Oisko hyviä neuvoja antaa neitsyt-miehen suhteen?
Pidin n.3kk yhteyttä tämän neitsyen kans,välillä usein ja vähemmän usein.Viestiteltiin,nähtiin ja öitä vietettiin yhessä.Se oli melkein koko ajan sitä et välillä siitä ei kuulunu mitään ja viikon/kahen päästä taas kuulu.Sain viimein selvitettyä et missä mennään ja sano et ei ollu vakavemmasta kiinnostunu.En tiedä et säikähtikö moisesta mut yhteydenpito loppu melkein tämän jälkeen täysin.
No kulu n.3kk ja otti yhteyttä ja pyyteli anteeksi käytöstään. Ollaan sen jälkeen taas pidetty yhteyttä ja nähty. Mut tuntuu et jos minä otan yhteyttä ei välttämättä vastaa viesteihin ollenkaan. Jos en laita moneen päivään mitään niin tulee viestiä toisen perään.
Siis onko kiinnostunut vai ei? Tietää kyllä tunteeni mut ei sanallakaan oo maininnu omiaan...
Saa koko ajan miettiä et mitä tämä on ku ei välttämättä kuulu tosiaan viikkoon mitään. Mut miksi pitää yhteyttä jos ei oo kiinnostunut ja jos on kiinnostunut niin miksi välillä harvoin??
En jaksais enään samanlaista mitä eka kerralla oli.
Neuvoja odottaen: "väsynyt" Joukkaritar
Jousimies (n) & Neitsyt (m)
5
1035
Vastaukset
- jokunen
En nyt voi varmaksi sanoa mitään kenenkään vieraan ihmisen puolesta, mutta itse ajattelen että ehkä hän pitää sinua tavallaan varalla. :(
- vaikee neitsyt
.."neitsytmies ei "uskalla" rakastaa..kokemusta samanmoisesta..he vähättelevät naisten tunteita".. huom:puhun vain omista kokemuksista!!
- neitsyt minäkin
että hän pitäisi sinuun yhteyttä, ellei olisi kiinnostunut. Itse olen ainakin todella ujo näissä asioissa, enkä uskalla tehdä mitään ratkaisevaa, jollen ole täysin varma toisen tunteista. Oletko sanonut itse hänelle selvästi mitä sinä haluaisit?
- onnellinen
Okei no joo..jos alkaisin alusta asti kertoo ni menis viikko kirjottaessa..eli siis mulla neitsyt-mies, itse jousimies..eli luonteeltani hätäilijä..oletko sinäkin? Neitsyt mies on joo hieman empiväinen aluksi mutta sitten kun se rakastuu ni sit viedään jousimiestä..eli siis meilläkin oli aluksi tosi empimistä miehen puolelta, mutta nyt seurusteltu 4kk, ja kihloissa ollaan..joten taitaa kohta jousmiestä ahistaa..
- Kymppisuhde
Rakastuin neitsyt mieheen kaikesta ruumiistani sekä sieluni pohjasta. Sain mieheltä parhainta rakkautta sekä hellyyttä mitä mies voi naiselle antaa silloin kun rakastelimme. Meni aikoja jolloin en kuullut hänestä mitään, mutta tiesin hänen olevan tallessa. Hän oli mies joka kaipasi paljon yksinäisyyttä ja hän vetäytyikin usein paikkaan jossa häntä ei kukaan häirinnyt. Kirjoitan hänestä oli muodossa, koska menetin hänet viime vuonna tuonne toiseen ulottuvuuteen. Tilanne tuli aivan yllättäen ja en toivu siitä koskaan, joka ilta toivon että hän tulisi uniini öisin. Kerran hän tuli, oli ihana kuulla hänen rauhallinen ihana matala äänensä ja olla hetki hänen luonaan....jossakin talossa....jossa hän oli työhaalaripäällä.....Suhteemme olisi varmaan vieläkin toiminnassa jos hän ei olisi joutunut lähtemään....Hänen viimeiset sanansa....pidetään yhteyttä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581