En ymmärrä miehen logiikkaa aikataulujen kanssa. Sanotaan että tullaan kahden ja neljän välillä. Kello on jo kohta kuusi eikä mitään kuulu. Eikö olisi reilua ilmoittaa että menee pidempään, älä turhaan odottele ennen klo xx tai jotain? Vai enkö vain ymmärrä miestä tässä kohtaa?
Miehen aikataululogiikka??
18
1769
Vastaukset
- se on..
sitä korkeampaa matematiikkaa. Sitäpaitsi kahden ja neljän välillä tarkoittaa selkeästi ettei ennen kuutta, koska 2 4 = 6
Yksinkertaista :D- ,,,,,,,,,,,,,,,,,
no kahden ja kolmen välillä olisi pitänyt tulla eikä vieläkään oo tullut vai? ja sä vaan sitä odotat?
perseestä tommonen tyyppi sanon minä!
ei toi enää normaalia ole,ei edes soita missä viipyykö?
yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!
- kerro sille
Kun se vihdoin tulee, kysy että eikö me sovittu että 14-16 (siis ei vihaisesti, vaan ylipäänsä tarkista muistaako hän, tai jos olikin ymmärtänyt jotenkin eri lailla kuin sinä). Jos hänellä ei ole mitään selitystä tai väärinymmärrystä, kerro kärsivällisesti että ensi kerralla olisi tosi kiva jos ilmoitat että olet myöhässä, sillä on tosi tylsä odotella kun olisin voinut tehdä jotain muuta sillä välin. Ja että sinulle tulee paha mieli ja tuntuu että sinun kanssa sovittu juttu ei ole hänelle tärkeä.
Jos mies jatkaa samaa rataa useammankin kerran, ja etenkin ilman selkeää anteeksipyyntöä, on aika selvää että hän ei sinua pahemmin kunnioita. Mutta anna nyt aluksi mahdollisuus parantaa tapansa. - ****
Miehillä ei tunnu olevan mitään käsitystä ajasta. Jos mies sanoo tulevansa vaikkapa kolmen tunnin päästä, niin kannattaa ainakin kaksinkertaistaa se aika ja odottaakin miestä tulevaks vasta kuuden tunnin päästä. Jos tuleekin aikasemmin niin sehän on sitten positiivinen yllätys, jos ei tule siihenkään mennessä niin sitten voit jo ilmoittaa että tämän päivän vastaanottoaika on mennyt umpeen.
- höpsisss
Jos mies sanoo sanoo että tulee kello 16.00, niin hän myös tulee. Itse aina tulen jopa 20-15min etuajassa. Mutta jos nainen sanoo, että tavataan jossain klo 16.00, niin vasta klo 16 jälkeen kannattaa lähteä kotoa. Parhaimmassa tapauksessa myöhästyy puolella tunnilla, pahimmassa ei tule ollenkaan, ja joskus tunnin päästä soittaa ja kertoo, että päätti mennä kavereiden kanssa shoppailemaan, eikä siksi päässyt. Ja sinä odotit häntä pakkasella puolitoista tuntia. Se siitä naisten täsmällisyydestä.
- pitäisi vielä tarkistaa mui...
Mikä mies ei kun IHMINEN tommonen on?
kun on OLEVINAAN aivan kuin nenä vuotaa verta ettei muka tiedä koska sopi aikaa naisen kanssa???
vai että pitäisi vielä ajatella näinkö elikkä niin kuin joku kirjoitti " että eikö me sovittu että 14-16 (siis ei vihaisesti, vaan ylipäänsä tarkista muistaako hän" siis TARKISTA MUISTAAKO HERRA! voi jumalata kaiken laisia teko syitä naiset etsii ettäpä MUISTAAKO HäN????????
PöH! tietysti se muistaaa! mutta se ajatteli vaan FUCK THE DUCK mä tuun koska mua mielyttää! yokkkkkkkkk tommoset kusipäät! ei tarvitse mulle noin tehdä! - ****
höpsisss kirjoitti:
Jos mies sanoo sanoo että tulee kello 16.00, niin hän myös tulee. Itse aina tulen jopa 20-15min etuajassa. Mutta jos nainen sanoo, että tavataan jossain klo 16.00, niin vasta klo 16 jälkeen kannattaa lähteä kotoa. Parhaimmassa tapauksessa myöhästyy puolella tunnilla, pahimmassa ei tule ollenkaan, ja joskus tunnin päästä soittaa ja kertoo, että päätti mennä kavereiden kanssa shoppailemaan, eikä siksi päässyt. Ja sinä odotit häntä pakkasella puolitoista tuntia. Se siitä naisten täsmällisyydestä.
Toi mun viesti on kokemukesta kirjoitettu. Nykyään mies on onneksi oppinut noudattamaan sovittuja aikoja tai ainakin soittamaan jos ei siihen kerkee. Minä itse taas olen joka paikassa aivan liian aikaisessa..
Että se siitä etteikö JOTKUT naiset olisi täsmällisiä.
