SAK ja AKT taas

vauhdissa

9

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelleen

suru puserossa vaalitappion jälkeen...

Kerroppa mitä sinun ehdokkaasi olisi tehnyt, kun kerran näytät epäsuorasti Halosta syyllistävän?

• harmittaa

mutta syyllistän kaikki sosialistisen ideologian kannattaja AY-liikkeet mukaan lukien. Kaikki Halosen kannattajat tulevat minun silmissäni olemaan syyllisiä, huolimatta siitä olisiko Niinistö pystynyt tekemään mitään tai ei. Koska Niinistö ei saanut edes yrittää, kiitos vasemmistolaisen Suomen.

• tyyli
        harmittaa kirjoitti:

mutta syyllistän kaikki sosialistisen ideologian kannattaja AY-liikkeet mukaan lukien. Kaikki Halosen kannattajat tulevat minun silmissäni olemaan syyllisiä, huolimatta siitä olisiko Niinistö pystynyt tekemään mitään tai ei. Koska Niinistö ei saanut edes yrittää, kiitos vasemmistolaisen Suomen.

"... ei saanut edes yrittää"

Perusteesi sopii täydellisesti myös siihenkin, kun syyllistät sosiaalidemokraatit ja ammattiyhdistysliikkeet vain siksi koska ne ovat olemassa.

Olet siis sitä mieltä jos asiat olisivat toisin ne olisivat toisin. Muutoksen suunnalla ei olisi siis väliä, koska näet sen olevan paremmin jos saa yrittää.

• mielestä
        tyyli kirjoitti:

Perusteesi sopii täydellisesti myös siihenkin, kun syyllistät sosiaalidemokraatit ja ammattiyhdistysliikkeet vain siksi koska ne ovat olemassa.

Olet siis sitä mieltä jos asiat olisivat toisin ne olisivat toisin. Muutoksen suunnalla ei olisi siis väliä, koska näet sen olevan paremmin jos saa yrittää.

asiat ovat nykyisellään hyvin. Ei haluta muutosta juuri omalla kohdalla. Itse olen elänyt jatkuvasti muuttuneessa työtilanteessa, joten olen sitä mieltä, että muutos on helpompi ohjata parempaan suuntaan, kuin parantaa paikallaan olevaa tilannetta. Niinistö todennäkööisesti olisi pyrkinyt tämän muutoksen synnyttämiseen ja sen ohjaamiseen. No, ehkäpä joskus ihmiset kyllästyvät tasaisesti huononevaan mukavaan ja turvalliseen olotilaansa.

• huonosti?
        mielestä kirjoitti:

asiat ovat nykyisellään hyvin. Ei haluta muutosta juuri omalla kohdalla. Itse olen elänyt jatkuvasti muuttuneessa työtilanteessa, joten olen sitä mieltä, että muutos on helpompi ohjata parempaan suuntaan, kuin parantaa paikallaan olevaa tilannetta. Niinistö todennäkööisesti olisi pyrkinyt tämän muutoksen synnyttämiseen ja sen ohjaamiseen. No, ehkäpä joskus ihmiset kyllästyvät tasaisesti huononevaan mukavaan ja turvalliseen olotilaansa.

Peruskysymys lienee, onko asiat nyt huonosti... Ja miten huonosti ne olisivatkaan jos kaikki asiat päätettäisiin oikeistolaisesti?

Niinistöllä on muutamia näytteitä siitä mikä on oikeistolainen arvomaailma ja se ei ole ainakaan työläisille mieleen.

• tuli mieleeni
        tyyli kirjoitti:

vielä tämä muuttuva maailmantilanne. Monasti törmää siihen asenteeseen, että "Suomessa ei tapahdu mitään eikä tänne kukaan hyökkää=mitään puolustusta ei tarvita"
        Vaikka kukaan tuskin toivoo isompia konflikteja, niin kyllä tämä Muhamedin pilakuvista noussut kohu on hyvä esimerkki siitä, miten tilanne voi muuttua ihan hetkessä. Tällöin voimakkaat puolustusliitot ja sopimukset nousevat ihan uuteen arvoon.
        Voisihan tässäkin tapauksessa olla niin, että länsimaat eivät halua lähteä sovittelevalle linjalle ja pitävät kiinni omista asenteistaan. Miten arabimaat reagoisivat sellaiseen vihamielisyyteen?

• täsmentää
        huonosti? kirjoitti:

Peruskysymys lienee, onko asiat nyt huonosti... Ja miten huonosti ne olisivatkaan jos kaikki asiat päätettäisiin oikeistolaisesti?

Niinistöllä on muutamia näytteitä siitä mikä on oikeistolainen arvomaailma ja se ei ole ainakaan työläisille mieleen.

että millaisista näytteistä on kyse?
        Mielestäni hänen näyttönsä pätevänä talousasiantuntijana ovat kiistattomat.

• kenen talous.
        täsmentää kirjoitti:

että millaisista näytteistä on kyse?
        Mielestäni hänen näyttönsä pätevänä talousasiantuntijana ovat kiistattomat.

Keskusteluissa kävi mm. selväksi että suuret varallisuuserot ovat hänen mielestään ihan oikein, koska siinä tapauksessa myös köyhille riittää töitä.

Näkemykset yleissitovuuden heikennyksistä kertovat myös siitä, että takana voi hyvinkin olla pidemmän päälle muita suunniteltuja vaikutuksia .

• masinoimaan

Nopeasti SAK masinoimaan tukilakot sitten päälle paperin ja ahtaajien kanssa.

Eiköhän riistoporvarit hiljene kun taas joutuvat siihen kauppalehteen leimaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      50
      4157
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      67
      3817
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3338
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3250
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      95
      2243
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2158
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2019
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2009
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1989
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1894
    Aihe