Naiset jahtaa

Pekka34v

Miksi naiset eivät anna minun olla rauhassa. Ne jahtaavat minua joka paikassa, tuoksunko jotenkin liian hyvälle.
Haluaisin että saisin ottaa oluen pubissa rauhassa, mutta aina ne tuleva siihen ja kiehnäävät vartaloaan ihan kuin salaa selkääni vasten.
Kaupassa kassaneiti iski silmää ja sujautti puhelinnumeron kuitin taakse.
Sairaalassa hoitajatar silitti jalkaani, ja vei minut pesulle väkisin.
Kirjastossa kirjastonhoitaja (rouvashenkilö) ehdotteli minulle säädytöntä lukemista ja soitti vielä kotiinikin.
Tää on kamalaa, en halua teitä naiset.
Menkää pois ja antakaa minun olla!

7

1776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies eikä poika enää

On sullakin ongelma, jos ei ollut provo. Mulla on päinvastainen ongelma. Missä tahansa liikunkin saan olla rauhassa. Viimeksi joskus peruskoulussa on tyttöjä tullut tyrkylle. Kai mun pitää hyväksyä se etten ole kovin miellyttävän näköinen.

• Pekka34

Mutten missään saa.

Meidän pitäisi varmaan kulkea kimpassa, saisit kaikki roikkuvat naiset kimpustani.

Äiti on sanonut, että naisilla on pahat mielessä, ja että kiltti poika pysyy pois naisista.

• Bianca_x
        Pekka34 kirjoitti:

Mutten missään saa.

Meidän pitäisi varmaan kulkea kimpassa, saisit kaikki roikkuvat naiset kimpustani.

Äiti on sanonut, että naisilla on pahat mielessä, ja että kiltti poika pysyy pois naisista.

Kertoile juuri niille roikkuville naisille mitä "äitisi on sinulle opettanut", niin eiköhän sillä karkota kaikki naiset! :)

• Serpico

Jos tuo on sinulle todellinen ongelma, niin sitä saattaa helpottaa että teet jotain pieniä muutoksia ulkoasuusi ja käytökseesi. Pienilläkin muutoksilla voi olla merkitystä.

Aloita kengistä, millaiset ne ovat? Kannattaisi ehkä vaihtaa vähän mukavampaan malliin. Pehmeä nahka hyväilee jalkaa ja näyttää pahalta. Väri voisi olla käytännöllinen vaaleanharmaa. Jos olet sporttisempi kaveri, niin harkitse juoksulenkkareita. Tyyliseikkojen lisäksi ne ovat kätevät jos nainen alkaa lähestyä; pääset nopeasti pakoon.

Kengän ja lahkeen kohtaaminen: lahje ei saa koskaan pudota kengän päälle, vaan tulee olla selvä väli siinä missä kenkä loppuu ja lahje alkaa. Nilkkaa peliin.

Ala käyttää persoonallista t-paitaa. Vaikka omalla kuvalla ja painatuksella I'm the boss. Tai ehkä jokin slogan tyyliin I love sex holidays.

Jos olet pukumies, niin pidä huolta että puku on mallia Erkki Tuomioja. Ota yleensäkin tyylivinkkejä demareilta.

Ehkä sun kannattaa kehittää joitain jänniä maneereita. Sieraimet voi putsata sormella. Kynsiä voi viilata istuessaan pubissa. Aina kun nouset ylös niin nosta farkkuja takaa tipsumaisesti ja venyttele rintarankaasi niin että rinta työntyy eteenpäin. Kävele ranteet eteenpäin ojennettuina.

Tässä oli muutama vinkki. Voi auttaa.

• anonyymi

...ja nyt odottelet kiukkuisia vastauksia naisilta....kiva kun on noin hyvä imago itsestään ja näkee "vinkkejä" joka puolella =). Entäpä jos kassaneidillä oli elohiiri silmässä, vaikka taisit keksiä senkin ärsyttääksesi meitä luomakunnan älyköitä.

• Valkosipulia runsaasti

ja pieraise muutama kerta.

Oot "vähäsenniinku",koska et näin hyvää suomalaista perinnekeinoa tiijä.

Minuakin naiset metsästi nuorempana ihan kilvalla mutta minä en ajanu niitä pois.

Otin ne kaikki syliin ja pussasin pehmeäksi,voi että ne tykkäsi. Ja minäkin.

Se oli aikaa se ja ei ollu aidsista tietoakaan silloin.

• Jaakko kulta.

Kellojasi soita, kellojasi soita pium paum poum

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      76
      2385
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe