Olen puoli vuotta tapaillut erästä miestä. Ollaan samalta paikkakunnalta, emme tunteneet vielä vuosi sitten toisiamme, mutta yhteisiä tuttuja meillä kyllä on paljon nyt kun tiedetään. Ensi alkuun kävimme muutaman kerran yhdessä tansseissa, mutta viimeiset 4 kuukautta olemme tavanneet vain ja ainoastaan hänen luonaan. Kerran pari viikossa. Meidän erotaustamme ovat hyvin samankaltaiset, kummankin puoliso petti ja jätti ja vieläpä samoihin aikoihin. Hän on sanonut, ettei tule ikinä luottamaan eikä rakastamaan ketään naista, mulla taas on jo luottamus ja rakkauskin palannut.
Aluksi hänkin soitteli mulle joka päivä, nykyään homma toimii näin:
Soitan hänelle joka ilta, jutellaan tunnin verran joskus kaksikin ja juttu kulkee. Noin pari kertaa viikossa kyselen jos hänen luo voi mennä, mutta hän tietää asian vasta samana iltana, emme siis voi sopia, et huomenna menen... Tapaamme vain hänen luonaan, hän ei käy meillä. (toisaalta ihan ymmärrettävä syykin, en siis paljon pohdi sitä asiaa)
Ja kun kysyn voiko tänään tulla hän vastaa joko kyllä hänen puolestaan tai se on sun asiasi!!!!
Kavereille mua ei näytetä, vaikkakin pienellä paikkakunnalla meistä tiedetään. Kylillä moikataan, mut ei puhuta mitään. Olen siis salarakas....
Eilen menin ensimmäistä kertaa hänen luo "ilman lupaa" siis ilmoittamatta etukäteen. No ei hän siitä pahana, mutta oli "poikien" kanssa lähdössä baariin, joten minä sain jäädä TAAS KERRAN YKSIN!
Mä kysyin et haluaako että vielä tavataan ja se on kuulemma mun asia, jos mä haluan käydä heillä niin se sopii, mut hänen ei tarvii soittaa mulle, jos mä haluan hänen luona käydä niin mä myös soitan sitten. Niin vitun yksinkertaista, huomaatteko? Mä toivoisin, että hän sanois suoraan, ettei halua mun käyvän. Mulle tulee olo, että olen joku varanainen, kunnes löytyy parempi. Suukkoa hän ei voinut eilen lähtiessään antaa, koska pussailee baarissa toisia naisia! Juovuksissa oli, selvinpäin ei tällaisia mulle puhu on ihan fiksu ja huomaavainen!
Mä en tiedä miks mä olen niin kiintynyt häneen, kai se on se haasteellisuus tms.
Mut kertokaa miltä tämä kuullostaa? Tai tiedänhän minä ihan älyttömältä, mut minkä sitä ihminen tunteilleen voi..
Hän muuten 44v ja mä 37v, ettei mitään ihan nuoria enää. Lapsia kummallakin...
Mikä tätä miestä vaivaa?
33
3915
Vastaukset
- Orange
Olisiko niin että mies hakee kadotettuja nuoruusvuosiaan juoksemalla baareissa ja tavallaan "hakee paikkaansa?" Kuten kirjoitit, mies ei uskalla enää rakastua eikä luottaa,joten siihen peilattuna tuo käytös on loogista. En epäile etteikö hän tykkäisi sinusta, omalla karulla tavallaan. Käytös nyt vaan on aika surkeaa - ei noin saisi toista osapuolta kohdella jos kerran suhteessa ollaan.
Kovin itsekkäältä mies vaikuttaa.
Jos asian ottaa puheeksi, se ei muuta tilannetta luultavaksi mihinkään - leimaudut vaan mäkättäväksi riippujaksi,oletan?
Eron jälkeen tulee pudotus tyhjään ja menee kauan ennenkuin raunioista syntyy uutta. Itse olet hienosti päässyt jaloillesi mutta selvästi mies vielä hapuilee ja epäröi.
Jos olisin itse tuossa tilanteessa, heittäisin pallon miehelle. Lopettaisin yhteydenpidon ja katsoisin kuinka paljon merkitsen hänelle;ottaako yhteyttä vai antaako asian jäädä sikseen. Jos ei kerran suora puhe tehoa,niin aseista järein, hiljaisuus, tehoaa varmasti.
Mutta helppohan se on neuvoja antaa,tiedän itse millaista se on kun on ne TUNTEET... Ja niitä kun ei voi oikein määräillä...
Lykkyä pyttyyn.- Loppuunpalanut
Kiitos asiallisista vastauksista! Vedet silmissä kumpaakin luin. Sitä hiljaisuutta täs olen miettinyt, että sitten nähdään onko kiinnostusta minuun. Mutta se mies on tosiaan niin tunteeton, etten oikein jaksa uskoa,että ottaa yhteyttä. Tai ainakaan luonne ei anna periksi. Ja lopputeksteistä puheenollen mä en varmaan saa sanottua yhtään mitään ilman kyyneleitä ja niistähän monet miehet eivät pidä.
