Profiilissasi luonnehdit itseäsi seuraavasti:
"ihmisoikeuksien ja erityisesti naisten ja lasten oikeuksien puolesta puhuja ja taistelija"
Kysyisinkin sinulta, että etkö syyllisty aiheettomaan itsesi kehumiseeen? Etkö suorastaan anna väärän kuvan itsestäsi?
Meille palstaa seuraaville ei mahdu päähän, että miten voisit olla naisten oikeuksien puolesta puhuja ja jopa "taistelija". Sinähän suorastaan pyrit turvaamaan esim. Iranin huonoa naisten ihmisoikeustilannetta tukahduttamalla kaiken keskustelun Iranin olemattomasta naisten ihmisoikeuksien tasosta.
Mikäli oikeasti olisit huolissasi naisten ihmisoikeuksista, niin pyrkisit turvaamaan keskustelun naisten kivittämisistä ja hirttämisistä teoista, joita ei voi edes pitää rangaistavina, saati sitten sellaisina, että niistä pitäisi tuomita kuolemaan.
Kysymys Goharille
6
465
Vastaukset
- Gohar
...minä olen sitä mieltä,että pelkkä puhe ei paljon lämmitä, kinastelu ja herjaaminen ei senkään vertaan, (ja en taaskaan viittaa mitenkään sinuun ) siksi pyrinkin tekemään ihan käytännön työtä ajamieni asioitten puolesta. Ihan myös siellä paikan päällä :)
Sinä et minua tunne, joten et voi sanoa annanko profiilissani itsestäni jonkun muun kuvan kuin mitä oikeasti olen. Toivottavasti en, koska minusta on tärkeä seistä sanojen takana ja esittää ne ihan omalla naamalla ja kantaa sanomisistaan myös vastuu.- Sananvapaus
Mikäli aktiivisesti pyrit estämään ihmisoikeusrikkomuksista keskustelemisen, niin voin todellakin sanoa tietäväni, että valehtelet profiilissasi ainakin siitä mitä naisten ihmisoikeusasioihin tulee.
- myönsit
"...siksi pyrinkin tekemään ihan käytännön työtä ajamieni asioitten puolesta. Ihan myös siellä paikan päällä :)"
Tämä lainaus vastauksestasi selittänee toimintasi. Sinällään kunnioitettavaa että uskoo johonkin aatteeseen ja toimii sen mukaisesti. Se vain ei aina oikein istu länsimaiseen oikeuskäsitykseen.
Joko olisi puolueettoman seriffin aika? myönsit kirjoitti:
"...siksi pyrinkin tekemään ihan käytännön työtä ajamieni asioitten puolesta. Ihan myös siellä paikan päällä :)"
Tämä lainaus vastauksestasi selittänee toimintasi. Sinällään kunnioitettavaa että uskoo johonkin aatteeseen ja toimii sen mukaisesti. Se vain ei aina oikein istu länsimaiseen oikeuskäsitykseen.
Joko olisi puolueettoman seriffin aika?levittää sontaanne jollain muulla areenalla.
älkää täällä itkekö kuin pahaiset kakarat.
jos minä olisin sheriffi niin en edes selittelisi...palstan säännöt on niin selvät että luulisi tyhmemmänkin osaavan.- Gohar
myönsit kirjoitti:
Joko olisi puolueettoman seriffin aika?..kylläkin mm vapaaehtoistyötä vaikkapa sairaalassa taikka vaikka lastenkodissa ;)
- anonyymi.
myönsit kirjoitti:
Joko olisi puolueettoman seriffin aika?tekis muuten hyvää sullekin lähteä goharin mukaan ihan käytännössä tekemään sitä työtä naisten ja lasten hyväksi eikä puhua lämpimikseen. Jotkut puhuu ja toiset tekee.......
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373541
- 981721
- 1361605
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa461535- 911310
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301236- 571135
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2811129Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1251010Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270991