Mikä on ollut huonoin/kivoin kysymys jonka deittinne on suustaan päästänyt (ensi)treffeillänne?
Huonot/Kivat kysymykset treffeillä
4
2586
Vastaukset
Sain yhdeltä mesessä sellaisen tanssivan kissan.
kopion sen ja sitten kun muiden kanssa mesetellessä hurmasin sillä kissalla muita naisia, että tykkäsivät. No sitten tapasin tämän naisen huoltoasemalla. Siellä kehuin saamaani kissaa... ja jatkoin muina miehina että "sillä kissalla olen hurmannut sitten kaikki naiset"....
Sanoi että "Nyt taisit päästää sammakoita suustasi". Tuon pahempaa en itse ole live elämässä päästänyt..- tytteli
älä koskaan KOSKAAN kerro mitään,millä olet muita hurmannut tai yleensäkään existä tms.muista(ellei kysy).
tÄSSÄ TAPAUKSESSA vielä erikoismiinus, että sait jotain "lahjaksi" tältä naiselta,niin menet jakamaan sen muille ja vielä kerrot.
Mikään ei ole paskempaa,kuin kuulla jotain muista naisista.Mulle yks kertoi exästä kuinka hyvässä ammatissa on ja korosti hänen ikäänsä(joka oli minua nuorempi).Tunsin siis olevani ihan pohjasakkaa,ja miksi siis mun kanssa sitten halusi yleensäkään olla missään tekemisissä?
Myöhemmin minä huomasin tekeväni saman virheen,kerroin exästäni jotain,niin hän vaihtoi äkkiä puheenaihetta.
Suustani pulpahti sammakko.. :-(
Yritän muistaa , etten enää mokaa samalla tavalla. - No jaa...
tytteli kirjoitti:
älä koskaan KOSKAAN kerro mitään,millä olet muita hurmannut tai yleensäkään existä tms.muista(ellei kysy).
tÄSSÄ TAPAUKSESSA vielä erikoismiinus, että sait jotain "lahjaksi" tältä naiselta,niin menet jakamaan sen muille ja vielä kerrot.
Mikään ei ole paskempaa,kuin kuulla jotain muista naisista.Mulle yks kertoi exästä kuinka hyvässä ammatissa on ja korosti hänen ikäänsä(joka oli minua nuorempi).Tunsin siis olevani ihan pohjasakkaa,ja miksi siis mun kanssa sitten halusi yleensäkään olla missään tekemisissä?
Myöhemmin minä huomasin tekeväni saman virheen,kerroin exästäni jotain,niin hän vaihtoi äkkiä puheenaihetta.
Suustani pulpahti sammakko.. :-(
Yritän muistaa , etten enää mokaa samalla tavalla.Jos ei mitään mainintaakaan existä kestä kuulla, ilman että tuntee "olevansa pohjasakkaa"... ja painuu maanrakoon voihkiman "miks mun kaa edes olis tekemisissä", niin kyllä kannattais tehdä asialle jotakin. Aina löytyy joku joka on nuorempi, kauniimpi, menestyneempi, mutta ei siitä kannata saada tollasta alemmuuskompleksikohtausta... Eihän? ;-) Jokaisessa ihmisessä on hyvät puolensa, eikä kukaan ole täydellinen.
Toisaalta, jos mies koko ajan korostamalla korostaa exiensä erinomaisuutta ja selvästi yrittää saada aikaan pahaa mieltä, niin eipä semmosta moukkaa kannata kauempaa kuunnellakaan.
- Nimetön
Kivoin kysymys... "Mikä tekisi sut onnelliseksi"?
Huonoin kysymys: "Tuletko meille yöksi"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708