...on hyvä! Kuunnelkaapa vaan uutta levyä. Sophiella on kaunis ääni ja hän on mielettömän kaunis. Hakkaa britneyt ja shakirat mennen tullen.
sophie ellis-bextor
2
155
Vastaukset
- Hanna
Varmasti ainakin hakkaa kevyesti kaiken maailman Britney Spearsit ja muut turhat laulajattaret. Ihan kivaa musiikkia tekevä nätti laulaja.
- SohviiEB
Ikivanha keskustelu mutta pakko nostaa! Täydet respectit tälle mimmille, aivan upeaa loistavaa mahtavaa dancepoppia höystettynä discolla ja electrolla. Kolahtaa ainakin minuun. Tällaista musiikkia pitäisi tehdä enemmän, ärsyttää melkeinpä asua täällä hevimetalli-painotteisessa suomessa jossa oikeasti hyvää dancepoppia ei arvosteta tarpeeksi.
Uusi levy on saanut vähän nihkeät arvostelut, kuulemma "itsekritiikitön retropläjäys", mutta minuun ainakin kolahtaa kovaa tämä "Make a scene"-albumi. Tykkään myös vanhemmasta matskusta paljon. Harmittaa kun Sophie ei ole niin tunnettu ja arvostettu suomessa, hän ansaitsisi sen! Onkohan täällä edes muita jotka tykkää Sophiesta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268