- mieti nyt kuule
Mä kysyin et haluaako että vielä tavataan ja se on kuulemma mun asia"
mielestäni leikit kuuroa etkä kuuntele kunnolla mitä se sulle oikeastaan sanoo noilla sanoilla.
et halua katsoa totuutta silmiin,vaikka toi on FAKTA,ettei toi mies halua sua oikeasti.kun se tommosia puhuu.
siis kuinka/minkälaista välinpitämätöntä käytöstä mies voi vielä keksiä sua kohtaan jotta tajuat ettei se ollenkaan susta välitä? kun saat ihan itse valita ja päättää tuutko vai et? kauheeta...
Toi tyyppi kääntää tilanteen kaiken päälle silleeen,että sitten jos teidän suhde yht'äkkiä päättyy kuin seinään kun se löytää naisen jonka kanssa OIKEASTI VIIHTYY niin, sitten se voi aina sanoa sulle,ettei se ole ikinä pyytänyt tai soittanut sulle sun tulla aina sen luokse vaan, omasta tahdosta vapaaehtoisesti aina menit ja tulit sen luo kun sanat: " saat itse tietää ja päättää haluatko tulla sen luon,oikeastaan siis vain ' nussittavaksi.mun mielestä.
ei toi äijä sua tarvitse. joo sängyssä vain.mutta myös vain paremman puutteessa.
sori nyt vain raakaa textiä multa mutta,noin ne asiat vaan on..sua pitää vähäsen ravistaa,wake up girl.. ;))) - Loppuunpalanut
mieti nyt kuule kirjoitti:
mielestäni leikit kuuroa etkä kuuntele kunnolla mitä se sulle oikeastaan sanoo noilla sanoilla.
et halua katsoa totuutta silmiin,vaikka toi on FAKTA,ettei toi mies halua sua oikeasti.kun se tommosia puhuu.
siis kuinka/minkälaista välinpitämätöntä käytöstä mies voi vielä keksiä sua kohtaan jotta tajuat ettei se ollenkaan susta välitä? kun saat ihan itse valita ja päättää tuutko vai et? kauheeta...
Toi tyyppi kääntää tilanteen kaiken päälle silleeen,että sitten jos teidän suhde yht'äkkiä päättyy kuin seinään kun se löytää naisen jonka kanssa OIKEASTI VIIHTYY niin, sitten se voi aina sanoa sulle,ettei se ole ikinä pyytänyt tai soittanut sulle sun tulla aina sen luokse vaan, omasta tahdosta vapaaehtoisesti aina menit ja tulit sen luo kun sanat: " saat itse tietää ja päättää haluatko tulla sen luon,oikeastaan siis vain ' nussittavaksi.mun mielestä.
ei toi äijä sua tarvitse. joo sängyssä vain.mutta myös vain paremman puutteessa.
sori nyt vain raakaa textiä multa mutta,noin ne asiat vaan on..sua pitää vähäsen ravistaa,wake up girl.. ;)))....joskus, aikanaan. Luovuttaminen on pahinta,ja sen hyväksyminen, etten ollut hänelle tarpeeksi hyvä, vaikka kaikkeni yritin. Mä en nyt ouhu seksistä taaskaan, koska se ei ole ollut meidän tapaamisissa pääasia, enemmänkin ihan yhdessä olo ja keskustelut.
- luuviis
sori nyt vain raakaa textiä multa mutta,noin ne asiat vaan on..sua pitää vähäsen ravistaa,wake up girl.. ;)))Lue alkuperäinen itse oma tekstisi uudelleen.
Heräsi minulle meinaan ihan sama ajatus, kuin 'mieti nyt kuule':lle. Ei mies todellakaan välitä sinusta yhtään. Ei jaa sinun tunteitasi. Ei ole mitenkään ihastuut, edes millään karulla tai vähemmän karulla tavalla. Korkeintaan olet viihdykettä. Ja todellakin; miten paljon selvemmin se pitää sanoa!? Mieshän suunnilleen heiluttaa metrin korkuista kylttiä nenäsi edessä, että "sinulla ei ole minulle mitään merkitystä, korkeintaan satunnaisena reikänä". Mahdollisesti on sen verran saamaton ja sekaisin elämänsä kanssa, ettei osaa suoraan sanoa: "mene pois" (aika harva muutenkaan osaa...).
Älä nyt enää nöyryytä itseäsi. (melkein tekee miteli sanoa, että mistä näitä naisia aina löytyy...). Sorry. Mutta, wake up and smell the coffee! - naikkonen80
sori nyt vain raakaa textiä multa mutta,noin ne asiat vaan on..sua pitää vähäsen ravistaa,wake up girl.. ;)))Kuulostaa välinpitämättömältä mieheltäsi. Normaalin taustan omaavana voisi vetää suoraan johtopäätöksen, että sillä ei ole tunteita sua kohtaan. Mutta koska itsekin olen törmännyt siihen, että miesystävääni petettiin todella raa'asti ennen suhdettamme ja sitä puidaan vieläkin, niin tulee siitä mieleeni, että voiko olla olemassa pieni mahdollisuus, että miesystäväsi on tosissaan vielä hajalla siitä edellisestä, eikä osaa luottaa sinuun, vaikka sinussa ei mitään vikaa olisikaan. Oletko tehnyt tai jättänyt tekemättä jotain sellaista, että hän ei oikein voisi edes olla varma tunteidesi aitoudesta? Hänhän ei halua löytää itseään toiseen kertaan samasta tilanteesta.
Mieti näitä. En tiedä miten asian ratkaiset. Ehkä kokeilemalla selvää keskustelua tunteistanne tai kertomalla todellisista aikomuksistasi häntä kohtaan ja odotat mitä siitä seuraa tai vaan hiljaisuudella ja odottamisella, mutta sekin voi tietyssä tapauksessa näyttää siltä, että hän olisi taas tullut jätetyksi. Hän joko testaa tätä tai sitten on oikeasti tunteeton sinuun. Mutta luulisi sen sanovan hieman suoremmin, jos ei sinun kanssasi haluaisi olla.
Yritä miettiä asiaa miesystäväsi silmin ja järjellä, jospa se selviää.
- n42
Sinähän suostut olemaan lattiamattona ja mies käyttäytyy sen mukaisesti. Naisilla pitäisi olla enemmän itsekunnioitusta, niin sinullakin. Ei se ainoa mies maailmassa ole, vaikka tällä hetkeltä siltä saattaa tuntuakin. Jätä se mies ja heti ja rupea elämään omaa elämää. Mies selvästi pitää sinua hätävarana siihen asti kunnes se parempi löytyy. Se on varmaan aika nöyryyttävää.
- Loppuunpalanut
Mulla ei varmaan olekaan itsekunnioitusta, myönnän sen. Tunteiden kanssa mä tässä taistelen ja kovaa. Mä ehkä kuvittelen, et kaikki vielä muuttuu, mut eipä kai se muutu....
- vielä..
Loppuunpalanut kirjoitti:
Mulla ei varmaan olekaan itsekunnioitusta, myönnän sen. Tunteiden kanssa mä tässä taistelen ja kovaa. Mä ehkä kuvittelen, et kaikki vielä muuttuu, mut eipä kai se muutu....
Haluan vielä lisää,vaikka sekavaa textiä kirjoitan ;)) en oo suomalainen näes..
Mutta asiaan, että tuo tilanne pahenee vain..
Sun pitää nyt oikeasti varoa ettet ala panikoimaan jos miehestä ei kuulu mitään,koska noin se aikoo mennä sun kirjoituksista päätellen.Kun tommosesta tyypistä joka kohtelee naista kaltoin niin nainen kuitenkin haikailee kummati tyollaisen tyypin perään??? ja alat soittaa taas sille ja ruikutat sille 'miksi susta ei kuulu mitään? etkö rakasta mua?? mä rakastan sua niiii! etkö halua enää nähdä mua?
Unettomia öitä ja itkua on vain luvassa jos tuon miehen kanssa jatkat,elä anna tuolle tunnelle vallan että haluat olla miehen kanssa joka on välinpitämätön sua kohtaan! koska tuo mitä tunnet tota miestä kohtaan ei ole rakkautta,sinusta tulee jo riippuvainen tästä miehestä eli,sun senario alkaa pian mennä jo näin jos et ole varuillasi!!! ja menet tunne-myrskyyn,siis sinun tunteet mitä sinussa liikkuu tota miestä kohtaan!vaikka se sua kaltoin kohtelee mutta se pahenee vain elikkä: miten enemmän se potkii sua päähän ja miten harvemmin se sua paijaa,ja käyttäytyy välinpitämättömästi sua kohtaan sitä enemmän sä alat juosta sen perässä,koska odotat saavansa mieheltä huomiota ja rakkautta muttet saa sitä ikinä et ainakaan tuolta tyypiltä! ( viestisi perusteella) usko pois. ei toi mies ole sulle,sua odottaa joku parempi mies.
Varo vain ettet vajoa sinne syvälle yhden tyypin takia ja tuollainen mies-tyyppi tuhoaa naisen olemuksen/itsetunnon/arvo/sust tulee pikku hiljaa nuutunen näköinen nainen mies tuhoaa ihan kaiket sinussa! usko pois.
Sitten jos ymmärrät että sun pitää jättää tuon kaltainen mies,sitten alat taas kukkia! - Loppuunpalanut
vielä.. kirjoitti:
Haluan vielä lisää,vaikka sekavaa textiä kirjoitan ;)) en oo suomalainen näes..
Mutta asiaan, että tuo tilanne pahenee vain..
Sun pitää nyt oikeasti varoa ettet ala panikoimaan jos miehestä ei kuulu mitään,koska noin se aikoo mennä sun kirjoituksista päätellen.Kun tommosesta tyypistä joka kohtelee naista kaltoin niin nainen kuitenkin haikailee kummati tyollaisen tyypin perään??? ja alat soittaa taas sille ja ruikutat sille 'miksi susta ei kuulu mitään? etkö rakasta mua?? mä rakastan sua niiii! etkö halua enää nähdä mua?
