Outo ongelma.

Murtunut

Minulla on kohta 4kk vanha poika. Lapsen isä ei alunperin halunnut lasta, hän ehdotti minulle aborttia. En kuitenkaan suostunut ja hän sitten kuitenkin väitti haluavansa lapsen seuraavana päivänä. Minusta se oli aika outoa. Kun lapsi oli syntynyt hän muutti taas mieltään, että lapsi ei ollutkaan niin kiva. Mutta hän kuitenkin hoitaa poikaa ja rakastaa (ainakin luulisin).. Mutta en ole ihan varma, välillä hän puhuu minulle siitä että kuinka ihanaa elämä olisi ollut ilman poikaa ja mitä kaikkea me oltaisiin voitu tehdä mikä ei nyt ole mahdollista. Minusta se ei ole kivaa kuunneltavaa kun hän joka päivä toistaa saman asian monesti. Ja ongelma on myös että hän haluaa joka päivä seksiä ja kun en suostu niin hän hän syyttää siitä poikaa esim" se on pojan vika, ja sinä rakastat enemmän poikaa kuin minua" se on myös raskasta kuunneltavaa koska se ei ole totta. En tiedä mitä tehdä siis, hän syyttää poikaa kaikesta ja en uskalla jättää häntä pojan kanssa yksin kun pelkään kovasti että tapahtuisi jotain. Se voi myös olla että hän ei ollut vielä kypsä isäksi, hän täytti vasta 18 ja itse olen 20..Mitä mieltä olette, mitä minun kannattaisi tehdä? Olisin kiitollinen avusta.

10

2923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapseton m78

taida olla kypsä isäksi, ja muutenkin lapsellinenäijä kun tollasia puhuu, minkäs teet!

• nuori isä

mie oon kyllä sitä mieltä että monesti 18-vuotias "poika" on aivan liian nuori isäksi.
      tytöt kun tuppaavat kehittymään aikaisemmin kun pojat ja ovat mieleltään ja ruumiiltaan valmiimpia esim. vanhemmuuteen aikaisemmin.
      voi olla että "miehesi" kokee että elämä on nyt eletty ettei kerennyt kokea nuoruuden ihanuuksia.
      koska kyllä lapsi rajoittaa tiettyyn pisteeseen saakka tekemistä ja menemistä, niin kamalalta kun se kuulostaakin.
      nuorten kannattaisi ehdottomasti miettiä tarkkaan lapsien hankintaa, siinä on suuri vastuu.
      keskustelkaa asioista ja tehkää järkeviä päätöksiä. muistakaa myös ajatella lasta, mutta ei kannata tehdä päätöksiä sen pohjalta, jos suhde ei toimi. monimutkaisia asioita!!!

• siinä käy

että olet kohta yksinhuoltaja.Miksi sitä pitää kakarana alkaa kakaroita tekemään?Eikö sitä voi vaan nussia ja käyttää ehkäisyä.

• Jade

Huh mitä tekstiä. Pistäppä se isäksi kutsumasi pojankloppi jonnekkin muualle kasvamaan. Ihme touhua, käy kyllä se pikkuinen vauva sääliksi. Miten ihmeessä elämä on näin epäreilua, että on ihmisiä jotka haluavat lapsia ja rakastaa niitä ja sitten näitä jotka vaan niitä naidaniksauttaen tekevät ja sen jälkeen ei enää kiinnosta.

• älytöntä

Miksi et tehnyt aborttia?? Jos poikakaverisi on silloin ilmoittanut ettei halua lasta, ja teet kuitenkin päätöksen pitää se, vastaa siitä itse. Et voi ketään pakottaa olemaan isä, eihän poikakaverisikään voinut pakottaa sinua aborttiin. Ota vastuu omista teoistasi ja päätöksistäsi, jos kerran olet niin aikuinen tekemään lapsen!

• muijat on NIIIIIIN tyhmiä

mistä nettamusketeista ne ammentaa tota "lapsi takaa rakkauden" tai jotain muuta tunnepaskaa??

Kauheinta on kun ne on sitten täysin yhteiskunnan elättejä elatusmaksuja myöten.
        Alas sossut!!

• Eelof

18v kundit haluaa aina seksiä, joka päivä vähintään kerran. Älä ole siitä huolissasi. Jos lasta ei olisi hän keksisi jonkun toisen syyn, miksi ei saa seksiä ja syyttäisi siitä.

Anna vähitellen miehelle lisää vastuuta vauvasta, se kasvattaa häntä pikkuhiljaa ja hän huomaa, että on paljon asioita, joita voi tehdä vaikka onkin vauva.

Ja ihan tiedoksi, että olen itsekin mies.

• äippä33

Hei!Miehesi on vielä kovin nuori joten hän kokee lapsen uhkana.Hän joutuu nyt kilpailemaan huomiostasi lapsen kanssa.Miehesi on mustasukkainen!Sinulla ei ole aikaa hänelle niin,kuin ennen joten hän osoittaa mieltään noin.Itse en kuuntelisi marinoita kovin pitkään!!

• lapsen kannalta

Mulle tuli ihan kauhea myötäsääli tuota juttua lukiesani. Ei teidän vanhempien osalta, itte olette sotkunne saaneet aikaan, mut miettikääpä mitä lapsi joutuu päivittäin kuulemaan. Etää hän on syypää kaikkeen ikävään ja hänen takiaan vanhemmilla ei ole kivaa yms. ÄLÄ HELVETISSÄ ALTISTA LASTASI TUOLLAISELLE PASKALLE!

• myös 20.v äiti

Korvaani särähti pahoin tuo "sinä rakastat poikaa enemmän kuin minua" ja siihen se "se ei ole totta"!minun kohdallani on täysin totta että rakkauteni lastani (kohta 2v.) on todellakin suurempi kuin kehenkään muuhun.Erosin lapseni isästä juuri sen vuoksi että vaikka häntä paljon rakastin,hän ei kyennyt vastuuseen lapsesta ja lastani rakastin niin että tiesin hänelle olevan parempi kanssani kahden.olen seurustellut vuoden miehen kanssa joka nyt kanssani jakaa sitä vastuuta ja on lapselle tärkeä ja päinvastoin mutta siltikin,rakastan lastani enemmän kuin miestäni!!ja toisaalta näitä rakkauksia ei mielestäni ei voi edes rinnastaa koska rakkaus omaan lapseen on erilaista kuin puolisoon.Toivon kuitenkin sinulle paljon voimia ja sinun kannattaisi ajatella ensisijaisesti vain lpsen etua ja siinä on todella isona tekijänä sinun oma hyvinvointisi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4446
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      85
      4137
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3598
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3520
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2557
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2388
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2272
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2269
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2249
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2134
    Aihe