Unelmat, jotka todellisuus rikkoo

Jade

Tarina meidän elämästä - Uskoako vai eikö unelmaan?

Minua on askarruttanut moni asia miehessäni, ja en tiedä vieläkään uskoako unelmaan, jonka yhdessä loimme? En tiedä enää mitä ajatella suhteestamme.. Olisi kiva kuulla kolmansien osapuolien kannanottoa. Olenko mustasukkainen, epäileväinen aivan suotta vai mitä?

Hän tekee työkseen aamu- ja ehtoovuoroja. Hän ilmoittaa pääsevänsä töistä kahdelta, mutta kotiutuu vasta neljältä. Töistä usein soitellaan, että nyt tarvii tulla töihin, ja tietenkin mieheni on ainoa joka pääsee tulemaan...Hän suorastaan tekee ylitöitä ja kun niistä kysyy, saan epämääräisen vastauksen.
Olen siis alkanut epäilemään toista naista?
Kannattaako epäillä?
Lisäksi se, että mieheni ei rakastele kanssani kuin kerran kuussa korkeintaan on saanut minut epäilemään häntä. Haluaisin kovasti rakastella, mutta hän ei. Väittää olevansa töiden jälkeen aina niin väsynyt, ettei nyt jaksa. Jos kuitenkin saan hänet rakastelemaan, hän syyttää siitä minua, kun "en tule niin nopeasti". Mieheni kun tulee kahdessa minuutissa, niin jos en saa orgasmia, niin sitten se on voi voi, se on kuulemma oma häpeäni. Tiedän, että hän on kuitenkin kiinnostunut seksistä, koska hän on ladannut kotikoneellemme seksivideoita, joita hän uskoo, etten pääse näkemään, tai joita en pystyisi löytämään.
Mieheni talousasiat myös ovat tehneet elämästämme helvetin. Hän on ottanut kaiken maailman lainoja, joista en tiedä mitään.. Laskuja vain tulee päivässä n. 5 kpl. Olen aina välillä antanut hänelle suuriakin summia käyttöön omasta pussistani. Meillä on rahavarat erillään, mutta mielessäni on kokoajan pelko, että hän lainaa minulta rahaa ja sitten lähtee lätkimään?
Lisäksi hän on ruvennut hieman myös valehtelemaan. Hän väittää tehneensä jotain, mutta huomaan että hän ei ole niin tehnyt..Hän on jäänyt kiinni monesta valheesta, mutta en ole kertonut hänelle huomaavani..Ajattelin sen menevän ohi..
Yhteinen vapaa-aikamme rajoittuu keskimäärin pariin tuntiin päivässä. Mieheni ei halua lähteä ulos juuri ollenkaan, jos jotain ehdottaa. Kun kysyn, että mitä tekisimme yhdessä vaikka viikonloppuna hän vastaa, että ei mitään. Hän haluaa vain levätä työviikon jälkeen.

Muun muassa nämä asiat ovat saaneet minut epäilemään suhteemme toimivuutta. Onko hänellä
mahdollisesti joku, rakastaako hän minua ja pitääkö hän minua tuttuna ja turvallisena kotileluna, jolla ei ole mitään väliä?

9

1264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monna

Luin viestisi ja ajattelin, että voih, siinä taas klassiset merkit pettämisestä.
      Itsesi vuoksi olisi hyvä selvittää asiat.
      Puhukaa hyvät ihmiset!!!
      Voimia Sinulle!

• tyttö..

lopeta unelmointi ja elä oikeata elämää äläkä valita. sen verran voin vielä sanoa että tämmöistä elämä on..töitä täytyy tehdä ja raha ei tule prinssin sylissä sun luo ilmaiseksi.. ainiin ja ritariajat ovat menneet..ole onnellinen että elät paratiisissa verraten esim. afrikkalaisiin lapsiin ja ihmisiin joilla ei ole mitään.. sulla on joten lopeta unelmointi ja ala elää elämääsi suomessa suomalaisena vaimona suomalaiselle miehelle.

• vaihtoehto

taitaa kyllä olla suuret rahaongelmat, joita hän ei halua tai uskalla kertoa sinulle.

• niina

Kyllä taitaa pitää sua itsestäänselvänä kotileluna. Minkä ikäisiä olette? Toi seksi-ongelma viittaa kyllä toiseen naiseen mun mielestä.

• Pimu

..Klassiset pettämisen merkit ja puhuminen ei meillä ainakaan tepsinyt kun ei mies suostunut puhumaan..valehteli vaan suut ja silmät täyteen ettei petä ja petti koko ajan...

• nainen21

Yksi keino on, esität vain että tiedät hänen pettävän sinua. Esim. joku kerta kun hän tulee töistä kotiin niin olet vain vihainen ja kerrot saaneesi selville hänen puuhistaan.
        Anyway naisen vaisto osuu yleensä oikeaan.
        Minäkin sain mieheni kiinni äsken pettämisestä. Tällä hetkellä hän nukkuu kännejään pois, ja menin penkomaan hänen takin taskut niin löysin kortsuja. Hän lähti pe. iltana ja tuli vasta 21.00 la. iltana ja kertoi kuinka hyvännäköisiä huoria oli stadissa. Että näin. Aloin samantien etsimään omaa asuntoa.

Puheisiin ei kannata uskoa vaikka haluaisikin. Luota vaistoosi ja etsi todistusaineistoa.

• 8998

Hänellä on ihan selkeesti joku toinen nainen. Ehkä hän pitää sua myös ällöttävänä ja epäeroottisena.

• mielestä tartte

mistään toisesta naisesta olla kyse. Luonnevikainenhan sun mies on, ei sen ihmeellisempää. Itsekäs ja valehtelee ja syyttää sinua ongelmistaan. Sulle olisi varmasti parhaaksi päästä koko otuksesta eroon, eihän tuollaista kakkiaista kukaan toinen huolisikaan.

• saman kokenut

minä olen mies puolinen ja lukiessani tuota oli kuin menneestä elämästäni,tosin tekijänä silloinen x-avovaimo,lopputulos ero tuli,kiitos valehteluiden ja rahan käytön,SUOSITTELEN SINULLE ETTÄ OTA KOIRAA KORVISTA KIINNI JA TEE SELVÄKSI MISSÄ MENNÄÄN TOMMOISTA EI JAKSA KUKAAN,MERKIT ON ILMASSA:ON RAKASTAJA,PITÄÄ SINUA KAVERINA,TUNNE ELÄMÄ TÄYSIN NOLLA,JA VAROITUKSEN SANA SINÄ OLET SE SYYPÄÄ LOPPUJEN LOPUKSI EIKÄ HÄN MYÖNNÄ MITÄÄN,,,,,,VAIKKA REHELLISYYS MAAN PERII.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      122
      2263
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2197
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      31
      1485
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      95
      1437
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1407
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1171
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      66
      1170
    9. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1170
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1030
    Aihe