Unettomia öitä ja itkua on vain luvassa jos tuon miehen kanssa jatkat,elä anna tuolle tunnelle vallan että haluat olla miehen kanssa joka on välinpitämätön sua kohtaan! koska tuo mitä tunnet tota miestä kohtaan ei ole rakkautta,sinusta tulee jo riippuvainen tästä miehestä eli,sun senario alkaa pian mennä jo näin jos et ole varuillasi!!! ja menet tunne-myrskyyn,siis sinun tunteet mitä sinussa liikkuu tota miestä kohtaan!vaikka se sua kaltoin kohtelee mutta se pahenee vain elikkä: miten enemmän se potkii sua päähän ja miten harvemmin se sua paijaa,ja käyttäytyy välinpitämättömästi sua kohtaan sitä enemmän sä alat juosta sen perässä,koska odotat saavansa mieheltä huomiota ja rakkautta muttet saa sitä ikinä et ainakaan tuolta tyypiltä! ( viestisi perusteella) usko pois. ei toi mies ole sulle,sua odottaa joku parempi mies.
Varo vain ettet vajoa sinne syvälle yhden tyypin takia ja tuollainen mies-tyyppi tuhoaa naisen olemuksen/itsetunnon/arvo/sust tulee pikku hiljaa nuutunen näköinen nainen mies tuhoaa ihan kaiket sinussa! usko pois.
Sitten jos ymmärrät että sun pitää jättää tuon kaltainen mies,sitten alat taas kukkia!Kertaakaan sanallakaan... Tuntuu, että hän luulee, olettaa, että ilman muuta toi nainen häntä rakastaa. Alkuaikoina sanoi, et hän on kaks naista eron jälkeen heittänyt pellolle, siks kun ne alko puhua rakkaudesta häntä kohtaan, siinä jo syy miks en ole puhunut, minä hölmö! Eilen se sanoi, että hän on kaks naista täältä ulos heittänyt ja se aika tulee vielä kun heittää mut, että alan kuitenkin käyttäytyä kuten ne edelliset, sitä ei kertonut, et miten sitten pitäis käyttäytyä, et "sais" potkut ;))) olis ollut kiva tietää! Heh mä tässä kai odotan, että minut jätetään! Kumma nainen! Eikö? No siitä tuskin on pelkoa, että mä vajoaisin kovinkaan syvälle kenenkään miehen takia, mun perusluonne kun on niin positiivinen ja kaikista asioista löydän aina sen paremman puolen.
Kai tosiaan takerrun liikaa, syytä en osaa sanoa itsekään.
- yhdeltä tutulta
mieheltä ja hänen nyk hoidoltaan.Ihan samanlailla, ämmä soittelee jatkuvasti ja vinkuu yöksi, tosin tällä se erotus, että tulee miehen luo usein ihan yllättäen, siis pamahtaa vaan paikalle, tai soittaa pihasta, että täällä ollaan...(mies sanoi minulle, että tulee tarkastuskäynnille ;) ) Sairasta touhua...kun ei edes olla missään vakavassa suhteessa. Mutta vikaa on näissä miehissäkin, kun ei voida suoraan sanoa, ettei kiinnosta...
- Loppuunpalanut
Sanois sitten tosiaan, ettei kiinnosta, eikä anna välillä ymmärtää jotain muuta....
- naine28
Sanois sitten tosiaan, ettei kiinnosta, eikä anna välillä ymmärtää jotain muuta....
... ne miehet vaan tuppaa olemaan ja kun miespuolisten kavereideni kanssa heidän naisjutuistaan, niin samanlaisia löytyy myös naisista - ei sanota suoraan, ei kiinnosta; ollaan mukavia, kilttejä ja helliä jne... vaikka ei oikeesti nappaiskaan. Tuossa sun "loppuunpalanut" tekstissä tosin kuvastuu niin selkeästi se, kuinka itse tuon miehen perässä "roikut". Olisin todellakin jättänyt ottamatta yhteyttä jo aikaisemmin.
Itse olen tilanteessa, jossa tapailimme miehen kanssa pari-kolme kertaa viikossa, joskus seksin merkeissä joskus ihan vaan jutelleet, katellen telkkaria, silitellen ja yhdessä. Yli kaksi kuukautta hän hoki kuinka ihana ja kaunis olen ja kuinka viihtyy kanssani, vaan kun vihdoin tunnustin itse nuo samat jutut hänestä hän lähti hakemaan välimatkaa. Siitä huolimatta halusi kuitenkin jatkaa mun näkemistä, vaikka katkolla olikin ja suunniteltiin monia erilaisia juttuja mitä tekisimme yhdessä.
Huomasin muutamia kertoja, että minähän se sitten kuitenkin enemmän yhteyttä pidin kuin hän, kysyessäni joskus näistä suunnittelemistamme jutuista vastauksena oli että vapaapäiviä kyllä tulossa, mutta tosi täyteen sovittuja... Sanoinkin, että antaa asian olla - halusi silti että olisi tullut luokseni juttelemaan asiasta. En suostunut, kun alkoi ottaa päähän.
