Hän tuli yllättäen elämääni...puheillaan ja teoillaan sai minut pyörryksiin...Kysyin haluaako oikeasti jatkaa....soitteli pani ihania viestejä..haluaa tämä on lopullista ym.Ja kas yks kaks ei vastaa ei ilmota olemassa olostaan mitään?!Tämä ehti kestää vain muutaman viikon..hänen tavaroitaan täälä hekematta!Mutta kertokaa hyvät miehet miksi se lopetus pitää tehdä näin??Kun kuitenki suoraan kysyin asiaa..saako siitä sulan hattuun vai mitä,kun kavalammin ylättäen jättää???Olen kyllä ihan rikki ja ihmeissäni!
Mies vain hävisi....
9
1764
Vastaukset
- ettei ole
sairaalassa tai joutunut pidätetyksi?
- Kertokaa miehet
Asuu kyllä eri paikkakunnalla,mutta minulla tuttuja sielä.Ovat nimenomaan seuranneet lehtiä..onnettomuuksia ei ole tapahtunu tms.Ja tämä mies tutun tuttu....joten tuttuni varma,että hän olisi kuullut.Teki sitäpaitsi kerran aiemminkin,etten saanut yhteyttä.Silloin soitin hänen vanhemmilleen,koska pelkäsin nimenomaan pahinta.Siitähän tämä mies sitten suuttukin,että olin kotiinsa soittanut.Mutta olen ikävä kyllä kuullut parille muullekkin käyneen näin,että yks kaks ei vastata viesteihin ym.Nyt en ole sitten
peräänkään ruikuttanut...mutta koskee syvälle.
Odotan vain,että hakee tavaransa ja jos saisin jonkinkaan selityksen.Aiemmin,kun hävisi viesti sitten,ettei muita ole ja tunteet ovat aidot ym..
Nyt en enää jaksa usko mitään hyvää hänestä,kai kaikki oli suurta näyttelyä! - Taija
Kertokaa miehet kirjoitti:
Asuu kyllä eri paikkakunnalla,mutta minulla tuttuja sielä.Ovat nimenomaan seuranneet lehtiä..onnettomuuksia ei ole tapahtunu tms.Ja tämä mies tutun tuttu....joten tuttuni varma,että hän olisi kuullut.Teki sitäpaitsi kerran aiemminkin,etten saanut yhteyttä.Silloin soitin hänen vanhemmilleen,koska pelkäsin nimenomaan pahinta.Siitähän tämä mies sitten suuttukin,että olin kotiinsa soittanut.Mutta olen ikävä kyllä kuullut parille muullekkin käyneen näin,että yks kaks ei vastata viesteihin ym.Nyt en ole sitten
peräänkään ruikuttanut...mutta koskee syvälle.
Odotan vain,että hakee tavaransa ja jos saisin jonkinkaan selityksen.Aiemmin,kun hävisi viesti sitten,ettei muita ole ja tunteet ovat aidot ym..
Nyt en enää jaksa usko mitään hyvää hänestä,kai kaikki oli suurta näyttelyä!Uskon, että mies tekee sen tahallaan. Tottakai sellaista kieroutta ja julmuutta on vaikea uskoa todeksi, mutta niin minä kuin monet muutkin tuttavani ovat saaneet kokea vastaavan. Ensin ihana mies, sitten häviää kokonaan.
Toinen vaihtoehto on se, että saat tekstarin lähipäivinä, jossa hän vannoo rakkauttaan. Jos soitat hänelle hän kertoo olevansa sinulle uskollinen, mutta tarvitsevansa aikaa miettiä asioita ja järjestellä omaa elämää, hoitaa kipeää sieluaan tms. Tämä tulee jatkumaan ikuisesti, äijä on hukassa ja kohta se taas ilmestyy. Näillä reissuillaan se vaan katselee puhelinta,että jaa olet soittanut tai tekstannut, mutta ei välitä paskaakaan. Ei vaikka toinen ihminen olisi aivan paniikissa, luulisi toiselle sattuneen jotakin pahaa. Todennäköisesti miehellä on toinen nainen tai toisia naisia. Valitettavasti tällaiset selkärangattomat retaleet tuntuvat edustavan nykyään enemmistöä vastakkaisen sukupuolen edustajien leirissä!!!
Joten kai tässä jää vanhaksipiiaksi. - Kertokaa miehet miksi näin?
Taija kirjoitti:
Uskon, että mies tekee sen tahallaan. Tottakai sellaista kieroutta ja julmuutta on vaikea uskoa todeksi, mutta niin minä kuin monet muutkin tuttavani ovat saaneet kokea vastaavan. Ensin ihana mies, sitten häviää kokonaan.
Toinen vaihtoehto on se, että saat tekstarin lähipäivinä, jossa hän vannoo rakkauttaan. Jos soitat hänelle hän kertoo olevansa sinulle uskollinen, mutta tarvitsevansa aikaa miettiä asioita ja järjestellä omaa elämää, hoitaa kipeää sieluaan tms. Tämä tulee jatkumaan ikuisesti, äijä on hukassa ja kohta se taas ilmestyy. Näillä reissuillaan se vaan katselee puhelinta,että jaa olet soittanut tai tekstannut, mutta ei välitä paskaakaan. Ei vaikka toinen ihminen olisi aivan paniikissa, luulisi toiselle sattuneen jotakin pahaa. Todennäköisesti miehellä on toinen nainen tai toisia naisia. Valitettavasti tällaiset selkärangattomat retaleet tuntuvat edustavan nykyään enemmistöä vastakkaisen sukupuolen edustajien leirissä!!!
