Onko paketti hintansa arvoinen?
Hinta: 3 290.0 € (sis. 22 % alv.)
"- Runkomateriaali: Alumiini 7005
- Runkokoot: 18"
- Etuvaihtaja:
- Takavaihtaja: Shimano Saint
- Shifterit: Shimano XT
- Vaihteiden lukumäärä 9
- Jarrut: Shimano Saint Hydraulic Disc
- Vanteet: Remerx Jumbo 26"
- Etujousitus: Rock Shox Boxxer Worldcup 180mm
- Takajousitus: Rear Shock DNM ST-12RC
- Renkaat: Kenda Kinetics DH
- Yksi väri
"
Rahan arvoinen
5
857
Vastaukset
- oli mikä?
????
- Masa
Ko. pyörä löytyi erään kyseenalaisen tavarantoimittajan nettisivulta. Kommenttina oli vain että kyseisessä pyörässä käytetään maailman parhaimpia osia...
Sen vuoksi vain halusin kysellä "asiantuntijoilta" mielipidettä arvosta.
Itse olen ollut tosin pyöräliikkeessä töissäkin, mutta niin kovin kauan aikaa sitten, etten itse ole perillä noista osista :-( - No Way
Masa kirjoitti:
Ko. pyörä löytyi erään kyseenalaisen tavarantoimittajan nettisivulta. Kommenttina oli vain että kyseisessä pyörässä käytetään maailman parhaimpia osia...
Itse olen ollut tosin pyöräliikkeessä töissäkin, mutta niin kovin kauan aikaa sitten, etten itse ole perillä noista osista :-(Kyllähän tuosta näyttäis ihan hyviä osia löytyvän,mutta ei todellakaan mitään maailman parhaita. Epäilen vahvasti että olisi hintansa arvoinen.
- tuna
Masa kirjoitti:
Itse olen ollut tosin pyöräliikkeessä töissäkin, mutta niin kovin kauan aikaa sitten, etten itse ole perillä noista osista :-(Ei pysty noilla tiedoilla sanomaan :-)
Pelkkä alu 7500 ei kerro rungosta oikeastaan mitään.
Ohjain- ja keskiölaakeri? tanko? kannatin? näidenkin osien laadukkuudessa suuria eroja :-)
"Ko. pyörä löytyi erään kyseenalaisen tavarantoimittajan nettisivulta". Sanoisin, että älä osta. - Masa
tuna kirjoitti:
Ei pysty noilla tiedoilla sanomaan :-)
Pelkkä alu 7500 ei kerro rungosta oikeastaan mitään.
Ohjain- ja keskiölaakeri? tanko? kannatin? näidenkin osien laadukkuudessa suuria eroja :-)
"Ko. pyörä löytyi erään kyseenalaisen tavarantoimittajan nettisivulta". Sanoisin, että älä osta.Olen vain jostain kummasta syystä kiinnostunut kuluttaja-asioista...
Ihmettelen vain miten kehdataan väitää kaikenlaista .askaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573