Selvitimme asian ja väleissä ns. kyllä olemme, mitään sopimuksia yhdessä tekemisestä ei olla enää tehty - hän sanoi aina, kuinka pitää varmasti sanansa, kun jotain on luvannut etten pidä häntä ihan kusipäänä. Nyt en sitten ole enää ottanut häneen yhteyttä ja nyt mennyt 10 päivää hiljaisuudessa. Päätin, että olkoon koko äijä, valehteli mulle päin naamaa koko ajan vaikka kuinka yritin kannustaa kertomaan jos ei halua, että nähdään enää, "eikun hän haluaa mua nähdä, ku viihtyy mun kanssa niin hyvin" --- joo joo, siltä tuntuukin :D (ei siis miestä kiinnosta pätkääkään, hyvän ja rehdin kaverin imagoa yritti pitää, mutta rikkoi kuitenkin sen!) - Ja toiset miehet
naine28 kirjoitti:
... ne miehet vaan tuppaa olemaan ja kun miespuolisten kavereideni kanssa heidän naisjutuistaan, niin samanlaisia löytyy myös naisista - ei sanota suoraan, ei kiinnosta; ollaan mukavia, kilttejä ja helliä jne... vaikka ei oikeesti nappaiskaan. Tuossa sun "loppuunpalanut" tekstissä tosin kuvastuu niin selkeästi se, kuinka itse tuon miehen perässä "roikut". Olisin todellakin jättänyt ottamatta yhteyttä jo aikaisemmin.
Itse olen tilanteessa, jossa tapailimme miehen kanssa pari-kolme kertaa viikossa, joskus seksin merkeissä joskus ihan vaan jutelleet, katellen telkkaria, silitellen ja yhdessä. Yli kaksi kuukautta hän hoki kuinka ihana ja kaunis olen ja kuinka viihtyy kanssani, vaan kun vihdoin tunnustin itse nuo samat jutut hänestä hän lähti hakemaan välimatkaa. Siitä huolimatta halusi kuitenkin jatkaa mun näkemistä, vaikka katkolla olikin ja suunniteltiin monia erilaisia juttuja mitä tekisimme yhdessä.
Huomasin muutamia kertoja, että minähän se sitten kuitenkin enemmän yhteyttä pidin kuin hän, kysyessäni joskus näistä suunnittelemistamme jutuista vastauksena oli että vapaapäiviä kyllä tulossa, mutta tosi täyteen sovittuja... Sanoinkin, että antaa asian olla - halusi silti että olisi tullut luokseni juttelemaan asiasta. En suostunut, kun alkoi ottaa päähän.
Selvitimme asian ja väleissä ns. kyllä olemme, mitään sopimuksia yhdessä tekemisestä ei olla enää tehty - hän sanoi aina, kuinka pitää varmasti sanansa, kun jotain on luvannut etten pidä häntä ihan kusipäänä. Nyt en sitten ole enää ottanut häneen yhteyttä ja nyt mennyt 10 päivää hiljaisuudessa. Päätin, että olkoon koko äijä, valehteli mulle päin naamaa koko ajan vaikka kuinka yritin kannustaa kertomaan jos ei halua, että nähdään enää, "eikun hän haluaa mua nähdä, ku viihtyy mun kanssa niin hyvin" --- joo joo, siltä tuntuukin :D (ei siis miestä kiinnosta pätkääkään, hyvän ja rehdin kaverin imagoa yritti pitää, mutta rikkoi kuitenkin sen!)antaa vaan olla ja odottaa, että kai ne itte huomaa ettei kiinnosta ja lopettaa sen roikkumisen...;)
Miehet on niin laiskoja ja huonoja kantamaan vastuuta mistään. - Loppuunpalanut
naine28 kirjoitti:
Selvitimme asian ja väleissä ns. kyllä olemme, mitään sopimuksia yhdessä tekemisestä ei olla enää tehty - hän sanoi aina, kuinka pitää varmasti sanansa, kun jotain on luvannut etten pidä häntä ihan kusipäänä. Nyt en sitten ole enää ottanut häneen yhteyttä ja nyt mennyt 10 päivää hiljaisuudessa. Päätin, että olkoon koko äijä, valehteli mulle päin naamaa koko ajan vaikka kuinka yritin kannustaa kertomaan jos ei halua, että nähdään enää, "eikun hän haluaa mua nähdä, ku viihtyy mun kanssa niin hyvin" --- joo joo, siltä tuntuukin :D (ei siis miestä kiinnosta pätkääkään, hyvän ja rehdin kaverin imagoa yritti pitää, mutta rikkoi kuitenkin sen!)kyllähän mä tiedän että roikun hänessä, mut nyt olen ajatellut tehdä just niinkuin sinäkin, et hiljaisuudessa elän ja hän saa ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu, mut sitä en vielä tiedä mitä MINÄ sanon jos ja kun hän yhteyttä ottaa, jää nahtäväksi.
- nedis
Miestä vaivaa lähinnä rahapula. Joutuu tyytymään vanhoihin, vaikka nuoriakin olisi tarjolla..
- jooo oikeassa olet
joo oikeassa olet,mun mielestä miehet joka on JO siinä 36- 44 vuotias onkin jo ihan liian vanha äijä kun minäkin saan sitä ihanaa nuorempaakin on tarjoilla,miehiä ja menoja riittää vaikka olenkin 45 vuotias nuorekas kaunis nainen,niin sitten ei kannata tyytyä vanhempaan möhömahaan jos itse on vielä nuorekas, kroppa niin kunnossa kuin koskaan ennen ja kaunis kuin koskaan ennen,itseluottamusta kuin koskaan ennen, ja menoa riittää mieten kanssa,ei kannata sitoutua vanhaan tyyppiin pitää vaan nauttia elämästä,vanhana sitten sitä jonkun pässin kanssa vois viettää elämää..jos vielä huvittaa.