- alkup.
Nyt se perkule soitti ja sano et tulee puolen tunnin viiva tunnin sisällä. Ei mitään et oon pahoillani et oon myöhässä tms. Mitäs nyt tehdään? Siis asiallinen keskustelu aiheesta ko kö? Ottaa vaan päähän vähän mut tosi vähän.. Oonko joku pilkunviilaaja? ;)
- tätä!!!
Pannulla päähän tietysti! oppii tulla seiraavan kerran ajoissa!
- Asiasta huvittunut
No mä oon oottanut yhtä tyttöä ekoille treffeille 1 h 20 min. :)
Pakkasta oli reippaasti yli 20 astetta ja viimeisen tunnin jouduin seisoskelemaan suht vähissä vaatteissa ulkosalla, kun siivooja tuli häätämään Forumin kulman tuulikaapista.
Onks toi kaveri sivari, kun ei oo kellokoulua käynyt?
- Kellottaja
Minun rakas pupuseni useimmiten vain arvioi ehtimisensä liian optimisesti.
Eli näin:
"Menen auttamaan kaveria [voi prkl en keksi mitään miehistä juttua, jossa menee n. puoli päivää] hommassa x, menee ehkä kaks tuntia."
Olenkin oppinut vähintään tuplaamaan sen ajan, jonka mies sanoo jossain viipymässä. Alan sitten vasta huolestumaan, jos siihen mennessä ei näy eikä kuulu mitään. Eihän se huomaa soittaa, jos on jokin tärkeä juttu kesken. En itsekään aina tajua ajan kulumista. Mutta sovitaan siinä mielessä yhteen, ettei kumpikaan omista rannekelloa. - pihkura
ja mies tosiaan ilmoittaa pari tuntia myöhässä tulevansa vielä myöhemmin, niin täytyy myöntää, että olisin luultavasti maininnut asiasta. Tai jo neljän jälkeen laittanut viestin ja kysynyt mikä tilanne.
Jos asia vaivaa niin kovasti, niin odottavan osapuolen ei ainakaan kannata niellä "nöyryytystä", vaikkei riitaakaan tarvi haastaa, ainakaan ellei myöhästymisen takia mikään suunniteltu meno peruuntunut tms. Tulipa epäselvä lause.. ;) Jeesjess.- ttooolate
tyylikkäästi pitää aina olla myöhässä : )
hei ,mut mä ainakin sekoitan klo16 ja kuuden väliltä ja 14 ja neljän jne. kannattaa tsekata jos seuralaisesi sattuisi olemaan näitä - pihkura
ttooolate kirjoitti:
tyylikkäästi pitää aina olla myöhässä : )
hei ,mut mä ainakin sekoitan klo16 ja kuuden väliltä ja 14 ja neljän jne. kannattaa tsekata jos seuralaisesi sattuisi olemaan näitäEihän niitä opetetakaan ku ala-asteella viimeistään..
Mä en ymmärrä mitä tyylikästä on olla myöhässä. Vahinkoja tietty sattuu, mut jos se on ihan tapana, ni se vaikuttais enemmän siltä, ettei kunnioita toista pätkääkään.
Mä oon todella huono odottamaan.. :)
- Kolli Kellinen
Minulla on eräs kaveri, joka on AINA myöhässä. Joskus vain puoli tuntia, joskus kolmekin tuntia. Nykyään on onneksi kännykkä, jolla kaverin voi tavoittaa ja udella koska se aikoo ilmestyä. Mutta silloin hamalla 80-luvulla meinasi hermot mennä kun jouduin istumaan kahvilassa joskus tunninkin ja miettimään että meinaako se tulla lainkaan vai onko se jäänyt junan alle.
Kun olen kysynyt syytä myöhästymiseen, se aina selittää jotain ihmeellistä "rupesin laittamaan ruokaa ja siinä menikin oletettua pitempään kun lihat oli pakkasessa ja ne piti ensin sulattaa" tai "aloin katsoa leffaa enkä malttanut keskeyttää kun se oli niin jännä" tai "aloin vahata lattiaa ja vahasin itseni vahingossa nurkkaan". Selityksissä löytyy.
Helvetti! Soittaisi sitten ja kertoisi että myöhästyy pari tuntia. Mutta ei se ikinä vaivaudu ilmoittamaan, vaan sille pitää soittaa.
Urpo mikä urpo.- ymmärtänyt
valitusta. miks tapailet tätä tyyppiä? miksi et ite ole myöhässä? enpä ite ainakaan jäisi venaa. venaan tasan 15min. jos ei näy eikä kuulu. ei oo mun ongelma!
- ymmärtänyt
valitusta. miks tapailet tätä tyyppiä? miksi et ite ole myöhässä? enpä ite ainakaan jäisi venaa. venaan tasan 15min. jos ei näy eikä kuulu. ei oo mun ongelma!
- kynnysmattot
oletko kuullut kynnysmatto teoriaa. Susta on justtullut semmoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224750Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262617Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu702332Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128