Painoni on normaali mutta muuten olen melko huonossa kunnossa: lihasta ei juurikaan ole, vain löysää nahkaa ja muutama vatsamakkara. Nyt olen päättänyt lähteä salille (tavoitteena siis kiinteytyä ja saada lihaksia) mutta kuinkahan nopeasti voin odottaa tuloksia? Olen valmis treenaamaan ihan tosissani, mutta onko 3-4 kertaa viikossa liikaa aloittelijalle? Pelkään että jos treeni on liian kevyttä kyllästyn...
Kuntosaliharjoittelu
Keltanokka
1
372
Vastaukset
- Rahvajello1
...varovasti, jos sinulla on rapakunto - voipi kyllästyminen tulla kun lihasten paikat kipeytyvät. Kuukausi-pari käy vaikka kahdesti viikossa keveillä vastuksilla, sen jälkeen hitusen lisäilet vastusta niin kyllä se siitä kulkee. Ja muista oikeanlainen ruokavalio!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558