Onks tarttunut haaviin hyviä vonkaleita?
Viime aikoina? Ongelmia? Millaisia ?
Onko Tärpännyt kunnolla
34
4703
Vastaukset
- Liisuli
on on..kun vaan pysyis mun mukana :)
- ????
Liisulilla on ollut vauhti ? Ei kai liian nopee ?
- Liisuli
???? kirjoitti:
Liisulilla on ollut vauhti ? Ei kai liian nopee ?
Mie vaan olen aika villinpuolenen ;-))
- kot..koot..
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=370812
Vähän kyllä herättää hilpeyttä:)- Doctoriina
ongelmaa .. no kai se on se kevät tulossa ?!:)
- normaali mies
Doctoriina kirjoitti:
ongelmaa .. no kai se on se kevät tulossa ?!:)
Mielestäni tuo oli epänormaalia siinä mielessä että se stondis tulee hänelle mukamas ajoittain niinkuin jokin lintujen kevätsoidin.
Kyllä normaalimiehellä on koko ajan semmoinen pieni paisunta päällä ja päivän mittaan monta kertaa paisuu täyteen kuntoon mitä pienimpien ärsykkeiden johdosta. 'Tuotteliaimmassa' vaiheessa mies saattaa tyydyttää itsensä käsin monta kertaa päivässä ja silti vain erkki nostaa päätään kun jossain vilahtaa naisen pintaa.
Naisilla sen sijaan tuntuu olevan tuota kausivaihtelua eli kiihko nousee pari päivää ennen munasolun irtoamista.
Yritä nyt sitten sovitella tämmöisiä yhteen niin että kumpikin olisi tyydytetty. - Doctoriina
normaali mies kirjoitti:
Mielestäni tuo oli epänormaalia siinä mielessä että se stondis tulee hänelle mukamas ajoittain niinkuin jokin lintujen kevätsoidin.
Kyllä normaalimiehellä on koko ajan semmoinen pieni paisunta päällä ja päivän mittaan monta kertaa paisuu täyteen kuntoon mitä pienimpien ärsykkeiden johdosta. 'Tuotteliaimmassa' vaiheessa mies saattaa tyydyttää itsensä käsin monta kertaa päivässä ja silti vain erkki nostaa päätään kun jossain vilahtaa naisen pintaa.
Naisilla sen sijaan tuntuu olevan tuota kausivaihtelua eli kiihko nousee pari päivää ennen munasolun irtoamista.
Yritä nyt sitten sovitella tämmöisiä yhteen niin että kumpikin olisi tyydytetty...hmm..
joskus kyllä..Oviksen aikoihin on kyllä aika vaikeaa naisellakin,kun pelkkä kävely jo aiheuttaa ongelmia,kun "se" voitelee itsensä joka askeleella..
Mutta noin-niinkuin muuten meissä naisissa on varmaankin eroja siitä, että koska haluttaa-kiihottaa ja miten usein.Mulle kyllä käy yleensä niin,-jos saan määrätyn fiiliksen päälle,se jää päälle aika kauaksi aikaa..eikä mikään oikein tahdo riittää.Ja se näkyy naamasta/olemuksesta,että tykkää sexistä.
Pakko yrittää piilottaa sitä olotilaa välillä.
Kyllä olisikin mukavaa,jos minullakin olisi sellainen viileempikin kausi edes joskus.Kausivaihtelu- ovuaatioviikolla on kyllä se huippuTAIVASkoho-kohta,..muina aikoina..pelkää huippua :D - on sentään
vielä aika siisti, suomi24:nen meinaan...mutta ihan virkistävää luettavaa oli. Pooooorsaita äidin oomme kaikki. Ja nyt kaikki yhtäaikaa-POOOOSAITA äidin .....
- hmmmm.......
on sentään kirjoitti:
vielä aika siisti, suomi24:nen meinaan...mutta ihan virkistävää luettavaa oli. Pooooorsaita äidin oomme kaikki. Ja nyt kaikki yhtäaikaa-POOOOSAITA äidin .....
kaks plussan foorumisivut vielä...
ja olihan tuollakin aikas monta sivua niitä kysymyksiä,osa kyllä tosi hyviä.Itekin oppii taas paljon uutta :) Kiitosta vaan :)Sopivaa luettavaa näin sunnuntaiksi;) - njorrmaali nainen
hmmmm....... kirjoitti:
kaks plussan foorumisivut vielä...
ja olihan tuollakin aikas monta sivua niitä kysymyksiä,osa kyllä tosi hyviä.Itekin oppii taas paljon uutta :) Kiitosta vaan :)Sopivaa luettavaa näin sunnuntaiksi;)olihan tuonne linkki myös sontalaatikosta,joten ei ihme..!!Kaiken ne löytääkin..*kjieh kjieh*
..se kai vain tervettä..ihminen on vaan ihminen haluineen yms. - RÖH-röh-
on sentään kirjoitti:
kaikki ..OOOOOOOOOOOOOOOOMME..K
- tytsykkä
Aikamoinen herkku löytyi viime viikolla! Neljän kuukauden mailailun tuloksena Unelmieni Mies.. ;)
En ymmärrä että miten tuollaisia miehiä on edes vapaana! Joten uskokaa tai älkää on täällä netissä helmiä..! :)- eEEeek:-/
..OON SULLE KADE..
MÄ MISTÄ.. ?!.. - tytsykkä
eEEeek:-/ kirjoitti:
..OON SULLE KADE..
MÄ MISTÄ.. ?!..Löysin tämän herkun www.iskuri.net kautta. Se vaikuttaa hyvin epämääräiseltä sivustolta (kyrvän kuvineen yms, vaikka löytyy sieltä todella mukaviakin miehiä), pistä sinne ilmoitus niin vastaukset tulevat suoraan sähköpostiisi.
