En tiedä onko tämä vielä oikein parisuhdetta vaiko mitä, mutta tapasimme netin kautta. Olemme tapailleet muutamia kertoja. Illat on päättynyt joka kerta seksiin, kaikilla asennoilla maustettuna. Tunteista ei olla oikeastaan puhuttu, enemmänkin juttelemme niin kuin kaverit keskenään. Nainen (22v) vaikuttaa melko kokeneelta sängyssä ja anaalit yms kokeiltiin jo toisella kerralla sängyssä. Nainen puhuu seksistä muutenkin enemmän suorituksena, mikä sopii toki minulle, suoritustahan se onkin. Olen vain alkanut ihmettelemään mitä nainen oikein haluaa minusta. Hän sanoo, että hänellä on ollut aika hiljaista miesrintamalla, mutta jotenkin hän vaikuttaa sängyssä vain niin helkutin osaavalta. Tuntuu, että hän pitää minua ns "hoitona", mikä tietysti on sekä hyvä että huono asia, molemmathan siinä kuitenkin nauttivat seksistä.
No, eipä tässä mitään. Alussa nainen vaikutti mukavalta, mutta nyt en ota enää selvää mikä on huumoria ja mikä ei. Monesti hän leikillisesti ns "vittuilee" minulle, mikä on kai hänen huumoriaan. Eilen kysyin voinko jäädä yöksi, johon hän vastasi että "painu nyt jätkä kotiis täältä, ja antoi suudelman". Sitten aamulla tulee viesti, että "onko ilta vapaana?" Ota tästä nyt sitten selvää. Välillä nainen puhuu jo ensi keväästä, että sitten mennään yhessä sinne ja tänne. En tiedä sitten olenko tosikko vai mikä, tai sitten liian kiltti. Ehkä pitäis vain vittuilla takaisin, mutta en tiedä sit kuinka siinä kävisi. No.....mitätehdä....
naisen leikkiä, vaiko?
gygygyyg
2
648
Vastaukset
- ei tekis...
seksin eteen. Olet leikkikalu.
- pahvi
tuskin toi mitään vakavaa haluu. en nyt ehkä leikkikaluks sanois, mutta ei paljon puutu. oikeeta suhdetta tosta ei kyllä varmasti saa tekemälläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012498Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1011254Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1825159Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963604Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543277Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092954Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132708Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie822267Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025