- trypio
että aikuisista kyse. Kai tuo oli joku vedätys tuo aloitus?
Tai sitten sulla ei ole minkäänlaista itsekunnioitusta kun tuollasessa "suhteessa" roikut.- rakkaus on
sokea.
- ................
rakkaus on kirjoitti:
sokea.
ei kun kuuro. kun et kuuntele mitä se sulle on jo möläyttänyt ja silti soitat ja tyrkytät itseäsi päästä sen kämppään viettää aikaa kusipään kanssa joka haluaa vain paneskella sun kaa.
- Loppuunpalanut
Kiitos kaikille kommenteista ja mielipiteistä! Keskustelua saa jatkaa, luen mielelläni!
Elämä jatkuu joko sokeana tai silmät kirkastuen, aika näyttää!- ihmettelevä
Ollaan seurusteltu noin vuosi. Minä 38 ja mies 42. Miehellä oma yritys, joten työpäivät venyvät. Itse työttömänä ollut myös vuoden verran. On minulla jotain sivu bisneksiä, harrastuksia, ystäviä. Ihastunut olen kovasti ja odotan hetkiä, iltoja että pääsen hänen luokseen. Huomaan itsekkin että suoraan sanottuna tyrkytän itseäni hänelle(joskus) että pääsisin edes nukkumaan hänen viereensä. Kyllä hänkin pitää minuun yhteyttä mutta minä olen se aktiivisempi osapuoli. Kerran erehdyin kysymään et rakastaako hän minua. Ei rakasta hän vastasi ja sanoi ettei tiedä pystyykö koskaan enää ketään naista rakastamaan. Ikäviä kokemuksia naisista. Minusta meillä on mennyt muuten mukavasti joten kuvittelen tunteen muuttuvan syvemmäksi ajan myötä. Tosin suhteelle pitäisi järjestää aikaa että tulisi näitä yhteisiä, miellyttäviä tunteita.
Riitoja tulee välillä ja juuri nyt yritän olla soittamatta hänelle. Haluan nähdä milloin hän ottaa minuun yhteyttä. Olen myös huomannut että en itsekkään ihan helposti rakastu niin nyt on vaikea luovuttaa pohjimmiltaan "kunnon miehestä"
En ole kyllä aikaisemmin ollut tälläisessä suhteessa että olen melkein kuin iilimato kiinni hänessä. Yritän nyt antaa hänelle tilaa ja aikaa selvitellä tunteitaan. Minulla itsellä mielessä " pieni mökki metsän laidassa" - Loppuunpalanut
ihmettelevä kirjoitti:
Ollaan seurusteltu noin vuosi. Minä 38 ja mies 42. Miehellä oma yritys, joten työpäivät venyvät. Itse työttömänä ollut myös vuoden verran. On minulla jotain sivu bisneksiä, harrastuksia, ystäviä. Ihastunut olen kovasti ja odotan hetkiä, iltoja että pääsen hänen luokseen. Huomaan itsekkin että suoraan sanottuna tyrkytän itseäni hänelle(joskus) että pääsisin edes nukkumaan hänen viereensä. Kyllä hänkin pitää minuun yhteyttä mutta minä olen se aktiivisempi osapuoli. Kerran erehdyin kysymään et rakastaako hän minua. Ei rakasta hän vastasi ja sanoi ettei tiedä pystyykö koskaan enää ketään naista rakastamaan. Ikäviä kokemuksia naisista. Minusta meillä on mennyt muuten mukavasti joten kuvittelen tunteen muuttuvan syvemmäksi ajan myötä. Tosin suhteelle pitäisi järjestää aikaa että tulisi näitä yhteisiä, miellyttäviä tunteita.
Riitoja tulee välillä ja juuri nyt yritän olla soittamatta hänelle. Haluan nähdä milloin hän ottaa minuun yhteyttä. Olen myös huomannut että en itsekkään ihan helposti rakastu niin nyt on vaikea luovuttaa pohjimmiltaan "kunnon miehestä"
En ole kyllä aikaisemmin ollut tälläisessä suhteessa että olen melkein kuin iilimato kiinni hänessä. Yritän nyt antaa hänelle tilaa ja aikaa selvitellä tunteitaan. Minulla itsellä mielessä " pieni mökki metsän laidassa"Asia taitaa olla niin, että VAIN ME KAKSI YMMÄRRÄMME TOISIAMME! Tietysti on ihan okei lukea toisten kommentteja ja mielipiteitä, ja kyllä minä ainakin niistä otan kaikista jollakin tavalla opikseni! Tämän tien minäkin valitsen nyt, että annan miehen olla....
