petetty/jätetty :'(

doll

olen noin 2 viikkoa sitten eronnut 6vuotta kestäneestä suhteesta. ero tuli miehen aloitteesta, vaikka minunhan se olisi kaiken järjen mukaan pitänyt olla jättäjä.

viimeisen vuoden ajan miehelläni oli kokoajan minun lisäkseni joku "toinen nainen" (vuoden aikana yht.3 eri naista). yleensä nämä naiset olivat netissä tavattuja eikä tietääkseni suhteisiin liittynyt seksiä. mies kuitenkin oli aina hyvin rakastunut näihin toisiin.
mies jäi kiinni minulle kaksi kertaa, mutta jatkoimme suhdetta. nyt viimeisen suhteen paljastuttua mieheni halusi erota.

suhteeseemme liittyy paljon valehtelua ja muuta vastaavaa mieheni osalta.

olen ihan rikki. rakastan nini kauheasti. mieheni ei ole enää tämän naisen kanssa jonka kanssa viimeisen kerran "petti" minua. mutta hänellä on jo uusi nainen.

tämä on ihan hirveätä, sattuu vaan kokoajan.
mieheni on kylmä ja tunteeton minua kohtaan.
soitellaan jatekstaillaan kyllä paljonkin.
olen 21v. ja exäni 29. olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä. sekin on kuulema osasyy hänen käytökseenä..hän haluaa nyt elää nuoruuttaan ja olla vapaa jne.

haluaisin olla ystävä, niin miehenikin.
mutta en tiedä mitä tehdä.

sanokaa te viisaaammat, mitä teen tässä tilanteessa. onko paras vain antaa olla?
onko mitään toivoa että palaisimme kenties joskus yhteen?

5

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota takas

miksi sä edes haluat sen takas jos on ollu tommonen? ei kukaan voi ansaita tollasta.
      kyllähän se pahalta tuntuu ja vaikee olla erossa, mutta saat kyllä paremman. ja ku sunki suhde on ollu noin pitkä nii eikö sunki olis kiva elää nuoruuttas sinkkuna ja tavata uusia ihmisiä.

• Kynnysmatoksi

aioit suostua loppuelämäksesi? Ja rakastat/rakastit? Todennäköisesti vain pelkäät olla yksin, parempi "edes joku" kuin "ei ketään". Tai sitten meillä on täydellisen erilainen käsitys rakkaudesta.

Käske sen miehen painua hornan tuuttiin, älä vastaa puheluihin äläkä viesteihin. Vai etkö muka ole enemmän arvoinen? Katso peiliin ja mieti.

• Nunnu

Jokainen ero on kuin pieni kuolema, josta ei pääse yli, ellei sitä oikeasti sure! Itkettää ja on liuta mustasukkaisia tunteita ja kaipaus yhteisiin hyviin hetkiin. Kukaan ei voi kertoa miten toimisit jatkossa, mutta ehkä kannattaa katsoa elämää eteenpäin ja yrittää vähitellen unohtaa ko. henkilö, joka ei todella ansaitse sinua, koska on luottamuksesi pettänyt. Itse 20 vuotta naimisissa olleena ja n. 5 vuotta sitten eronneena huomaan joskus haikailevani vanhoja aikoja, mutta sitten muistan mikä johti eroon eli valehteleva ja toisia naisia vokotteleva mies! Odottele rauhassa, Sinua varten on jotain paljon parempaa.

• Deli.

Eikös ne rentut olekin ihania? Rakastatte pikku peikkojanne kaikesta paskasta huolimatta, kun ne on niin kamalan ihQuja! haha, voi tsiisus... Mutta onnea sulle. Rakasta nyt sitten sitä pettäjää, jolla ei ole tunteita sua kohtaan.

• pettynyt

jätti minut tänään, penkkaripäivänäni. Kesken penkkariajon sain viestin, jossa mies tunnusti, että hänellä ja eräällä toisella on ollut jotain juttua jo 2 viikkoa. Eikä siinä vielä kaikki.

Minä kysyin mieheltä ja tältä epäiltyltä naikkoselta, että miten on ja vastaus oli ei. Kuitenkin sain hyviltä ystviltäni kuulla, että mies oli peuhannut eilisyönä jonkun toisen muijan kanssa. Pusuja ja suudelmia. Kivaa. Ja sen jälkeen mies lähetti viestin: "okei, mulla ja niinalla on ollu jotain juttua jo kaks viikkoa. en tiedä, mistä lähti, mutta kiinnostus on liian kova" ja hienoa, sen vuoksi keskeytyi penkkariajoni, kun hyppäsin pois kyytistä, otin miehen puhutteluun ja sain kuulla, että elämäni viimeisenä lukiopäivänä mies päätti kertoa mulle, että on totalisen kusessa tähän toiseen. Tykkää tästä toisesta enemmän, kuin musta ja haluaa olla sen toisen kanssa.

Yhtäkkiä heitettiinkin neljän vuoden suhde ja se siitä. Kyllä otti päähän.

Ja mies totesi siihen, että no niin me varmaan sitten erotaan. Paskat. Haistakoot paska koko tyyppi! Mun olis pitänyt olla se jättäjä, ei miehen! Mua petettiin, ei miestä! Kaiken kivan lisäksi mies ei kadu tekoaan, eikä välitä mun tunteistani mitään. Mikäs siinä, senkun nussii sen kanssa, mutta olis kyllä saanut kertoa ensin mulle, sitten vasta toimia. Miehet on niin tyhmiä.

Isä haki mut kotiin, kun en ollut ajoikunnossa (eilen potkiaiset) ja piti päästä pois koulusta. Isä meinasi ajaa ojaan, kun kuuli miehen tekosista. Niin vihainen se oli. Ja mies on tulossa tänään hakemaan typerät huomisen juomansa, jotka on ollut mulla säilössä.

Tää teksti ei kuvasta mun pahaa oloani, eikä kerro, miten rikki mä olen. Mutta muhun sattuu. Itkettää. mitä mä nyt teen? Yhtäkkiä ilman varitusta pudotettiin meikäläinen sinkun elämään. Kesällä piti mennä kihloihin ja kaikkea. Paskat..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3459
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3241
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2696
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2424
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1293
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe