Niin, miten on?
Onko nettiseksi uskottomuutta? Oletko uskoton, jos chatissa sekstailet tuntemattoman kanssa?
Onko nettiseksi
6
2326
Vastaukset
- annette
No jos mun mieheni pitäisi sellaista peliä, niin toivottavasti älyäisi olla hiljaa ja nauttia tapahtuneesta kaikessa hiljaisuudessa. Jos kovin tiukoille linjoille lähdetään, niin kohtahan H & M -bikinimainosten tuijottaminenkin on pettämistä. Sitten kun aletaan tosi toimiin ja todelliseen fyysiseen kontaktiin toisen selän takana, niin sitä en enää sietäisi.
- Valtsu 79
Huomaa että olet nainen kirjottamassa..jos olisit ite kokenu huomaisit että nettiseksi on fyysistä pettämistä..tappaa avioliittoja kuule!! Hitommoista valehtelua jne!! Jos on 26 ja on eronnu kaikki jo ohi toiset päässy edes vielä naimisiinkaa..
- on uskottomuutta
Minusta sitoutuminen toiseen ihmiseen tarkoittaa myös sitoutumista häneen myös fyysisen rakkauden tasolla. Kaikki ne teot, jotka horjuttavat tuota sidettä, ovat uskottomuutta ja siten myös tuomittavia. En ota kantaa siihen onko nettiseksi nautittavaa vai ei. Otan kantaa siihen, että se on eräs uskottomuuden muoto, vaikka siinä ei kosketetakkaan toista. Siinä kuitenkin saadaan toinen kiihottumaan fyysisesti, joten silloin ollaan samassa tilanteessa kun jos joku koskettaisi. Minä ainakin pidättäytyisin tälläisista houkutuksista, koska niistä tulee aika helposti tapa, joka johtaa sitten taas seuraavalle tasolle. Kohta teet nettituttujen kanssa treffejä etc. Katsohan tältäkin palstalta, kuinka paljon pahaa näm ns. neettisuhteet saavat aikaiseksi.
- valtsu 79
on se tappaa avioliittoja kuule!!
- ....
Olen samaa mieltä, että kaikenlainen "pettäminen" oli se fyysistä koskettelua tai mitä vaan, jos toinen ajattelee systemaattisesti toista naista tai miestä, on pettämistä..
se tappaa avioliiton lopulta.. näin taitaa käydä myös meillä, mies harrasti tekstittelyä työkaverinsa ( naispuolisen) kanssa systemaattisesti 4-5 tekstiviestiä / ilta...
Jäi onneksi siitä lopulta kiinni, lupasin antaa anteeksi mutta nyt en saa mielen rauhaa moiselta asialta, koska tiedän heidän tapaavan ns. "työmerkeissä" lähes päivittäin... Mieltäni vello hirveät luulottelut ja mustasukkaisuus, siitä että, entä jos se ei olekaan vielä loppunut, vaan jatkuu samanlaisena.. Tuntuu kuin tulisin hulluksi ajatuksieni kanssa.. Ainoa rauha taitaa olla, että annan itselleni vapauden moisesta avioliitosta ... Jota takana reilut 20 v.- Nimetön
Siis muillaki on tällästä..
Mun mielestä jos tekstittele kolmannelle osapuolelle seksiin liittyviä viestejä on todellaki pettämistä.Vaikka se ei ole fyysistä niin kyllä jollain tasolla on tietoo hänen siitä ihanasta vehkeestään!
Kyllähän siinä omassa mielessä haluaa lähempää kontaktia toiseen osapuoleen jos ylistää toisen naisen "eroottisia paikkoja"sanoin kuolen ilman sun ihanaa p....iä ja mä halusin sua yms..
Kyllä minä ainakin koen sen loukkauksena kun on kuitenki 26 vuotta yhteiseloo takana..
ja nyt pitäis vaan kaikki pyyhkii mielestä et mitään ei ole tapahtunut.
Minulla ainakin on sydämmessä tosi syvä arpi tästä.Ja todellakin tuntuu et menee sekaisin koko asiasta..ja niistä valheista joita mies yrittää selittää.
Ja on myös työkaveri kyseessä..Yök!Mitähän kivaasiellä töissä sitte on tiedossa yövuoron hiljaisinahetkinä?
onko syytä vielä luottaa ja ettei hän ajattele tätä toista naista aina kun on sellanen hetki?
kai tässä voimia tarvitsisi mutta ei niitä löydy mistään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1274830Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa133498Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573310Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu862506Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181823Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101442Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1271351Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41288Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101259