Oikein hyvää jatkoa Sinulle, toivottavasti kummankin tapaus selviää! Oma yritys tälläkin miehellä muuten on, et pitkiä päiviä ja harrastukset päälle! - ihmettelevä
Asia taitaa olla niin, että VAIN ME KAKSI YMMÄRRÄMME TOISIAMME! Tietysti on ihan okei lukea toisten kommentteja ja mielipiteitä, ja kyllä minä ainakin niistä otan kaikista jollakin tavalla opikseni! Tämän tien minäkin valitsen nyt, että annan miehen olla....
Oikein hyvää jatkoa Sinulle, toivottavasti kummankin tapaus selviää! Oma yritys tälläkin miehellä muuten on, et pitkiä päiviä ja harrastukset päälle!Käväisi jo mielessä että jospa meillä on sama mies :) No ei hän kyllä ihan noin törkeä ole ollut, anteeksi vaan kun näin sanon. Mutta se on perhanan vaikeeta lopettaa kun menee rakastumaan ja kerkiää suunnitella vaikka mitä. Olen päättänyt etten odota koko miestä ja arvaa vaan mitä tässä koko ajan teen.Olisitko halunnut vaihtaa sähköpostiosotetta? Kun meillä on tämä sama ongelma eikä onneksi sama mies. Vieläkin kyllä ihmetyttää miten törkeesti on sulle sanonut. Minussa on kyllä sen verran naista että kerron heti alussa jos suhde tökkii enkä käytä toisia hyväkseni.
- Loppuunpalanut
ihmettelevä kirjoitti:
Käväisi jo mielessä että jospa meillä on sama mies :) No ei hän kyllä ihan noin törkeä ole ollut, anteeksi vaan kun näin sanon. Mutta se on perhanan vaikeeta lopettaa kun menee rakastumaan ja kerkiää suunnitella vaikka mitä. Olen päättänyt etten odota koko miestä ja arvaa vaan mitä tässä koko ajan teen.Olisitko halunnut vaihtaa sähköpostiosotetta? Kun meillä on tämä sama ongelma eikä onneksi sama mies. Vieläkin kyllä ihmetyttää miten törkeesti on sulle sanonut. Minussa on kyllä sen verran naista että kerron heti alussa jos suhde tökkii enkä käytä toisia hyväkseni.
[email protected] kirjoitellaan siellä
- pikkumuumi2
hälytyskellojen pitäisi alkaa kilkattaa jos kavereille ei näytetä, monen kuukauden tuntemisen jälkeen . anna miehen olla omissa oloissaan vaan, ehkäpä huomaa että kaipaakin sinua. tai sitten ei, mutta silloin aikakin tekee tehtävänsä ja sinäkin unohdat sen p....sen ...
mites teidän lapset asiaan ovat suhtautuneet ?- pikkumuumillta2
anna miehen olla omissa oloissaan vaan, ehkäpä huomaa että kaipaakin sinua. tai sitten ei, mutta silloin aikakin tekee tehtävänsä ja sinäkin unohdat sen p....sen ...
Toi oli paras neuvo ja kommentti koko viesti-ketjusta,lisään tuohon kyllä vielä elikkä tämän:
siis UNOHDAT ITSEKKääN PASKIAISEN ;)
joka käyttää teitä VAIN hyväkseen,
sitten kun herralle soppi herra ottaa yhteyttä,
sitten kun herralle sopii ' your welkom'
mutta VAIN paremman puutteessa saat tulla tyhjentää sen munat vain! yoooooooooooooooooooooooooooooooooook!!!
pellolle tommonen tyyppi ja äkkiä! - xxxx
pikkumuumillta2 kirjoitti:
anna miehen olla omissa oloissaan vaan, ehkäpä huomaa että kaipaakin sinua. tai sitten ei, mutta silloin aikakin tekee tehtävänsä ja sinäkin unohdat sen p....sen ...
Toi oli paras neuvo ja kommentti koko viesti-ketjusta,lisään tuohon kyllä vielä elikkä tämän:
siis UNOHDAT ITSEKKääN PASKIAISEN ;)
joka käyttää teitä VAIN hyväkseen,
sitten kun herralle soppi herra ottaa yhteyttä,
sitten kun herralle sopii ' your welkom'
mutta VAIN paremman puutteessa saat tulla tyhjentää sen munat vain! yoooooooooooooooooooooooooooooooooook!!!
pellolle tommonen tyyppi ja äkkiä!että se hyvinkin saattaa soittaa sulle. MUTTA älä missään tapauksessa ota sitä soittoa todistuksena siitä, että hän sittenkin välittää sinusta. Monilla miehillä ei tuossa asiassa ole mitään kunniantuntoa. Soittelevat kaikille hoidoilleen, kun ovat SEN tarpeessa.ÄLÄ suostu enää tapaamaan! Petät ja rikot vain itseäsi. Laitoin tämän viestin sulle siksi, että itsekin ollut samassa nöyryyttävässä tilanteessa ja nyt kun olen siitä selvinnyt ja pystyn näkemään selvästi, kadun ja häpeän sitä, että olen ollut niin mielettömän nuija joskus. Se vasta sattuukin.
- Loppuunpalanut
Mä olen miehen tytön kanssa oikein hyvissä väleissä hän sanonut tykkäävänsä minusta ja ihmettelee välillä isänsä käytöstä mua kohtaan , kun ei esim vastaa puhelimeen tms. Tyttö 15v.
