiinnosta. - Innokas runkkaaja
... ovat ihmiskunnan aatelia, jos saat itsellesi aidon nettirunkkarin, pidä kiinni kynsin hampain! Vasta nettirunkkarin kanssa nainen ymmärtää mitä on kiihkeä seksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078