Kun ainoa pyyntöni on, ettei mua kuseteta. Omaa syytänihän se oli, että aloin kaukosuhteeseen naisen kanssa, joka oli epäilyttävä. Mutta kun olen sen moneen kertaan sanonut, että ainoa pyyntöni on, ettet kuseta mua. Että minä en sitä halua, koska välitän, mutta lopetetaan vaikka, niin voit tehdä mitä tahdot. Nainen sanoo ettei kuseta.
Niin miksi koko ajan vain tulee selvemmäksi, että kusetetaan. Se oli mun ainoa pyyntöni. Yksi ainoa pyyntö. Oletteko naiset tahallaan ilkeitä? Mitä siitä saa, että tarkoituksellisesti henkisesti puukottaa toista?
itkettää ja ahdistaa
Miksi nainen on niin julma?
17
1786
Vastaukset
- ei elämä yhteen ihmiseen kaadu
nyt vain unohdat sen ja alat katastelemaan uutta. meressä paljon kaloja;)
- tyttttttö
Älä viitsi ruikuttaa. Sillä ei pääse mihinkään, et saa kuin sääliä ja säälillä ei pitkälle pötkitä.
Mitäs aloit epäilyttävän tapauksen kanssa suhteeseen?? Omiin vaistoihinsa kannattaa luottaa! Aina. Jso tuntuu että homma ei tule kuitenkaan toimimaan niin pelaat varman päälle ja katkaiset suhteen. Niin säästyy monelta harmilta.- Double standards
Jos nainen valittaa täällä saman tapaisesta asiasta,
kaikki ovat taputtelemassa selkään ja voivottelemassa
kovaa kohtaloa. Sitten heitetään vielä muutama legendaarinen
"Jätä se sika" ja "ansaitset parempaa" -kommentti.
Kun mies uskaltaa valittaa jostakin, naiset ovat heti
lyttäämässä häntä entisestään ja syyttämässä kitisijäksi yms.
Yllätys yllätys: miehilläkin on tunteet, eivätkä
ne ole yhtään sen arvottomammat kuin naisten vastaavat.
Sinun mielestäsi miehen täytyisi tajuta mahdolliset
virheet jo etukäteen, mutta nainen saa vain jättäytyä
tunteiden vietäväksi ja jälkeenpäin syyttää miehiä
ja valittaa? - tyttttttö
Double standards kirjoitti:
ja valittaa?Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä ja olisin sanonut tuon saman naiselle. En pidä kitisevistä ihmisistä, en paapo ketään turhaan, ja kaikkien vähiten pidän kaksinaismoralismista. Et äläs käy mun kimppuun ainakaan.
- srfhs
Double standards kirjoitti:
ja valittaa?"Kun mies uskaltaa valittaa jostakin, naiset ovat heti lyttäämässä häntä entisestään ja syyttämässä kitisijäksi yms."
Totta. Ja vaikka kyseinen nainen sinulle jotain yritti vastatakin, en usko sanaakaan hänen puolustelustaan. Jos ketjun aloittaja olisi ollut nainen, häntä olisi vain lohdutettu ja mies haukuttu idiootiksi. Itkevä nainen arvostaa itseään, itkevä mies on ruikuttaja. Kummallista...
- AROSUSI-09
Itseasiassa sä olet maso ja naises vain täyttää,ehkä tiedostamattas,sun toivees.Hommaa jostain S/M-sivulta ittelles hyvä domme ja se on siinä.
- tollasia
eli oot törmännyt ikävään yksilöön. Tosin et oo kertonut, mikä sulle on kusettamista. Eli mitä se nainen on oikeasti tehnyt ja miten asian oot tulkinnut? Ainakaan rahaa ei kannata lähettää kenellekään puolitutulle missään tapauksessa. Mutta jos on kyse tunteista, niin ne voivat muuttua, vaikka aluksi olisikin aidosti kiinnostunut. Elämä vaan on sellasta.
Vinkki: nosta kissa pöydälle kyseisen naisen kanssa ja jos et saa kunnon selityksiä ja selvityksiä asioihin, niin lopeta suhde. Et sinä tarvitse kusettavaa ihmistä vierellesi. Ryhtiä! - ahdistaa
oon aika kännissä. en tosin yhtä kännissä ku vielä peri tuntia sitten. uutta kaljaa kehiin vaan
se on ku kännis ei muista sitä kui kivoja vastauksia saa. näistähän vois melksin päätellä että se on mun vika kaikki.
