Mulle nuorta naista...

strongman M36

Nainen 18-25v Uudeltamaalta tai Kanta-hämeestä... haluatko hoitoa isolta treenatulta varatulta mieheltä... pidän sua hyvänä, halin, hellin... otan ja nautin...

Kirjoita [email protected]

22

9954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripsa18

Mää tykkään vanhemmista miehistä mutta kuule, ei nyt tällä kertaa.

• strongman M36

Kirjoita mulle... pian...

• ihqu-Jessica.
        strongman M36 kirjoitti:

Kirjoita mulle... pian...

.............olet LISMAINEN UKKELI!

• Strongman :o)
        ihqu-Jessica. kirjoitti:

.............olet LISMAINEN UKKELI!

Millainen on lismainen ukkeli... siis suomenkielellä?

• siis tollo tähän

"pidän sua hyvänä, halin, hellin... otan ja nautin..."
      vanha, pervo ukko, pidä kuule huolta ihan vaan ittestäs, elä sotke lapsia tähä.
      Ja jos oot varattu, miks et pöyhi omaa akkaas/ukkoos?
      ja tänne asti haisee omakehu..

• babyshitter

Kuka lapsista on maininnut?

• deed-
        babyshitter kirjoitti:

Kuka lapsista on maininnut?

36v voipi olla 18v iskä, siinä sulle lapsi! Siksi on aikas irstasta, vanhapieru leikkii lasten kanssa...

• babyshitter
        deed- kirjoitti:

36v voipi olla 18v iskä, siinä sulle lapsi! Siksi on aikas irstasta, vanhapieru leikkii lasten kanssa...

Muttapa jos ei ole, niin ongelmaahan ei ole.

• ihqu-Jessica.

Joo nussitaan niin että sänky hajoo ja sit mä toivotan rakkaita terkkuja sun VAIMOKKEELLE!

• strongman M36

Joo, nussitaan... tulevalla viikolla...

• & kihelmöintiä

voisit olla HEPPANI!

• strongman M36

... annan mielelläni ratsastustunteja sinulle... jos vain pysyt hevosen selässä...

• orjattaresi19
        strongman M36 kirjoitti:

... annan mielelläni ratsastustunteja sinulle... jos vain pysyt hevosen selässä...

Tule ja läimi mua hellästi pakaroille. Kaada mut lakanoille ja riisu pikkuhousuni kiusoittelevan hitaasti. Kiusaa mua. Haluan saada kunnolla miestä, tule ja anna ihanaa kokenutta miestä. Hoitele mut kunnolla.

orjattaresi19 kirjoitti:

Tule ja läimi mua hellästi pakaroille. Kaada mut lakanoille ja riisu pikkuhousuni kiusoittelevan hitaasti. Kiusaa mua. Haluan saada kunnolla miestä, tule ja anna ihanaa kokenutta miestä. Hoitele mut kunnolla.

Kulta... riisun pikkuhoususi ja haluan maistaa ihanan kosteaa aarrettasi... koskettelen kielellä häpyhuuliasi… klitoristasi... edestakaisin... pitkään... sitten työnnän kieleni reikääsi... syvälle... niin syvälle kuin menee... sitten...

• ei helvetti sentään...
        Strongman :o) kirjoitti:

Kulta... riisun pikkuhoususi ja haluan maistaa ihanan kosteaa aarrettasi... koskettelen kielellä häpyhuuliasi… klitoristasi... edestakaisin... pitkään... sitten työnnän kieleni reikääsi... syvälle... niin syvälle kuin menee... sitten...

porukka vedättää urpoa 100-0 ja jätkällä vaan mylly pyörii.Ettet vaan ole ottanut pari nappia liikaa?!Ja muista hengittää välillä kun puserrat penkistä rautaa! :D Olet naurettavin tapaus pitkiin aikoihin........

ei helvetti sentään... kirjoitti:

porukka vedättää urpoa 100-0 ja jätkällä vaan mylly pyörii.Ettet vaan ole ottanut pari nappia liikaa?!Ja muista hengittää välillä kun puserrat penkistä rautaa! :D Olet naurettavin tapaus pitkiin aikoihin........

En ota nappeja... ja naistakin irtoaa hyvin...

• kai se on iso

En lähde pienten kaverien kyytiin.

ja osaan käyttää... niin että tunnet pari päivää myöhemminkin että jotain tuli tehtyä...

• Lissu-Marjaana
        Strongman :o) kirjoitti:

ja osaan käyttää... niin että tunnet pari päivää myöhemminkin että jotain tuli tehtyä...

huonot muistot ei häivy kovinkaan äkkiä!!!

• Maleisia
        Lissu-Marjaana kirjoitti:

Jos olet jo varattu, niin turhaan sinun on enään pettää vaimoasi!!!

• Leppäsen Auneko se siinä?
        Lissu-Marjaana kirjoitti:

Nyt pistit pahan, heheheheh, on kyllä joo äijällä Suuret! luulot siis ittestään. Mittakeppikin on rikki, 18 cm. Se viiva siinä edessä on mittaa osoittava, ei ykkönen. Siis 8cm...
        Millanen auto sulla muuten on? Sehän menee niin, että mitä hienompi auto, sen pienempi....

• !!!

!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      70
      4868
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      113
      4580
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4050
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3937
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2984
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2728
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2667
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2652
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      39
      2623
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2474
    Aihe