Joten kai tässä jää vanhaksipiiaksi.Olen eronnut noin 4v sitten.Tämä oli ensimmäine "vakava suhde." Ja mikä ikävintä, ensimmäinen mies jonka näytin lapsille. Hän tiesi sen, mutta itse halusi tulla lapsillekkin näytetyksi. Ja olikin ihan ok ja lapset hyväksyivät.
Tämä kaikki tässä riipiikin vielä syvemmältä.
Parikin miestä tiedän, jotka olisivat halunneet seurustella kanssani, mutta olen ollut sitä mieltä, etten pelkän seurustelun vuoksi halua seurustella, vaan vasta, kun tunnen jotain täysillä toista kohtaan.
Ja niin tässä sitten kävi...elin täysillä tunteilla sen vähän hetken joka tuntui todelliseslta ja tulevaisuudelta.
En edes ollut etsimässä miestä elämääni, kun tämä vain tipahti...
Nyt kyllä tuntuu,että toden totta miehet eivät kuulu tulevaisuuteni...ikävää, mutta luotto kyllä meni heti kerralla.
Sitä nautintoa en ole hänelle antanut, että soittelisin tai viestisin.Oikeassa olit, että kerran hän viestikin, että miettii elämää, mutta jatkoi, ettei tästä suhteesta halua hevillä luopua.
Olis oikeesti mukava tietää, jotka ovat näin tehneet,että miksi??????
- Slayer.
Miehellä on nyt uusi sulka hatussa. On saanut naisen metsästettyä ja pauloihinsa. Nyt voikin sitten vaihtaa seuraavan uhriin.
- vieläkin
Alkuperäiselle,mulle on käynyt ihan samoin,sika pisti mun pään ihan pyörryksiin ja väitti tuntevansa samoin! sitten yht'äkkiä tyyppi teki mulle katoamistempun! sain epäselviä selityksiä,ja bla bla bla,sitten toi tyyppi alko VAIN viestittää eikä enää soittanut! mä soitin kyllä sille aina ja olin vielä niin hullu että viestittelin ja soitin sen perään!!!ja tyyppi laitto vastauksen takaisin vasta 10 päivän päästä!
Olen nyt oppinut ettei miehille kannata soittaa eikä varsinkaan IKINA viestitellä mitään!
Ja tuo katoamistemppu siitä minäkin sain märällä rätillä taas naamaan ettei miehiin ole luottamista! lerppeilevät ja valehtelevat vain päin naamaa jotta saavat sun nussittavaksi!
raaka totuus! saatana! - Nimetön
vieläkin kirjoitti:
Alkuperäiselle,mulle on käynyt ihan samoin,sika pisti mun pään ihan pyörryksiin ja väitti tuntevansa samoin! sitten yht'äkkiä tyyppi teki mulle katoamistempun! sain epäselviä selityksiä,ja bla bla bla,sitten toi tyyppi alko VAIN viestittää eikä enää soittanut! mä soitin kyllä sille aina ja olin vielä niin hullu että viestittelin ja soitin sen perään!!!ja tyyppi laitto vastauksen takaisin vasta 10 päivän päästä!
Olen nyt oppinut ettei miehille kannata soittaa eikä varsinkaan IKINA viestitellä mitään!
Ja tuo katoamistemppu siitä minäkin sain märällä rätillä taas naamaan ettei miehiin ole luottamista! lerppeilevät ja valehtelevat vain päin naamaa jotta saavat sun nussittavaksi!
raaka totuus! saatana!Mutta pakko sanoa,kun näitä palstoja lukee on naisetkin tehny samoja pika jättöjä.Kumma vain,ettei kukaan mies joka näin tehny uskaltautunut kertomaan tässä miksi se on tommosel kieroudel tehtävä.Eikö fiksuinta olisi suoraan naamaan sanoa,ettei juttu onnistukkaan.Ja sekin näkyy olevan totta,etten todellakaan ole ainoa jolle näin käynyt!Tämä minunkin tapaus oli kuitenkin aikuinen ihminen ja myös eronnutkin.
Ainoa millä tässä voi itseään enää lohduttaa on usko siihen vanhaa hokemaan,että paha saa palkkansa.
- myös onneton
Minulle kävi myös ihan samoin. Muutaman viikon,ehkä 1,5 kuukautta olimme yhdessä. Viestiteltiin päivittäin useita kertoja,kävimme kerran tansseissa ,vietimme Jouluaaton jopa yhdessä ja vielä kerran sen jälkeen. Sitten ei mitään. Ei vastausta tekstiviesteihin,ei sähköpostiin, ei vastaa puhelimeen. Voi olla että johtuu siitä kun en suostunut heti muuttamaan hänen luokse. Mutta eihän yhteen voi muuttaa kun ei tunne toista vielä juuri ollenkaan. Kesti kauaan ennenkuin pääsin hiukan tasapainoon mutta enää ei uskalla luottaa senkään vertaa. Alkaa pelätä läheisyyttä että kiintyy toiseen liian paljon saadakseen vain pettymyksen.Eikö miehet tosiaankaan uskalla suoraan sanoa jos ei halua enää tavata tai on löytänyt sopivamman ihmisen.
- Kisuli
Kuulosti aivan samalta kuin merikarhut maissa... entistä elämääni. Mies pakenee tunteitaan, koska pelkää niitä. Haluaa jotain, kaunista ja pysyvää, vaan kun ei pysty siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1202380Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699