Mutta kukaan ei vastannut siihen et jos pyydän yhtä asiaa, niin minkälainen nainen pettää siinä yhdessä ainoassa pyynnössä ja tahallaan??? Olen jo kerran sanonut että erotaan, niin sen ei tarvitse loukata mua, jos on epävarma tästä meidän jutusta. Ei erottu se ei halunnut. Ja sitten se pettää mut mun ainoossa pyynnössä. En usko et kukaan mies tekis noin tahallista julmuutta - ....
Itse olen esittänyt aikoinani miehelleni (entiselle) saman vetoomuksen mutta se oli liikaa häneltä. En ole itse koskaan miehiä kusettanut joten jäävi vastaamaan. Eiköhän se piittaamattomuus ole syy, niin naisilla kuin miehilläkin. Mutta ei saa jäädä tuleen makaamaan ja lannistua.
- naikkonen100
Mulla oli ennen aivan sama tilanne. Pyysin kanssa mieheltä vaan että ole rehellinen. Sillä asenteella sain vaan kusetusta takas. Tiedän et tuntuu tosi pahalta.
Nyt olen kuitenkin löytänyt hyvän miehen. Eiköhän suakin vielä onnista. Tsemiä!!!- että...
kusetetaan?
miten huomasit sen sun entisen kans?
mistä siis tiesit että se valehtelee, eikä puhu totta... - kaikesta
että... kirjoitti:
kusetetaan?
miten huomasit sen sun entisen kans?
mistä siis tiesit että se valehtelee, eikä puhu totta...en ole tuo edellinen, mutta sen vain tietää. Ja oppii tietämään jos ei heti tiedä, toiset on herkempiä huomaamaan. Valehtelun ja todenpuhumisen erottaa joistakin kuin yön ja päivän. Monesti en edes sano valehtelusta mitään, mutta epärehellisyys ei sitten vain enää kiinnosta ihmisessä. Jos valehtelee pienissä, valehtelee myös suurissa. Eikä tarvi varsinaisesti edes valehdella, annetaan ymmärtää väärin, vedätetään, feikataan, teeskennellään, selitellään tai ei vastata ollenkaan.. Ja valheesta saa kyllä kiinni, jos osaa vähän tarkistaa tietoja, kun epäilee valehtelusta.
Kun on uskovinaan joskus jonkun pikkuasian, mikä nyt sinällään ei ole merkityksellinen, niin ihan varmasti valehteleva ihminen valehtelee kyllä suuremmankin, mistä se on taas helppo saada kiinni.
- sillä sipuli
Kysyttävää?
- Lyhyt mies
ne on TYHMIÄ
- orange-x
No, joskus tulee valittua se, joka ei ansaitsisi tulla valituksi. Koeta päästä eroon tästä kusettajasta. Ajan myötä huomaat että naisia on muunkinlaisia. Yhden mätämunan vuoksi ei toivoa kannata menettää! Eikö luoja paratkoon tällainen ihminen ole yhdenkään kyyneleen arvoinen.
Koitahan pärjäillä, paistaa se aurinko vielä. Usko pois. - maailma!
Niinhän te ainakin olette aina kuvitelleet ja toivoneet. Älkää nyt iniskö. Ei julmuus ole miesten yksinoikeus.
- maailman
takaisin. Kohdelkaa naisia naisina. Tiedättekö oikeasti mitä se voisi tarkoittaa? Itse te olette rääkänneet äitimme, mummomme ja esiäitimme hengiltä. Kyllä naisrotukin on siinä rääkissä karaistunut. On koettu sodat, raiskaukset, lukemattomat synnytykset, on oltu työjuhtina ja orjina.
Kyllä minä ainakin haluaisin olla tosimiehen tosinainen. Lempeä, hyvä, pehmeä, viisas naisellisella tavalla. Siis elämänviisas, en viisas vedättäjä. Rakastakaa pojat meitä. Ehkä sitten 100-200 vuoden kuluttua teillä on ihanat hyvät naiset maailmassanne:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784