Käsilläseisonta

Ei toimi

Hei!

Miten opin seisomaan käsilläni? En uskalla potkaista jalkojani ylös, pelkään kaatuvani yli.

19

9556

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paperilintu

      ota kaveri vaikka mukaan ja pyydä sitä ottamaan jaloista kiinni ja nostamaan niitä ylös silleen kun sinulle itsellesi sopii. voithan myös kokeilla nostaa jalkoja seinää pitkin. ehdotuksia vain..

    • .,.,.,.,

      Harjoittele, harjoittele, harjoittele. Kesällä nurmikolla tai rannalla, niin ei satu jos (kun) kaadut. Pyydä kaveri apuun. Ei siihen ole oikotietä tai helppo tapaa.

      • Vasuri''

        Viime kesänä tuli tuota vähän harjoiteltua ja lopetin siihen kun jonkinlaiseen asentoon sekunniksi tai pariksi asetuttuani kaaduin käteni päälle. Kammo tuli.

        Jos en talven aikana kehity niin vahvaksi että liike menee kesään mennessä kuin leikkiä vain, pitänee ottaa vähintään patja/matto käyttöön.


    • Karo

      Kannattaa vaan heittää jalat ilmaan seinää vasten niin et ainakaan kaadu ympäri.. Sillo kun rupesin harjottelemaan kaaduin ihan jatkuvasti ympäri, mutta se ei satu niin paljo jos antaa vaan mennä ihan rentonaja koittaa pyöristää selkää.

      • voimistelija :)

        kun mä ekoja kertoja harjottelin kässäriä, kaaduin joka kerta yli. ei se edes satu yhtään. kannattaa kuitenkin pyytää joku kaveri pitämään kiinni (mielellään joku joka tietää voimistelusta tms. jotain), niin se voi sitten korjata asennon.
        muistathan laittaa pään käsien väliin, jännittää kaikkia lihaksiasi, varsinkin keskikroppaa, ja pidä jalat yhdessä, polvet suorana ja nilkat ojennettuina. venytä itseäsi koko ajan ylöspäin. tämä on raskasta, mutta jos olet velttona kuin makaroni et koskaan opi seisomaan käsilläsi.


    • jjuuju

      Otat pienen vauhdin ja Nakkaat jalat siihen pään yläpuolelle.(Kädet maassa) Anna mennä!

      • Joukkuevoimistelija

        ..mene siltaan suoraan. Niin mä harjottelen


      • jooo...
        Joukkuevoimistelija kirjoitti:

        ..mene siltaan suoraan. Niin mä harjottelen

        ei nyt aivan aloittelijan kannata siltaan yrittää mennä, paikat paskana sen jälkeen. ennemmin leuka rintaan kiinni ja kuperkeikalla alas, paljon turvallisempaa.


    • cheerious

      harjottele seinää vasten. Ja si alota sillee et meet selin seinää ja nostat jalat seinää pitki ja yrität pysyy tiukkana.
      Eli paino käsil ja jalat seinää vaste, muute samallail mut vaa toisi päi. Ja ei tarvi olla iha seinäs kii tässä, ku tää on vaa harjotus.
      pitää vaa uskaltaa potkasta ne (;

    • mummovoimistelija

      kannattaa mennä siltaan jos kaatuu (kuperkeikassa voi sattua):)

    • rytminenvoimistelija

      Voit harjotella ensin seinää vasten :D Jos käsilläseisonta tuntuu haastavalta, kokeile ensin päälläseisontaa seinää vasten (eli pää myös maassa) Voit myös opetella menemään käsilläseisonnan kautta siltaan, ni ei sitte pelota et tuut yli, ku osaat laittaa jalat vastaan. Ai joo; sitten ku oot harjotellu vähän ja osaat mennä seinää vasten ni tee niin, ettet osu seionään, mut teet sen kuitenki seinän edessä, ettet voi kaatuu yli.

      Ite opin tällä lailla joskus sillon aikanaan :D

    • banskuJa

      jos menee yli, niin taivuta selkä kaarelle sen verran, että pääset siltaan. sillasta on nimittäin helppo laskeutua maahan. Huom! Jos siltaan meinaat yrittää, muista lämmitellä ja venytellä selkää ennen suoritusta. Voi käydä hieman hassusti =)

      Eli seinää vasten vain. luota siihen seinään ! Ei se seinä kaadu vaikka kuinka tömähtäisit. Tsemppaa itseäsi ennen kuin nouset. Ehkä tärkein neuvo tästä ! ÄLÄ LOPETA LIIKKEEN TEKEMISTÄ KESKEN KAIKEN ! tarkoitan, kun olet ponnistamassa ylöspäin, niin kesken ylösnousun ÄLÄ missään nimessä yritä laskea jalkoja takaisin maahan, vaan anna nousta ylöasti. On tietenkin eri asia, jos ponnistusvoimasi ei riitä ylösasti nousemiseen. Tsemppiä! Ja tietenkin kavereiden avulla voit harjoitella.

      Tsemppiä sulle harjoitteluun :--)

    • Akrobatia rulaa!

      kannattaa eka tehdä seinaa vasten kyynär nojassa ja sitten seinää vasten käsillä seisoen. sit kannattaa tehdä myös jonkun verran käsi- ja keskivartalon lihaksia koska ne pitää sut siellä ylhäällä.

    • .....

      Onko käsilläseisontaan painolla väliä? En ole voimistelija, enkä edes mitenkään urheile tavallista enempää, normaalipainoinen ja haluaisin muuten vain oppia seisomaan käsilläni tai sillä lailla että pää on maassa ja käsillä tukea. Pitääkö olla kuinka vahvat käsi ja keskivartalon lihakset, että pysyy pystyssä? Onko minun oikeastaan edes mahdollista oppia seisomaan käsillä, kun en tähän mennessä ole mitään voimisteluun liittyvää tehnyt, ikää 20.

    • KässäriLover

      Vähän myöhässä vastaan mutta ehkä voisi olla apua jollekkin!! Eli pitää vaan siis uskaltaa ponnistaa sinne käsien päälle. Älkää pelätkö sitä kaatumista!! mutta oikeesti yrittäkää mielummin tulla pois sillä kuperkeikalla koska siltaan tullessa voi sattua selkään

    • muumiofaaraot

      Ensin tietenkin harjoittelet seinää vasten. Yritä pysyä ensin siinä, ja sitten voit kokeilla irrottaa jalat seinästä ja pysyä siinä. Parhaiten pysyy pystyssä jos levittää sormet. Kun tekee ilman seinää ja kaatuu, kannattaa yrittää saada varpaat päähän. Niin kaadut suoraan siltaan. Jos silta on hankala, kannatta turvallisuuden vuoksi harjoitella se ensin. Näin minä ainakin käsilläseisonnan olen oppinut.

    • Anonyymi

      Jeeeeee! Mä osaan! Mä uskallan! Ei siinä muu auta ku harjottelu. Yritä vaan. Kyl sä pystyt.

    • Anonyymi

      MOI! miten kannattaa venytellä ennenkuin menee käsillä seisontaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe