pelihimo, aggressiivisuus ym.

en jaksais enään..

Oon siis ihan täysin loppu tähän suhteeseen. Mies on tällä hetkellä työtön, päivät, illat ja yöt hän viettää tietokoneella pelaten pokeria netissä. Vaikkakaan ei välttämättä koko ajan pelaisi, on tietokone aina auki ja hän sen ääressä. Emme keskustele juurikaan mistään, jos jostain yritän saada keskustulua aikaiseksi, miehen mielestä se on turhanpäiväistä jauhamista. Tuntuu etten saa mitään arvostusta, huomiota, läheisyyttä, lämpöä ym., kaikki huomio annetaan tietokoneelle.. Olen yrittänyt sitä jopa pyytää ja "anoa", mies vain sanoo, että se pitää ansaita! Tämän pokerinpeluun vielä jotenkin jaksankin, mutta lisänä tässä suhteessa on miehen aggressiivinen käyttäytyminen. Hän suuttuu melkein asiasta kuin asiasta. Suuttuminen ei ole normaalia, hän suorastaan raivostuu. Miehen pinna palaa aivan älyttömän helposti asioista, etenkin jos ne eivät häntä miellytä. Muille hän osaa esittää hyväkäytöksistä, mutta minua hän kohtelee välillä huonommin kuin tiskirättiä. Olen tyhmä, lehmä, huora.. tälläistä saatan kuulla ihan vain jos en osaa antaa kunnolla nopeasti ajo-ohjeita ajaessamme autoa. Oli syy mikä tahansa asiassa kuin asiassa, on se melkein aina minun vika. Tämä ei ikävä kyllä jää aina haukkumiseen, olen saanut kokea vihan myös fyysisesti: käden vääntämistä ja lyömistä polveen / olkapäähän sattuu aika usein (selvinpäin), melkein joka viikko jossain mustelma, olen myös kokenut haavan huulessa, posken viikon turvotuksen, sääressä haava ym. ( nämä hänen humalassa tekemiään). Noista on jo vähän aikaa, eikä minuun noin pahasti ole enään sattunut. Pieni fyysinen ja iso psyykkinen väkivältä on kuitenkin vieläkin arkipäivää.. Minua syytetään aina kaikesta. En jaksa olla enään se kuka yrittää miellyttää miestä, ettei hän suuttuisi..en jaksa olla tyhmä, idiootti, ääliö, huora.. Niin jäi vielä mainitsematta, että kun olen viikonloppuisin lähdössä tyttöjen kanssa ulos, saan lähteä sinne melkeimpä joka kerta itkien: mieheni on haukkunut ulkonäköni ja sanonut et mee vaan huora nussiin ja jakaan p..lua.

Sovittiin, että tänä viikonloppuna ollaan mieheni kanssa yhdessä ja vietetään mukavaa aikaa. Eilen perjantaina jaksoin kahteen asti yöllä odottaa josko hän olisi minun kanssa, hänen mielestään olimme olleet siihen astikin yhdessä (hän pelasi pokeria netissä ja minä makasin vieressä katsoen telkkarista ei mitään). Menin nukkumaan ja hän jäi pelaamaan..

(Laitoin ensin tän viestin "riidat ja sopiminen" osastoon, sitten tajusin, että parisuhdeväkivaltaahan tää on..)

4

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksaa

Mutta ehdotan että hae itsellesi nopeasti apua tuo nimittäin repii sinut henkisesti tosi syvään masennukseen.
      Nopein tapa hakea apua on terveyskeskus sieltä saat ammatti apua nopeasti ja osaavat auttaa sinua tilanteessasi. Koeta pärjätä

• avaimet

Mitäkö Sinun pitää tehdä? Elämässä oikeastaan kaikki on omissa käsissä. Voi valita hyvän olotilan tai sen vastakohdan - pahoinvoinnin. Jos päätät hyväksyä tilanteen, kehitystä ei tapahdu.

Voit tarkastella suhdettasi ja miettiä, uskotko sillä olevan edellytyksiä kehittyä eteenpäin. Jos tulet siihen tulokseen, keskustelu on ensimmäinen askel. Ongelmat tulee ottaa esille. Kumppanille voi ehdottaa, että yritätte lähestyä toisianne uudelleen keskustelemalla ja osoittamalla kiinnostusta toisanne kohtaan, kuten suhteen alussa. Ratkaisu ongelmaasi on valinta.

Jos epäröit ja jälkijossittelet, ota aikalisä ja ole poissa toisen luota jonkin aikaa ja sen jälkeen yritä uudelleen rakentaa yhteyttä. Silloin olet jo paljon viisaampi.

Jos sen sijaan päätät lopettaa suhteen, koska et usko sen kehittyvän ja kestävän:
      Voita suhteen päättymisestä johtuva suru. Älä sure, sillä suru sammuttaa elämänilon.
      Löydä uudelleen tasapainosi ja suuntaa katseesi eteenpäin.

Älä tuhlaa elämääsi.
      Älä jää huonoihin suhteisiin, jotka syövät sinua antamatta tilalle mitään tai jopa vahingoittavat sinua. Lähde pois siitä, mikä on negatiivista ja suuntaa eteenpäin, ja löydät vielä elämänarvoisen elämän.

Älä usko, ettet ole kyvykäs päätöksiin. Pidä itseäsi arvossa ja vaadi sitä myös kumppaniltasi.

Ja ratkaisuja tehdessäsi, kuuntele itseäsi ja lopuksi aina anna sydämesi sanoa viimeinen, ratkaiseva sanansa.

• Raskasta oli

Miehen pelihimo on tullut koettua täälläkin. Kaikki rahat menu pelaamiseen ja sen jälkeen tuli morkkis ja pinna oli piukalla. Yleensä näillä pelihimoisilla on muitakin addikteja: kun juominen vähenee, pelaaminen lisääntyy samassa suhteessa ja jos pelaaminen vähenee tulee mukaan vieraat naiset. Onneksi repäisin itseni ja lapseni siitä helvetistä. Juoke ja lujaa!

• alkuperäinen viestinkirjoit...

Mieheni on ihan samanlainen. Sen vuoksi ajattelin että haluaisitkohan mailailla kanssani? olisi helpottavaa jutella jonkun kanssa joka ymmärtää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3930
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3536
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3138
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2990
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      86
      1982
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1958
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1809
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      30
      1744
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1743
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1704
    Aihe