Minulla on kaksi poikaa ja nuorimmainen on löytänyt tyttö ystävän ja ovat muuttaneet yhteen. Ensi alkuun oli minullakin ajatuksia miniästä ei tarpeeksi kaunis, ei hyvä kokki, ei tarpeeksi siivonnut kotona ja niin edes päin. Mutta vanhempi poikani kuullessaan minun ja mieheni kommentit kysyi meiltä jos haluamme tehdä poikamme onnettomaksi meidän negatiivi sillä mielipiteillä hänen tyttö ystävästään ja eikö se riitä meille, vanhemmille että hän tekee poikamme onnelliseksi, pitäisikö hänen vielä tehdä meidätkin onnelliseksi? Se pani meidät ajattelemaan ja sen jälkeen olemme olleet onnellisia miniästämme, hän tekee poikamme elämän onnelliseksi!!! Se riittää meille hyvin.
Olen onnellinen
10
1830
Vastaukset
- myös äiti
Minä onneksi pidän miniä ehdokkaasta, minulla on vain yksi poika lapsi joka on asunut avokkinsa kanssa jo 2 v. ja pidän ns. miniästä, mut jos en pitäisikään minun olisi hyväksyttävä asia koska poikani on valinnut hänet itselleen eikä äidille. Hyvää jatkoa vain heille !
- anopin ketale
Minä myös olen onnellinen kolmesta miniästäni.
Kaikki erilaisia luonteeltaan, mutta kelpaavat minulle, ovat liiankin hyviä.
Tällaiset luonteet:
Eka miniä topakka, järkevä ja siisti,
toinen miniä taiteilijapersoona, ajattelija,
kolmas on tunnollinen, hiljainen ja kiltti tyttö.
Olen onnellinen heistä. - Muueläin
Minua on onnistanut; poikani avopuoliso rakastaa poikaani ja minä näen sen.
Heillä on nyt vauva, kolmen vuoden yrittämisen jälkeen. Yhteistä eloa on keväällä seitsemän vuotta, avominiä on hyvä äiti. Ihmisenä erilainen kuin minä, mutta poikani valitsema ja rakastama nainen. Mielenkiinnolla ja ilolla tutustun tähän ihmiseen teemme asioita erilailla ja kummallakin oma osaamisen alue.
Poikani on tehnyt hyvän valinnan.
Lapsenlapsellani on hyvät vanhemmat he rakastavat toisiaan ja vauvaa se näkyy.
"Lapsen koti on vanhempien välisessä rakkaudessa" Lapsenlapsellani on koti.
Minä mummu saan vauvan hoitoon toisinaan ja tänään on yksi niistä kerroista.
Olen onnellinen mummu anoppi ja äiti. - sanoo rohkeesti mielipiteensä
Juuri tuonkaltaisia lapsia tarvitaan joukkoon jotka kykenevät herättään ajatuksia omissa vanhemmissaan. Vanhmmet yleensä kunnioittavat esikois lapsensa mielipiteitä kaikkein eniten, niin myös meilläkin aika pitkälle. Minä jos joku pystyn vaikuttaan vanhempieni mielipiteisiin ja käyttäytymiseen.
Eihän mies tarvitse mitään kaunotarta, kokkia ja siivoojaa vaan hyvän naisen rinnalleen. Nämä muut ominaisuudet ovat turhuutta:D
Moni kakku päältä kaunis ja sisältä täyttä paskaa. Niin mitä ihmettä se ulkonäkö vaikuttaa? Hyvännäköisten suhteet ovat monasti pinnallisia ja lyhyitä. Siivoon itsekkin pitkin hampain. En ole siis siivous hullu. Hyvin harvat olevat nykyään. Siivous neuroosi on joillakin läpi elämänsä mutta silloin on pääkin täynnä tyhjää. Suvussamme on yksi siivous neuroosinen ja hän on todella vittumainen ihminen. Kukaan ei siedä häntä. Hänen miehensä elää kuin hotellissa. Ilmeisesti mies ei tarvitse mitään älykästä naista vaan se riittää kun on kaikki laitettu valmiiksi nokan eteen.
Minullakin mies kokkaa omaia sapuskoita jos nälkä tulee. Koskaan minun ei tarvitse tehdä ruokaa hänelle. Hän on niin erikoinen ettei ruokani edes kelpaisikkaan. Äidin laittamat ruuat vain kelpaavat. No sehän on vain helpotus minulle. Arvostankin itsenäistä miestä, jolle minun ei tarvitse olla mikään palvelija. Yhtään ei ole rakkaus vähentynyt vaan päinvastoin vaikka en ole mikään missi, kokki tai siivooja. - niin on,
että ei siinä mitkään anopit ja apet passaa huseerata, kun ihminen parinsa valitsee. Jokainen tekee omat valintansa ja omat virheensä, ei toisen elämää voi toinen elää ja ohjailla. Antakaa vaan akikkien ihmisten elää omaa elämäänsä niin kuin parhaaksi näkevät, tulevat sitten onnellisiksi tai eivät. Elämä on elämistä varten, virheetkin pitää itse kokea ja niistä oppia. Luulenpa, että poika on oikein onnellinen tyttöystävänsä kanssa.
Terveisin pian itsekin anopiksi pääsevä... :) - vasta on kamalaa
kun selvästi näkee että vävy tekee tyttäreni onnettomaksi ja silti he vaan ovat yhdessä enkä minä mitään voi :(
- Vävynrenttu
....parhaasi olet yrittänyt, että eroaisivat ! No, lisää yritystä, kyllä se siitä !
- vasta on kamalaa
Vävynrenttu kirjoitti:
....parhaasi olet yrittänyt, että eroaisivat ! No, lisää yritystä, kyllä se siitä !
mitä sanot :( tietämättä asioista mitään. Mutta sinäkin saat ihan rauhassa sanoa mitä huvittaa samallalailla kuin tyttäreni tekee mitä haluaa.
- Onnellinen anoppi
sinä äitinä, ajatellut sitä että voit auttaa tyttäresi hyvin vointia ja elämän iloa jos hyväksyt hänen valintansa, olipa ne sinusta hyviä tai huonoja. Minusta se on paras tapa osoittaa aikuisille lapsilleni kunnioitusta, (jota toivon heidänkin osoittavan minulle) kun hyväksyn heidän päätökset omasta elämästään.
- vasta on kamalaa
Onnellinen anoppi kirjoitti:
sinä äitinä, ajatellut sitä että voit auttaa tyttäresi hyvin vointia ja elämän iloa jos hyväksyt hänen valintansa, olipa ne sinusta hyviä tai huonoja. Minusta se on paras tapa osoittaa aikuisille lapsilleni kunnioitusta, (jota toivon heidänkin osoittavan minulle) kun hyväksyn heidän päätökset omasta elämästään.
kun täytyy tavallaan kokoajan näytellä, eikä voi suoraan mennä sanomaan tyttärelle, että vaihda miestä tai ole vaikka yksin. En ota vastuuta aikuisen lapseni päätöksistä. Jos hän haluaa elää elämäänsä noin, onnettomassa liitossa, se on hänen päätöksensä. Toki tuen tytärtäni, hoidan lasta että pääsevät yhdessä menemään, juttelen henkeviä, jne. Ja mieskin saa kuulua perheeseemme... silloin kun kerkeää muistamaan että sellainenkin on. Tärkeämpää kuin se meidän perheeseen kuuluminen, on kuitenkin muistaa että vaimokin on... mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423970Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal423585- 703178
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak913030Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882026- 351998
- 241849
- 311801
- 331789
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231734