Olisi mahdollisuus aloittaa Tiimarissa (vain) 15h/vko työt... Sanottu on, että tuntimäärä VOI kasvaa kun talviloma/kesäloma-kausi alkaa....
Millaiset lisät Tiimarissa on? Ilta ja viikonloppu?
Millainen Tiimari on työpaikkana? Vaaditaan työntekijän joustavuutta, mutta joustaako Tiimari työnantajan esim. lasten sairastuessa?
Kannattaisiko edes harkita 15h/vko mennä tuonne töihin? Eli 3päivää viikossa 5h/pvä.
Hullulta kyllä tuntuu tuo 15h/vkossa, mutta olen joulukuusta asti ollut työttömänä ja työkkäri painaa jo pian "mukavien" kurssien takia päälle...Silloin lapset kuitenkin tarvisisi laittaa hoitoon.
Kun luvattu noin vähän tunteja tuleeko sitten kaikki lauantait(ja kesä jouluaikaan) kaikki sunnuntait minun tehtäväksi...?
Jos vain joku on Tiimarissa ollut töissä niin kertoisitko millaista oli/on...tykkäsitkö? Mikä hyvää ja mikä huonoa... =)
Kiitos =)
Tiimari työpaikkana (osa-aikainen)
4
1673
Vastaukset
- kassatyttö
Aikalailla sellaista näpertelyä ja kaiken pienen koriste-esineen sun muun kanssa tekemisissä olemista. No, tiedät mitä Tiimari myy joten ei tarvitse selitellä sen kummemmin.
Aika tasaisesti väkeä käy, mutta sesongit luonnollisesti taitavat olla pääsiäinen ja etenkin joulu tottakai...Tähän päätelmään itse ainakin tulin.
Liksa ei tietty ole kauhean kaksinen, mutta työkin sitten on hyvin helppoa. Ehkä pientä vihkiytymistä ja mielenkiintoa tämänkaltaisiin artikkeleihin homma kyllä saattaa vaatia, jota itselläkin hieman oli. Kaikille ei välttämättä sovi, jos menee töihin "sama se mitä tekee" -asenteella, eikä ole edes juuri käynyt tämäntyylisissä kaupoissa.
Paljon kaikkea pientä neuvottavaa kuitenkin, ja aina ei välttämättä riitä se että osaa ohjata kysyjän oikeaan paikkaan. Monesti tulee pieniä kysymyksiä, eli olisin tekemässä sitä ja sitä, voisitteko neuvoa jonkin pienen kokonaisuuden. Eli voi olla ihan vaikkapa enkelikoriste, liimapuikko, kultatussi ja kartonki -yhdistelmä minkä sitten voi neuvoa. Joskus kysytään TODELLA hauskoja ja mielenkiintoisia kysymyksiä joihin on hyvä kyllä osata vähän vastailla. Aikalailla vakioasiakaskunta kuitenkin, tosin aikahyvin jo moni itse tietää mitä on hakemassa...
Jousto nyt on tietenkin vähän paikastakin kiinni. Ei välttämättä ole yhtä ja ainoaa samanlaista Tiimaria. Aikalailla perusmiehityksellä kyllä mennään eli pitkät ja kovin yllättävät (useat) poissaolot eivät tietenkään pienemmän kaupan kyseessäollen ole hirveän suotavia. Mutta muista työntekijöistäkin paljon kiinni miten suhtaudutaan...
15 tuntia töitä on tietenkin aika vähän, mutta homma kyllä sitten tosiaan niin helppoa että kyllä se vastaan kannattaa ottaa jos ei muuta ole mielessä. Tuntien lisäys nyt sitten monesti aina vähän kysymysmerkki. Kesä kun tulossa niin sitä varmaan pitkälti tuo meinaa, eli kun muita on lomilla ym. niin silloin olet sinä hommissa enemmän. 15-20 tuntia viikko itsekin olin ja parhaimmillaan taisivat tuonne 25-30 tuntiin viikossa nousta tuntimäärät.
Lisineenkään ei kyllä mitään aivan kauheita tienaa vajailla tunneilla, mutta eipä sitä kyllä tee oikein missään. Mutta jalan oveen väliin laittamistahan tässä pitkälti on kyse joten kannattaahan se tosiaan ottaa. Siihen kyllä sitten saa varautua, että uusi taloontulija saa sellaisia vuoroja joita ei välttämättä kauhean säännöllisesti halua vakiväki jos ei puhtaasti rahan takia tee kaikkea.
Ainakin itse kyllä huomasin, että kaikkia kivoja pikkuvuoroja aina tuli varsinkin alkuun, joskus kysyttiin hyvinkin lyhyellä varoajalla "et sä tekisi tätä...". Lisätuntejahan ne tietty vain olivat ja uutena duunarina tietenkin sai olla aika joustava työaikojen suhteen. Pelkkää palkkaa ei kuitenkaan voi tuossa tuijottaa, jos ei muuten nappaa lainkaan niin ei kyllä kauaa iske välttämättä.
Mutta hyvä alkuhan tuo olisi kuitenkin.- Mietiskelijä
Kattavasti jaksoit kirjoittaa. Kiitos... tätä minä kaipasinkin =)
- samassa tilanteessa
Mietiskelijä kirjoitti:
Kattavasti jaksoit kirjoittaa. Kiitos... tätä minä kaipasinkin =)
sovitellusta päivärahasta. noilla tuntimäärillä siihen pitäis olla mahdollisuus
- Tiimarin-täti
Kyllä neitokaisen viestistä huomaa, että olet joko tosi nuori tai sitten todella laiska jos kehtaat sanoa tätä työtä HELPOKSI ja pikku näpertelyksi!!Meinasin todellaki kuolla nauruun..Olen ollut 4 vuotta tiimarin palkkalistalla ja TODELLAKI ansainnut joka sentin.. Työ on todella haastavaa sekä henkisesti että ruumiillisesti. Kyllä huomaa että neiti ei ole muuta tehnyt kun päivystänyt kassan takana..Muusta työstä tiimarista sinulla ei todellakaan ole hajua.. valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718