Hyvä puoli siinä on ainakin se, ettei sähköpostiosoitteesi siis ole siellä miehien esillä vaan he vastaavat pelkästään iskurin kautta... Joten et saa ainakaan häiriköitä jotka lähettelevät maileja sen jälkeen kun olet haun poistanut.
Itse löysin sieltä aikaisemmin ihanaa seksiseuraa (miellyttäviä ja hyvännäköisiä uroksia), hauskan meseystävän (kaverimielessä) ja viimeisin (ja viimeinen tulee olemaankin!) löytöni on tosiaan kaikki se mistä olen aina haaveillut... Olen tosi onnellinen :)
Tsemppiä sulle ja kokeile tuota kautta! :) - jestas :D
tytsykkä kirjoitti:
Löysin tämän herkun www.iskuri.net kautta. Se vaikuttaa hyvin epämääräiseltä sivustolta (kyrvän kuvineen yms, vaikka löytyy sieltä todella mukaviakin miehiä), pistä sinne ilmoitus niin vastaukset tulevat suoraan sähköpostiisi.
Hyvä puoli siinä on ainakin se, ettei sähköpostiosoitteesi siis ole siellä miehien esillä vaan he vastaavat pelkästään iskurin kautta... Joten et saa ainakaan häiriköitä jotka lähettelevät maileja sen jälkeen kun olet haun poistanut.
Itse löysin sieltä aikaisemmin ihanaa seksiseuraa (miellyttäviä ja hyvännäköisiä uroksia), hauskan meseystävän (kaverimielessä) ja viimeisin (ja viimeinen tulee olemaankin!) löytöni on tosiaan kaikki se mistä olen aina haaveillut... Olen tosi onnellinen :)
Tsemppiä sulle ja kokeile tuota kautta! :)..ai sielläkös ne namuisimmat uroot piileskelee..
*lurps*
Pitänee kurkata jossusss.. ssshhh... ihan salaa:) - wwwwwwwww
tytsykkä kirjoitti:
Löysin tämän herkun www.iskuri.net kautta. Se vaikuttaa hyvin epämääräiseltä sivustolta (kyrvän kuvineen yms, vaikka löytyy sieltä todella mukaviakin miehiä), pistä sinne ilmoitus niin vastaukset tulevat suoraan sähköpostiisi.
Tsemppiä sulle ja kokeile tuota kautta! :)noi tuolla oo pelkkii sexin wonkaajii ?
- Bianca
wwwwwwwww kirjoitti:
noi tuolla oo pelkkii sexin wonkaajii ?
Sinne voi laittaa oman ilmoituksen, ei tarvi vastata seksinvonkaajille jos ei halua.
Itse löysin sieltä oman herkun :) - mies.
Bianca kirjoitti:
Sinne voi laittaa oman ilmoituksen, ei tarvi vastata seksinvonkaajille jos ei halua.
Itse löysin sieltä oman herkun :)siis seksittömiä naisia?
>= 90 tai jotain? - namanam
mies. kirjoitti:
siis seksittömiä naisia?
>= 90 tai jotain?ite oot sexitön...??!!..HÖH..lä..
jiii...
mie ainaskki olle hillitön nymfo,mutta en kai mä ny heti sitä gentelle kerro.. ;D
jiii...haaaaAAAAAAAH ! - anteeks kui ?
mies. kirjoitti:
siis seksittömiä naisia?
>= 90 tai jotain???????????
Tääl ainaski on Seksinylipapitar..
joku mies antoi sen tittelin minulle :)
..
- namanam
uinut iso KALA :-) ENKÄ PÄÄSTÄ POIIIS IKUNA :-)
- Oooo
orkun;-)
- taasko taasko
ei kai tullu liian aikasin? No sitä sattuu paremmissakin piireissä :-)
- iines-
on löytää täältä kunnollista MIESTÄ,kaikki kunnolliset on olleet varattuja,ja ne ei kiinnosta.
- Female
kun mies haluaisi triion..
siis lisänä toinenkin female, en lämpene ajatussulle. - Venus
..tässä viettelyt on meneillään... :)
...
I`m Your Venus ...- Venus
...come and cet me...
- Venus
Venus kirjoitti:
...come and cet me...
..come andddddddddd get me...
kiimaa liikaa ..ei aivot pelaa kuin unenomaisesti..
- Rotu-007
todellisen namun olen löytänyt :-)
Pötypuhetta,etteikö täältä löytäis upeeta naista,
kyllä Gentleman osaa ..- namin...
mutta se olikin pudonnut mun taskusta yks päivä.noukin sen äsken lattialta,imeskelen sitä nyt tässä samalla kun selaan niiden oikeiden namujen profiileita tuolt treffeiltä,hyvää tääkin on,tää sisupastilli,eikä viel kauheen kuivakaan,vaikka tää pyöri muutaman päivän tos jaloissa.mitä ny vähän nukkaa oli kertyny...
- nii nii in
namin... kirjoitti:
mutta se olikin pudonnut mun taskusta yks päivä.noukin sen äsken lattialta,imeskelen sitä nyt tässä samalla kun selaan niiden oikeiden namujen profiileita tuolt treffeiltä,hyvää tääkin on,tää sisupastilli,eikä viel kauheen kuivakaan,vaikka tää pyöri muutaman päivän tos jaloissa.mitä ny vähän nukkaa oli kertyny...
..kkeli :-) On ne hyvii ne pastillitkii :-)
Jos kohta tärppäis..pitänee tarkistaa viestit;-)
- laadukas
tietysti ! Mikäs ihme se on, olen ainoa laatuani!
- :-/
ole:-/
- :-(
veneessä ollaan,
ei oo osunut kohdalle kunnollista saalista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078