Pettämisen selviäminen vakoilun kautta

Agaetis

Tein tänään sinänsä moraalisesti arveluttavan teon, että menin lukemaan tyttöystäväni erääseen keskusteluohjelmaan kirjoittamia viestejä. Tiedän kyllä, että se on todella väärin mutta koska minulla oli herännyt epäilyksiä kyseisen henkilön uskollisuudesta niin pakko oli tehdä salapoliisityötä. Kuinka ollakaan, pettämistähän on tapahtunut. Viesteissä tyttö oli kertonut kaikenlaisista selkäni takana tapahtuneista salaisista tapaamisista.

Nyt olen siis ymmälläni ja raivoissani. Tiedän loukanneeni toisen yksityisyyttä mutta samalla sain tietää, että minua on petetty. Haluaisin saman tien jättää hänet mutta en kai oikein voi paljastaa että olen vakoillutkaan. Myöskin haluaisin kuitenkin ottaa asian esille ja kysyä vielä asian todellista laitaa, ainahan on mahdollisuus väärinkäsitykseen. Mitä voisin siis tehdä?

10

1980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potra Poika

pitääkin olla mm liike-elämässä.Jätä sellainen luuska välittömästi, kyllä sille jonkun syyn keksit.
      Sano ettet ole vakuuttunut hänen vilpittömyydestään ja kysyt suoraan onko pettänyt.
      Mutta älä tunnusta vakoilleesi sittenkään vaikka hän kieltää, naura vain vittumaisesti ja sano ettet halua olla hänen kanssaan tekemisissä sano vaikka kääntyneesi budha-uskoon :)

Käy silti huorissa ensin ettei ole itsellä niin v-käyrä korkealla.

• bkbk

Et kai sina sellaista naista katsele joka kay piilottamassa jonkun toisen makkaraa? Heita pellolle saman tien, syyta ei tarvitse kertoa tai sitten sano jotain tyyliin: 'olemme kasvaneet erillemme' tai ' jos olet niin tunnealykas kuin itse vaitat niin tiedat'.

• mimmi

ei mua ainakaan loukkaa jos jätkäni kattoo jotain mun keskustelu juttuja, puheli yms.. mut jos olisin tehnyt pahojani tietenkin vetäisin pultit

• Agaetis
        mimmi kirjoitti:

ei mua ainakaan loukkaa jos jätkäni kattoo jotain mun keskustelu juttuja, puheli yms.. mut jos olisin tehnyt pahojani tietenkin vetäisin pultit

Mielelläni toki vain jättäisin tytön saman tien mutta asia on ikävä kyllä niin, että olemme ammattikorkeakoulussa samalla luokalla ja kaikki kaverimme ovat yhteisiä. En näe mahdottomana, että tyttö päättäisikin vain kieltää kaiken, jonka jälkeen jättäisi minut. Näppärää. Ja kun juorut lähtevät liikkeelle, niin minä olen lopulta se sika joka tutki sen logit.

• bkbk
        Agaetis kirjoitti:

Mielelläni toki vain jättäisin tytön saman tien mutta asia on ikävä kyllä niin, että olemme ammattikorkeakoulussa samalla luokalla ja kaikki kaverimme ovat yhteisiä. En näe mahdottomana, että tyttö päättäisikin vain kieltää kaiken, jonka jälkeen jättäisi minut. Näppärää. Ja kun juorut lähtevät liikkeelle, niin minä olen lopulta se sika joka tutki sen logit.

Kerros missapain asustelet niin voin tulla kusemaan sinua naamalle. Samalla matkalla voin tyhjentaa myos pallini tyttoystavaasi sinun katsoessa vieresta. Tyttoystavallasikaan ei liene mitaan sita vastaan kun hanella on tuosta huoraamisesta jo kokemustakin.

• Tsemii

Oliko se pettänyt sua kauankin? Ehdottomasti sanot! Voitko elää sanomatta? Vaikka vakoileminen onkin väärin,niin kannatan silti sanomista! Susta tulee mega vakoilija, kaiken epäilijä... ja poikaystäväsi miettii mikä nyt oikein on. Sano ja selvitä mikä on tilanne, ehkä olet väärässä ehkä olet oikeassa. Se selviää vain kysymällä.Uskon että oma olosi helpottuu kun selvität asiat , ainakin tiedät missä mennään! ONNEA!

• se ilman

mitään selittämisiä. Se olisi sille ihan oikein kun lähtisit yhtäkkiä vaan lätkimään. Hän jäisi sinua todennäköisesti kaipaamaan ja ilman mitään selityksiä se olisi kauheempaa. Tai toinen vaihtoehto on että petät sitä ja jäät tahallas kiinni, tai sanot että olet ihastunut johonkin toiseen ja jätät sen takia.

• antavaa

vaihtoehtoja on muutama..

joko kerrot hänelle, että olet lukenut tekstiä ja sinulle on selvinyt totuus -> mitä tapahtuu.. katuuko edes.. ja tämän jälkeen päätät jatkatko tai haluaako hän edes jatkaa, kun totuus on paljastunut ja on vapaa periaatteessa tekemään mitä tahansa..

et kerro lukeneesi ja dumppaat hänet kertoen että olette ns, kasvaneet erillenne..

jätät ja petät.

käyt ilkeäksi ja kostat. --> jätät.

onhan noita vaihtoehtoja.
      asia kuuluu, mitä sinä halaut suhteelta jossa elät nyt? naisen rehellisyydestä ei ole enään takeita, vaikka sanoisi ettei tee enään niin.

elät omaa elämääsi, pallo on sulla.

• tietäisitkin

Kyllä vaisto sanoo eikä erehdy, kun jotain on pielessä. Nyt kun vielä sait todistusaineistoa (logeista), ei ole käytännössä mahdollista että mitään ei ole tapahtunut.

Jätät sen naisen ja sanot suoraan päin naamaa, että tiiät hänen pettäneen. Et kerro hänelle mistä sait pettämisen tietoon, vaan sanot ettei sillä ole väliä, koska sillä ei todella ole väliä.

Et myönnä mitään urkintaa. Jos hän kieltää pettämisen, näet suoraan millaisen valehtelijan kanssa olet seurustellut ja saat varmasti lisää syytä vihata häntä. Se että jätät hänet ja alat vihaamaan häntä on hyvä tapa selvitä erosta.

Älä anna hänen syyttää itseäsi saatika jättää sinua. Pysy lujana.

• hitsi.

...sano jossain sopivassa tilanteessa kuulleesi tyttösi kavereiden keskustelevan hänestä siihen sävyyn että jotain vispilähommia on sattunut...ja tuumaile että ethän sinä sellaista voisi tehdä...katso kuinka reagoi ja jankkaa niin kauan että tunnustus tipahtaa...kerro että sinua on alkanut kirveltää pissiessä...että onko tytölläsi jotain tietoa asiasta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77