Mun lapsethan eivät ole tavanneet miestä kuin työasioiden puitteissa, kun hän meillä käynyt pari kertaa. Mutta tietävät suhteesta ja ovat olleet iloisia kun äidillä on kaveri. - plantatkaa kalloonne ;))
xxxx kirjoitti:
että se hyvinkin saattaa soittaa sulle. MUTTA älä missään tapauksessa ota sitä soittoa todistuksena siitä, että hän sittenkin välittää sinusta. Monilla miehillä ei tuossa asiassa ole mitään kunniantuntoa. Soittelevat kaikille hoidoilleen, kun ovat SEN tarpeessa.ÄLÄ suostu enää tapaamaan! Petät ja rikot vain itseäsi. Laitoin tämän viestin sulle siksi, että itsekin ollut samassa nöyryyttävässä tilanteessa ja nyt kun olen siitä selvinnyt ja pystyn näkemään selvästi, kadun ja häpeän sitä, että olen ollut niin mielettömän nuija joskus. Se vasta sattuukin.
Hyvä neuvo ja kommentti taas! pitäkää toi mielessä! ei se soitto mitään muuta!
Itsekin olen ollut noin hullu kuin sinä nim.XXXX ja nyt minäkin jälkeenpäin häpeän todella että olen ollut noin hullu kun uskoin sitä tyyppiä vittu! ihan nuija olin prkle! mulle ei tapahdu enää toisten noin! prkle! - samaa kokenut
Mä olen miehen tytön kanssa oikein hyvissä väleissä hän sanonut tykkäävänsä minusta ja ihmettelee välillä isänsä käytöstä mua kohtaan , kun ei esim vastaa puhelimeen tms. Tyttö 15v.
Mun lapsethan eivät ole tavanneet miestä kuin työasioiden puitteissa, kun hän meillä käynyt pari kertaa. Mutta tietävät suhteesta ja ovat olleet iloisia kun äidillä on kaveri.Tunnistan viesteissäsi itseni muutama vuosi sitten ja siksi pystyn sanomaan sinulle tämän: Jokaisen viestisi rivien välistä pystyy lukemaan aivan helposti, että elättelet vielä toiveita tämän miehen suhteen ja miehen ei tarvitse kuin viheltää, niin kipität kiireesti hänen luokseen. Mutta älä tee sitä. Yritä säilyttää itsekunnioituksesi.
Mies ei ole kai selvinnyt erostaan. Häntä petettiin, eikä kai halua kiintyä kehenkään jätetyksi tulemisen pelossa. Miehen käytös sinua kohtaan on selkeää ja miksei myös oikeudenmukaista. Hänhän ei ole luvannut sinulle mitään, ei valehdellut rakastavansa ja osoittaa muutenkin, että et ole hänelle mitenkään merkityksellinen ihminen. Saat käydä hänen luonaan, jos siltä tuntuu, tai sitten olla käymättä. Miehelle se on ihan yhdentekevää. Sinä odotat niin paljon enemmän kuin mitä hän ikinä haluaa tai kykenee antamaan. Se tekee olosi hämmentyneeksi ja surulliseksi. Hyväksy tosiasiat, vaikka kirpaisee. Selviät siitä kyllä. - Loppuunpalanut
samaa kokenut kirjoitti:
Tunnistan viesteissäsi itseni muutama vuosi sitten ja siksi pystyn sanomaan sinulle tämän: Jokaisen viestisi rivien välistä pystyy lukemaan aivan helposti, että elättelet vielä toiveita tämän miehen suhteen ja miehen ei tarvitse kuin viheltää, niin kipität kiireesti hänen luokseen. Mutta älä tee sitä. Yritä säilyttää itsekunnioituksesi.
Mies ei ole kai selvinnyt erostaan. Häntä petettiin, eikä kai halua kiintyä kehenkään jätetyksi tulemisen pelossa. Miehen käytös sinua kohtaan on selkeää ja miksei myös oikeudenmukaista. Hänhän ei ole luvannut sinulle mitään, ei valehdellut rakastavansa ja osoittaa muutenkin, että et ole hänelle mitenkään merkityksellinen ihminen. Saat käydä hänen luonaan, jos siltä tuntuu, tai sitten olla käymättä. Miehelle se on ihan yhdentekevää. Sinä odotat niin paljon enemmän kuin mitä hän ikinä haluaa tai kykenee antamaan. Se tekee olosi hämmentyneeksi ja surulliseksi. Hyväksy tosiasiat, vaikka kirpaisee. Selviät siitä kyllä.Tämä kaikki mitä kirjoitit on ollut syvällä sisimmässni, tiedossa. Sinä ilmaisit sen upeasti, syyllistämättä tätä miestäkään, koska en minäkään häntä syyllistä. Uskokaa pois!
- ewbve
Koita nyt jo tajuta, että hän ei ole sinusta kiinnostunut! Hänelle olet yhdentekevä ja sinä saat pitää juttua pystyssä hänen puolestaan, kunnes lopulta tulet järkiisi ja lopetat yhteydenpidon! Mutta tässä sen taas näkee, kuinka tiukasti naiset rentuissa roikkuu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?912417Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755105Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082859Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132408Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie472164Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965