Voi sinua kultani, sinä soitit. Haluat jatkaa kanssani. Sinulla on ollut ikävä mutta kuten tekstarissa sanoit kanttia ei ole ollut soittaa. Minä siis kuitenkin ymmärsin tekstarin taas kerran väärin. Lähetin sinulle vastausviestin mutta onneksi sinä tajusit sen sisällön ihan oikein. Sen että minä en tule soittamaan vaikka pyysit ja pakottauduit sitten itse kuitenkin soittamaan. Sinä soitit ja kohta näen sinut taas. Voi että on ollut paha olla puolitoista viikkoa ja hirveä ikävä. Olen nyt todella onnellinen. Aurinko paistaa ja linnut laulaa minulle vaikka onkin kova pakkanen.
Varmaankin tämä tilanne tulee toistumaan, ei sinun sitoutumiskammosi tällä tauolla voinut kadota mutta ehkä osaan nyt suhtautua paremmin enkä itse heti lopeta suhdetta jos haluat etäisyyttä vähäksi aikaa. Ehkä tällä tavoin vain kiristin sinut heti takaisin etkä saanut miettiä tarpeeksi. Nyt on kuitenkin kaikki hyvin. Yritetään vielä , enkä kirjoittele enää tälle palstalle nimimerkillä "Surullinen!!!"
Rakastan sinua.
Sinä kultani sitten teit sen
4
1391
Vastaukset
- matkaan
Miten hienoa. Ota nyt rauhallisesti ja nauttikaa toisistanne. Tosirakkaus tulee takaisin ja ehkäpä sitoutumiskammokin hellittää, jos vaihtoehtona on elämä ilman rakasta? Kummasti se välimatka auttaa tajuamaan mitä on menettämässä. Itsekin toivon, että puhelin soisi vielä jonain päivänä. Onnea!
- mies...
En haluaisi pilata onneasi mutta ole tarkkana asian kanssa. Itselläni kävi monta kertaa samoin että toinen halusi palata takaisin. Oisko ollut neljäs kerta kun sitten tuli lopullinen ero, viime perjantaina. Nainen kertoi vaan että ollaan niin monta kertaa yritetty, ei tästä tule mitään... Mutta paljon onnea jatkoon!
- ...
mies... kirjoitti:
En haluaisi pilata onneasi mutta ole tarkkana asian kanssa. Itselläni kävi monta kertaa samoin että toinen halusi palata takaisin. Oisko ollut neljäs kerta kun sitten tuli lopullinen ero, viime perjantaina. Nainen kertoi vaan että ollaan niin monta kertaa yritetty, ei tästä tule mitään... Mutta paljon onnea jatkoon!
Niin...
Minäkin nyt sain kuulla, että mies haluaa palata luokseni. Mutta aikaa kului ehkä liian kauan, en tiedä enää itse, olenko valmis jatkamaan, pystynkö itse siihen, mitä suhteen korjaaminen vaatii...
Sen tiedän, että rakastan... - Iloinen!!!
... kirjoitti:
Niin...
Minäkin nyt sain kuulla, että mies haluaa palata luokseni. Mutta aikaa kului ehkä liian kauan, en tiedä enää itse, olenko valmis jatkamaan, pystynkö itse siihen, mitä suhteen korjaaminen vaatii...
Sen tiedän, että rakastan...puolitoista viikkoa ja se olin minä joka lopetin suhteen miehen halutessa taukoa sitoutumiskammon takia. Minä en edes suhteessa ongelmaa tajunnut koska olimme niin tiiviisti yhdessä ja kaikki tämä yhdessäolo tuli miehen taholta joten en edes tajunnut hänen tarvitsevan enemmän omaa aikaa. Ilmeisesti hän ei kilttinä miehenä "uskaltanut" irtautua minusta hetkeksikään vaan mieluummin antoi kammonsa kasvaa. Nyt tauon jälkeen tapasimme ja keskustelimme ja molemmat tulimme siihen tulokseen että haluamme toistemme seuraa jatkossakin. Oli ihan musiikkia korvilleni kun mies sanoi: Saat kestää minua lopun ikääni. Olen kuitenkin ihan aikuinen ja ymmärrän todellakin että sitoutumiskammo ei katoa näin lyhyessä ajassa, tilanne on aivan sama kuin puolitoistaviikkoa sitten ja tilanteita tulee jatkossa ihan varmasti. Se on erona että mieskin huomasi miltä tuntuisi menettää se ihminen jota rakastaa ja jäädä tilanteeseen joka oli voimassa kymmenen vuotta ennen minua. Eli pikasuhteet eivät kestäneet kuin pari viikkoa ja taas yksinäisyys. Jos tämä meidän aika olisi nyt loppunut niin rima olisi noussut yhä korkeammalle tämän kammon takia. Onneksi niin ei käynyt. Totta että minullakin on ollut nyt vaikeuksia aloittaa tämä suhde ikäänkuin alusta. Kun mies vielä hokee koko ajan että mitään muutosta ei tarvita vaan jatketaan samaa linjaa kúin aiemminkin koska hän omien sanojensa mukaan mietti elämäänsä ja tätä mahdollista menetystä ja sitä mitä haluaa ihan tarpeeksi. Tietenkään suhde ei voida jatkua samalla tavalla ja pelkään omaa suhtautumistanikin nyt kun tiedän mistä kiikastaa. Tilaa pitäisi osata antaa mutta jos toinen ei selvästi näytä milloin sitä haluaa, olen aika hankalassa tilanteessa. Minäkin rakastan ja olen äärimmäisen onnellinen nyt kun keskustelimme suhteestamme ihan oikealla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3211566Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa614151Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1393410Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2272715Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1302432Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061909Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3491286- 711115
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san21038Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20977