suurin pudottaja ohjelma nauratti

hauskaa..

miten muka ne voi kaikki laihtua 4-8kg VIIKOSSA? en ymmärrä.
toiseksi, voitto jäi juuri kiinni siitä makkarasäkin kolmesta kilosta! kumpikin joukkue oli laihtunu yhtä paljon mut se makkarasäkki ratkasi! voi helvetti, arvaa nauroinko. tekemällä tehty ohjelma taas oikein,

8

1798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilie

Että alussa niitä nesteitä lähti niin ne luvut oli niin isoja!Ei se läskiä ollut ku kilo korkeintaan tai jtn.Niin mun mielestä! :)
      Mutta kyllä tiukalla dieetillä ja kovalla treenilläki on osansa...:D

• hauskaa..

niitten pitäs sitte kaikkien olla energiansaanti kulutukseen nähden 28000-56000 kcal miinuksen puolla per viikko.....naurattaa xD

• painaa
        hauskaa.. kirjoitti:

niitten pitäs sitte kaikkien olla energiansaanti kulutukseen nähden 28000-56000 kcal miinuksen puolla per viikko.....naurattaa xD

Ei tosiaankaan tarvitse olla paljonkaan miinukaloreilla laihtuakseen tuollaista määrää. Nestettähän lähtee tuollaisen rääkin yhteydessä tosipaljon. Vaan ei kovin monta viikkoa.

• -26 kg
        painaa kirjoitti:

Ei tosiaankaan tarvitse olla paljonkaan miinukaloreilla laihtuakseen tuollaista määrää. Nestettähän lähtee tuollaisen rääkin yhteydessä tosipaljon. Vaan ei kovin monta viikkoa.

ensimmäisellä viikolla lähti 7,5 kg, suurin osa toki nestettä, mutta...eli on täysin mahdóllista.

• 123-5kg
        -26 kg kirjoitti:

ensimmäisellä viikolla lähti 7,5 kg, suurin osa toki nestettä, mutta...eli on täysin mahdóllista.

Mielenkiinnosta aihetta kohtaan tein empiiristä tutkimusta. Pelkkä ulostus hävitti minulta ~500g/5min. Tämähän ei takuulla ollut "laihtumista". Eli kyllä toi 4...8 kg on ihan mahollinen. Suurin osa on nestettä ja sitähän ton kokosissa ihmisissä riittää. Itsellä on painon heilahtelu vähentynyt kun oon nyt ollu 5 vkoa 9MJ ruokavaliolla. Ummetusta oli, mutta se helpotti vehnäleseillä ja pellavansiemenillä.

Motto: Syömällä laihtuu.

Lisäselvitys. Syö usein ja vähän kerralla, niin ei tuu nälkä ja sit siin on sellanen psyykkinen juttu, kun tietää että ihan pian saa ruokaa. Ainoo hetki kun mull on ollu nälkä on just treenin jälkeen kun ruokailun väli venyy yli 2 tuntiin.

Tsemppiä. Kyllä me noi tosi-tv ihmiset voitetaan!

• pöh pöh
        painaa kirjoitti:

Yritetäänpäs nyt muistaa, mitä se laihtuminen on. Nesteen lähtemistä se nimittäin EI ole.

• leijonaNa leijonille....
        pöh pöh kirjoitti:

Yritetäänpäs nyt muistaa, mitä se laihtuminen on. Nesteen lähtemistä se nimittäin EI ole.

Mut kun dietille aletaan ja eka viikolla lähtee enimmäkseen nestettä sitä silti kutsutaan laihtumiseksi samoin kuin tulevien viikkojen " oikeaa " laihtumistakin . Laihdutettaessa painon putoaminen motivoi olipa se nyt mitä materiaalia tahansa .

• N24
        hauskaa.. kirjoitti:

... omasta kokemuksesta voin sanoa että lähemmäs viis kiloa lähti ekalla viikolla kun alotin tiukan elämäntaparemontin. Toki nesteitä suuri osa mutta oli mitä oli, paino tippui. Eli ei niinkään mahdotonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      156
      2095
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      309
      1786
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1241
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe