Pisteet- perunasta

wilma07

Muistaako kukaan painonvartioiden pisteitä että menikä perunasta 2p. vai oliko se vapaa kohtuullisesti käytettynä? Eikö pasta ollut sama juttu? Kiitos etukäteen vaan.

6

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki esimerkki

1 peruna aterialla piste, seuraavasta 2 pistettä. Eli jos otat 2 perunaa, se tekee 3 pistettä.

• ei!!!

Perunasta...
        Aterialla (lounas, päivällinen) itse haluamasi määrä on 2 pistettä!

• se pasta
        ei!!! kirjoitti:

Perunasta...

Keittämätön pasta 35g on 2 pistettä. Keitetty pasta 120g on 2 pistettä.

Mut jos syöt aterialla itse haluamasi määrän keitettyä vaaleaa pastaa, siitä menee 4 pistettä. Tummasta pastasta menee 3.

• utelen vain
        ei!!! kirjoitti:

Perunasta...

Siis jos aterialla haluan yhden perunan, se on piste. Jos vaikka haluaisin 5 perunaa, olisiko se silti vain se 2 pistettä?

Siis 1 peruna = 1 piste.
        2-(haluamasi määrä) = 2 pistettä.

???

• LilliElli
        utelen vain kirjoitti:

Siis jos aterialla haluan yhden perunan, se on piste. Jos vaikka haluaisin 5 perunaa, olisiko se silti vain se 2 pistettä?

Siis 1 peruna = 1 piste.
        2-(haluamasi määrä) = 2 pistettä.

???

Juu näinhän se menee eli vaikka söisit 10 perunaa niin 2 pistettä menee. Tosin painonvartijat itse suosittaa, että syö perunoita niin paljon kun tulet täyteen, eli 2-3 perunaa aterialla.... itse söin aikoinani aina 3-4 perunaa aterialla ja tuloksena laihduin 7kg.

• wilma07

Kiitos vaan kaikille vastauksista.Saa taas aloittaa pisteiden laskun tai että menee oikein,ettei tule väärin laskettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      127
      3202
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2637
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      74
      2370
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1394
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1138
    Aihe