yhdenkö kanssa vain

niinpäniin

moi.

olen 27-vuotias mies ja tällä hetkellä minulla on useita tarjokkaita, enkä osaa tehdä päätöstä. Monet heistä ovat erittäin kiinnostavia, mutta yksikään ei ole ylitse muiden. Välitän useasta naisesta yhtäaikaa ja tahtoisin olla heidän kaikkien kanssa jonkinlaisessa suhteessa. Jostain syystä yhteen ihmiseen sitoutuminen ahdistaa ja kun tahtoisin viedä asioita pidemmälle, huomaan ajattelevani vain kaikkea sitä minkä menetän.
Toisaalta pelkkä seksikään ei aivan riitä.

miehet ja naiset, kertokaa kokemuksia ja vinkkejä

6

633

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

... lajin säilymisestä. Silloin tietenkin voi olla useamman naisen kanssa.

• RKM

On toisilla ongelmat, itse olen 24 ja sitä ensimmäistäkään kokemusta ei vielä ole, yrityksiä ja tilaisuuksiakin nolla. Valinnanvaikeus on sellaista luksusta, jota kaikille ei anneta. Onnea yritykseen ja toivottavasti edes sinua lykästää :).

• naiselta

tietävätkö nämä ns.tarjokkaat tilanteesi? Välitän minäkin useasta miehestä, mutta he tietävät etten heitä seksuaalisesti halua enkä seurusteluun. Yhteen ihmiseen sitoutuminen, onhan se pelottavaa, mutta mitä saisit kokea yhden kanssa,jos se olisikin ylitse muiden? Se on totta että pelkkä seksi ei riitä,minäkin haluan enemmän kuin pelkkää seksiä, mutta en tiedä tulenko saamaan eräältä ihmiseltä muuta..harmi sinänsä..Hän on kaikkea sitä mitä haluaisin:)Mutta, selvitä tunteesi ja tilanteesi, ennen kuin on liian myöhäistä, en usko että kukaan ikuisesti odottelee.

• pihkura

ettet petkuta ketään niistä monista. Eli jos et tiedä, mitä tehdä, niin älä ainakaan tee katteettomia lupauksia.

Välittäminen on hankalaa välillä. Just se, kun viihtyy ihmisen kanssa, mut ei varsinaisesti oo kunnolla ihastunut. Ei kuitenkaan haluais menettää elämästään mahtavaa henkilöä..

Mut kyllä siinä sit silmät aukee, kun elämään tulee se joku vähän erityisempi. Ei välttämättä mitään rakkautta ensisilmäyksellä, mutta jotain enemmän siinä sit kuitenki on, ku muissa..

Ja niin kauan kuin suhde tuntuisi asialta, joka rajoittais elämää liikaa, et todennäköisesti ole siihen valmis. Se ei ole iästä kiinni, eikä mielestäni edes mistään kypsyydestä. Se vaan on.

Itse olin tykästynyt mieheen. Kuitenkin siinä vaiheessa, kun hän ehdotti varsinaista suhdetta, huomasin, etten kaivannut sitä. Omia tunteitaan joutuu aina välillä puntaroimaan ja kelaamaan, että välttyisi liioilta virheiltä.

Hyviä jatkoja :)

• =reilua itsees ja muita koh...

saattaa kaduttaa myöhemmin jos teet toisin!

• flatro

Sä vain olet imarreltu niiden huomiosta, sehän tuossa vaikuttaa eniten. Tosiasiassa sua ei kukaan niistä kiinnosta tunteen tasolla, etkä taida yhtään tietää, mitä itse haluat. Luulet että sun pitäisi haluta sitä, mitä muut haluaisivat sun haluavan ja olet melkoinen sätkynukke noiden naistesi kanssa. Ja niin riippuvainen niiden ihailusta, että olet jo ihan kauhuissasi ettei sitä tulisikaan. Sinä et arvosta itseäsi vaan tarvitset ulkopuolelta (naisilta) vain ihailua, koska omanarvontunto ei riitä mihinkään. Parempi onkin, ettet nyt vie mitään mihinkään, kun et ole itsesi kanssa siinä kunnossa. Luulet varmaan, että olisit jotenkin onnellisempi sitten, mutta et ole, kun epäilet jo tässä vaiheessa. Jos olisit itsenäinen ja itseriittoinen, et menettäisi mitään vaan tekisit omat valintasi. Kasvahan vielä vähän ja mieti oikeasti, mikä niissä naisissa nyt on niin erikoista kuitenkaan´ja mitä sinä niistä saat.. Sitä sinulta itseltäsi puuttuu. Ei susta ole suhteeseen vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4809
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      103
      4526
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4000
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3897
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      121
      2942
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2698
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2617
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2612
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2444
    Aihe