Kysyisin vaalennus väristä että rasittaako hiusta vähemmän kuin valkaisu???
VAALENNUS VÄRISTÄ
13
955
Vastaukset
- TiiNa!!
vaalennus rasittaa aina hiusta..!!
- M&M
jos vaalennat hiuksia värillä se on hellävaraisempi kuin valkaisu/raita aineet. Mutta värillä et voi hiuksiasi vaalentaa jos sinulla on jotakin väriä ennestään. värillä ei saa vaalennettua koskaan jo värjättyä hiusta.. jos haluat värjätyt hiukset vaaleammaksi pitää ensin poistaa edellinen väri.
- milla
oma väri on tuhkan vaalea.
- TiiNa!
milla kirjoitti:
oma väri on tuhkan vaalea.
siis onko sulla niissä hiuksissa oma väri vai onko sienne viety jtn väriä? jos oma väri niin voit ostaa vaalean hiusvärin ja värjätä sillä mutta jos olet jo värjännyt hiukset esim ruskealla on tehtävä värinpoisto eli siihen ei käy vaaleahiusväri..
- hmmm
TiiNa! kirjoitti:
siis onko sulla niissä hiuksissa oma väri vai onko sienne viety jtn väriä? jos oma väri niin voit ostaa vaalean hiusvärin ja värjätä sillä mutta jos olet jo värjännyt hiukset esim ruskealla on tehtävä värinpoisto eli siihen ei käy vaaleahiusväri..
mulla on hiukset värjätty vaalealla mut nyt niistä tuli kellertävät niin ajattelin värjätä uudestaan. Niin käytänkö vaalennusainetta vai mitä??
- milla
hmmm kirjoitti:
mulla on hiukset värjätty vaalealla mut nyt niistä tuli kellertävät niin ajattelin värjätä uudestaan. Niin käytänkö vaalennusainetta vai mitä??
tyvi kasvu on maantien värinen muuten vaalennettu?
- hmmm
milla kirjoitti:
tyvi kasvu on maantien värinen muuten vaalennettu?
?..
- TiiNa!
hmmm kirjoitti:
?..
no sitten voit sillä vaalennus väriä laittaa hiuksiin. kantsii tehä niin että eka pituudet värjää ja sit ku on vaikutusta aikaa menny noin puolet ni laittaa vasta tyveen muuten tyvestä ja pitudeesta eriväriset
- milla
niin että tuolla tavalla saisi siis luonnollisen vaalean okra ? onko kenen valmistajan ? siis kampaamo värinä?
- TiiNa!
ihan sama mitä mitä kaupan väriä käytät,kampaamoSta ei myydä ulos muutakuin sävytteitä. tuolla tekniikalla ei jää ainakaan niin isoja väri eroja tyven ja pituuden välillä..en osaa itse suositella mitään kaupan värejä..kun itse pitäydyn kampaamontuoteissa..
- milla
nyt kävin värjäyttämässä juuri jäi kyllä hieman vaaleen punertavaksi mutta varmasti hopeashampoo auttaa?
- TiiNa!!
hopeashamppoo poistaa keltasuutta.. kävitkö kampaamossa värjäyttämässä vai värjäsitkö itse?
- Milla
TiiNa!! kirjoitti:
hopeashamppoo poistaa keltasuutta.. kävitkö kampaamossa värjäyttämässä vai värjäsitkö itse?
kävin kampaajalla olen nyt pessyt hopeashampoolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644