Olen 28 vuotias nainen ja olen asunut poikaystävän kanssa 7 vuotta yhdessä ( huomattavasti vanhempi)
Aina välillä on tuntunut siltä että suhde ei onnistu mutta kai se on se tottumus mikä kuitenkin on voittanut. Olen monta vuotta puhunut siitä että haluasin lapsia ja mies on sanonut että sitten myöhemmin. Hänellä on jo 4 lasta. Nyt hän sanoo että voidaan lapsia tehdä jos muutetaan maalle ( asutaan Helsingissä). En ole kuitenkaan valmis siihen kun kaikki sukulaiset ja ystävät asuvat täällä lähellä.
Mutta suurin ongelma on nyt se että en tiiä mitä miehelleni on tullut. Hän ei enää halua olla kotona mun kanssa ja viime yönäkin oli kylpylässä yötä (tiedän että oli siellä eikä muualla). Kun sen kanssa puhuu niin se käyttäytyy ihan kun minä olisin syyllinen ja että se ei jaksa mua kattoo. Kotona se on hermostunut ja nykyään se ei enää kotona paljon ole. Tämä tuntuu aika ikävältä kun on näin kauan asunut yhdessä. Ja voin vielä lisätä että minä en tietääkseni ole syyllinen, enkä ole nalkuttava akka, vaan ehkä liiankin kiltti ja huomaavainen vaika itse sanon.....
Tää tuntuu niin uskomattomalta että huomaan että en osaa selittää tätä tilannetta kunnolla.
Onko muilla ollut tämmöisiä ongelmia. Mitä mun pitää tehä?
mielipiteitä
10
1131
Vastaukset
- miehet
pakenee naista esim.autotalliin,työpaikalle tai harrastuksien pariin,mistähän tuollanen käytös mahtaa johtua :)
toisaalta jos naiselle sanoo jotakin niin siitä seuraa syyteryöppy,hiljasuus ja pakeneminen on seuraus syistä. - pahvi
kuinkakohan huomattavasti tää mies on sua vanhempi? jos äijä on ikivanha niin sillä voi olla vaikka keski-iän kriisiä tai jotain potenssiongelmia, joista se ei kehtaa sulle puhua, tai jotain sinneppäin.
näyttää vähän siltä, että se ei oikeesti haluu mitään lapsia ja pelkää, että sä lähet kävelemään kun saat sen selville... harva mies nyt haluaa lisää lapsia jos löytyy jo 4kpl... usein vanhemmat miehet kiinnostuu nuoremmista naisista just sen takia, että ne nuoremmat ei oo heti perustamassa perhettä.
et sä täältä tän parempaa vastausta saa.. loput sun pitää repii siitä miehestäs. näitä asioita siltä kuitenkin kannattais kysyä ihan suoraan. ei se tietty suoraan vastaa, mutta jankkaat tarpeeks kauan, kunnes se lähtee. ja sit jankkaat vähän lisää kun se tulee takasin. kyllä se sit jossain välissä murtuu.- Jenny28
Kiitos.
mies on jo 45 :(
Jos kysyn siltä niin se sanoo että se kyllä haluaa lapsia mutta pitää muuttaa maalle.
En tarkoita nyt tällä että mies pitää olla kotona koka ajan. Mutta kun se on muutenkin niin outo........ - White_Wolf_84
Jenny28 kirjoitti:
Kiitos.
mies on jo 45 :(
Jos kysyn siltä niin se sanoo että se kyllä haluaa lapsia mutta pitää muuttaa maalle.
