mä etin soittajia bändiin kouvolan seudulta! kaikki kitaristit,rumpalit ja laulajat ilmotelkaa itestänne! mä ite soitan bassoa ja oon 14wee.sun pitäis kanssa olla 14-16wee.
sukupuolella ei oo välii,kunhan osaat soittaa ihan ookoosti,ei sun tartte olla mikään virtuoosi! =)
musiikkityylinä olisi ehdottomasti rock´n´roll.kaikenlainen sekä vanha että uusi.
jos sua kiinnostaa,niin laita mailiossasi tänne,ja kerro itsestäsi,mitä soitat etc...
otan sitte yhteyttä =)
bändiin soittajia,kouvolan seudulta!
Basistityttö
3
309
Vastaukset 3
- SoQh-DJ
Kiinnostusta on kyllä, rummut olis mun instrumentti.
En oo kyl pahemmin soitellut nyt rumpuja, omia en omista.
ja ikäkään ei oikein nappaa, oon nimittäin yli ton 16.vuoden.
Poika oon. - Ediiiiiiiiii
Juup eli otsikko kertoo kaiken, kitaristi/laulaja, olen 14 v . Rekolassa asun tällä hetkellä
Mieluiten soittelen Guns and Rosesia , Green Dayta, Offspringiä, hanoi rocksia, kaikenlainen rokki menee, kuhan on hyvä ilmapiiri...- ediiiiiiiii
ai niiin edu_ysikuus@hotmail[piste]com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487