mulla on semmonen "pieni" ongelma että mulla on hirveen vaalee iho ja se rasvottuu helposti ja jos sen pesee nii siitä tulee kuiva ku hapankorppu ja mulla on punottavia näppylöitä eikä ees öljyttömät meikkivoiteet oikei pysy naamassa:S oon kokeillu Lumenen matt touch ja lumene double stay meikkivoiteita ja myös Nivean stay realia ja vaikka ostan kaikkia noita vaaleimpana sävynä nii ne näyttää iholla pian tummilta ja ruman näkösiltä ku ne ei siis kertakaikkiaan taho pysyä... että millanen ihotyyppi mulla siis on ja minkä merkkisiä meikkivoiteita suosittelette? vastaukset ois ihan kivoja:)onko mitään helppoja kotikonsteja muuten ihonhoitoon?
meikkivoiteesta
1
311
Vastaukset
- maisa
Moikka!! Iho tyyppisi kuulostaa tyypilliseltä sekaiholta. mutta käytätkö kosteusvoideta ja miten putsaat kasvosi? Minkä ikäinen ole? Kaikki vaikuttaa ihon hoitoon, mutta uskoisin että on kyse nuoresta ihosta? Ensinnäkin kunnon esimerkiksi sulle juuri sekaihon putsari esim. biothermilä on hyvät ja siihen kasvovesi viimmeistelemään ja ehdottomasti hyvä kosteusvoide lopuksi ja näin talvisaikaan kannattaa ainakin yönajaksi laittaa vähän tuhdinpaa, kuivan ihon kosteusvoidetta. Kunnon kuorinta kerran viikossa ja päälle kosteusvoide. Syväpuhdistava naamio silloin tällöin ja kosteuttavat naamiot oikein pakkasella. Päivällä sekaihon kosteusvoide riittaa sulle varmasti. Meikkivoiteeksi esim. biothermin sekaihon meikkivoide tai jonkun muun merkin sekaihon meikkivoide. Että semmosia vinkkejä. ja sitten erimerkeillä löytyy vielä ns.kiilon viejä voiteita, joita voi laittaa vaikka meikkivoiteen päälle, ottamaan pois kiiltoa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514