En tarkoita nyt tällä että mies pitää olla kotona koka ajan. Mutta kun se on muutenkin niin outo........Miehesi on kuitenkin jo sen verran vanhempi, että ajatus taas muutamasta pienestä lapsesta varmasti pelottaa, siinä voisi olla syy myös siihen, miksi miehesi haluaisi muuttaa maalle, siellä hän pääsisi hyvien tekosyiden turvin laistamaan vaipanvaihdosta sun muusta vastaavasta. Luulen,että kysymys on kuitenkin vain pelosta, eikä mistään muusta. Kannattaisi ottaa asia varovasti puheeksi miehesi kanssa. Ehkä takana on vain se pelko uudelleen isäksi ryhtymisestä. Toivotan kuitenkin onnea lapsihankkeeellenne. Toivottavasti saat pienen nyytin joku päivä hoivattavaksi!!
- mies78
White_Wolf_84 kirjoitti:
Miehesi on kuitenkin jo sen verran vanhempi, että ajatus taas muutamasta pienestä lapsesta varmasti pelottaa, siinä voisi olla syy myös siihen, miksi miehesi haluaisi muuttaa maalle, siellä hän pääsisi hyvien tekosyiden turvin laistamaan vaipanvaihdosta sun muusta vastaavasta. Luulen,että kysymys on kuitenkin vain pelosta, eikä mistään muusta. Kannattaisi ottaa asia varovasti puheeksi miehesi kanssa. Ehkä takana on vain se pelko uudelleen isäksi ryhtymisestä. Toivotan kuitenkin onnea lapsihankkeeellenne. Toivottavasti saat pienen nyytin joku päivä hoivattavaksi!!
miksi yleensä seurustelet noin vanhan miehen kanssa?onhan se aika tyhmää tossa iässä hankkia lapsia,miehesin on jo eläkeläinen kun lapset on parikymppisiä..ja hänellähän on jo neljä lasta eli miksi hän enää haluaisi lapsia?varmasti asia myös pelottaa..minun mielestä jo tuollainen ikäero on outoa,mutta vain minun mielipiteeni..ota oman ikäinen mies ja lapseton niin voitte sitten hankkia lapsia..
- Jenny28
mies78 kirjoitti:
miksi yleensä seurustelet noin vanhan miehen kanssa?onhan se aika tyhmää tossa iässä hankkia lapsia,miehesin on jo eläkeläinen kun lapset on parikymppisiä..ja hänellähän on jo neljä lasta eli miksi hän enää haluaisi lapsia?varmasti asia myös pelottaa..minun mielestä jo tuollainen ikäero on outoa,mutta vain minun mielipiteeni..ota oman ikäinen mies ja lapseton niin voitte sitten hankkia lapsia..
Vaikeeta nyt kysyä iteltäni miks seurustelen niin vanhan miehen kanssa kun oon seurustellut jo 10v ja asunut yhdessä 7v. Ikäero ei ole ollut ongelma ainakaan ennen......
- erhe
Sillä on toinen nainen jossain. Se ei enää halua olla sun kanssa.
- mies vm-63
Olen erhen kanssa samaa mieltä. merkit on aika selvät.
- ....
Lyhyesti ja ytimekkäästi: liika kiltteys ei kannata! Kukaan ei jaksa kauaa katsella ihmistä, joka ei koskaan pidä omia puoliaan. Sellainen ihminen on liian helppo.
- realisti
Mies testaa. Jos hänellä on jo neljä lasta, niin voisin kuvitella, ettei hän oikeasti haluakaan enempää. "Sitten myöhemmin" tarkoittaa selkokielellä sitä, ettei koskaan, ellet sinäkin joudu "uhraamaan" jotain. Tässä tapauksessa sukulaiset ja ystävät, jos maalle täytyisi muuttaa lapsia hankkimaan. Maalla sinä taas olisit täysin miehen ja lapsesi armoilla eli tarkoittaa sitä, että tukiverkostosi jäisi kaupunkiin. Huonompi homma.
Koska muuten olet liiankin kiltti, nyt on aika ryhdistäytyä. Tee miehelle selväksi, ettet odottele enää loputtomiin ja lasten hankkiminen on järkevintä siellä missä ystävät ja sukulaiset ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864