VAALENNUS VÄRISTÄ

milla

Kysyisin vaalennus väristä että rasittaako hiusta vähemmän kuin valkaisu???

13

955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiiNa!!

vaalennus rasittaa aina hiusta..!!

• M&M

jos vaalennat hiuksia värillä se on hellävaraisempi kuin valkaisu/raita aineet. Mutta värillä et voi hiuksiasi vaalentaa jos sinulla on jotakin väriä ennestään. värillä ei saa vaalennettua koskaan jo värjättyä hiusta.. jos haluat värjätyt hiukset vaaleammaksi pitää ensin poistaa edellinen väri.

• milla

oma väri on tuhkan vaalea.

• TiiNa!
        milla kirjoitti:

oma väri on tuhkan vaalea.

siis onko sulla niissä hiuksissa oma väri vai onko sienne viety jtn väriä? jos oma väri niin voit ostaa vaalean hiusvärin ja värjätä sillä mutta jos olet jo värjännyt hiukset esim ruskealla on tehtävä värinpoisto eli siihen ei käy vaaleahiusväri..

• hmmm
        TiiNa! kirjoitti:

siis onko sulla niissä hiuksissa oma väri vai onko sienne viety jtn väriä? jos oma väri niin voit ostaa vaalean hiusvärin ja värjätä sillä mutta jos olet jo värjännyt hiukset esim ruskealla on tehtävä värinpoisto eli siihen ei käy vaaleahiusväri..

mulla on hiukset värjätty vaalealla mut nyt niistä tuli kellertävät niin ajattelin värjätä uudestaan. Niin käytänkö vaalennusainetta vai mitä??

• milla
        hmmm kirjoitti:

mulla on hiukset värjätty vaalealla mut nyt niistä tuli kellertävät niin ajattelin värjätä uudestaan. Niin käytänkö vaalennusainetta vai mitä??

tyvi kasvu on maantien värinen muuten vaalennettu?

• hmmm
        milla kirjoitti:

tyvi kasvu on maantien värinen muuten vaalennettu?

?..

• TiiNa!
        hmmm kirjoitti:

?..

no sitten voit sillä vaalennus väriä laittaa hiuksiin. kantsii tehä niin että eka pituudet värjää ja sit ku on vaikutusta aikaa menny noin puolet ni laittaa vasta tyveen muuten tyvestä ja pitudeesta eriväriset

• milla

niin että tuolla tavalla saisi siis luonnollisen vaalean okra ? onko kenen valmistajan ? siis kampaamo värinä?

• TiiNa!

ihan sama mitä mitä kaupan väriä käytät,kampaamoSta ei myydä ulos muutakuin sävytteitä. tuolla tekniikalla ei jää ainakaan niin isoja väri eroja tyven ja pituuden välillä..en osaa itse suositella mitään kaupan värejä..kun itse pitäydyn kampaamontuoteissa..

• milla

nyt kävin värjäyttämässä juuri jäi kyllä hieman vaaleen punertavaksi mutta varmasti hopeashampoo auttaa?

• TiiNa!!

hopeashamppoo poistaa keltasuutta.. kävitkö kampaamossa värjäyttämässä vai värjäsitkö itse?

• Milla
        TiiNa!! kirjoitti:

hopeashamppoo poistaa keltasuutta.. kävitkö kampaamossa värjäyttämässä vai värjäsitkö itse?

kävin kampaajalla olen nyt pessyt hopeashampoolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3880
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3466
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3078
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2920
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1914
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1908
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1749
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1693
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1691
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1644
    Aihe