Vihdoin tein sen, sain otettua itseäni niskasta kiinni. Ja olo on jo nyt mitä mainioin. 10 kiloa aion vielä vähintäänkin pudottaa kesään mennessä. Toivottavasti olo on tälläinen koko elintapojen terveellistymisen ajan ja sen jälkeen.
Tsemppiä kaikille muillekkin laihduttajille, kyllä me hei pystytään :)
Minä aloitin 3.2.2006
2
501
Vastaukset
- Nimetön
Hyvä niin sitä pitää! Painan 65kg ja olen 17w. En ole mikään ylipainoinen tiedän sen ,mutta jostain syystä mahani on kuitenki kuin 5kk raskaana olevalla naisella, enkä tosiaankaan valehtele tämän suhteen...
Ärsyttää katsoa sellaisia "mallityttöjä" jotka syövät mitä tahtovat (koulussakin joka päivä hakevat kaupasta karkkipussin ja syövät sen) eivätkä siltikään liho yhtään.
Olen yrittänyt kaikkeni ja haluaisin mahani pois... Harrastan pesäpalloa ja reenaan 6 kertaa viikossa ja sen lisäksi käyn lenkillä. Syön mahdollisimman vähän kaikkea ylimääräistä ja karkkia ja muita herkkujakin vain vähän lauantaina... Mutta tuo röllykkä ei vain tipu tuosta. Olen yrittänyt tehdä kaikkeni tavoitteena on ollut 38 housut mutta joskus tuntuu että se on mahdotonta. Olen yrittänyt katsoa hiilareiden määrää kaikista mitä syön ja vähentää niitä. Neuvoa tarvitsisin. ajattelin rueta uimaan jos se auttaisi, kun se kuluttaa kuitenkin niin paljon. Tuntuu että kaikki jotka tunnnen(jotka siis ovat laihduttaneet paljon!) ovat onnistuneet siinä niin "helposti" ja nopeasti...mutta minulta se ei onnistu! Haluaisin kesäksi hyvään kuntoon että kehtaisi sortsit edes jalkaan laittaa tai jonkun topin mutta ei.
toivottavasti sinä onnistutu! Minäkään en luovuta!- nöröö
Rupea laskemaan symöesi ruokien kalori määrä katso joka päivä että syöt 1100-1200 kcal nälässä ei kannata olla mutta säännölliset ruoka ajat. Niinku aamupala, kouluruoka, päivällinen kotona, Iltapala. Jos tulee nälkä syö välipalaksi vain vähäkalorisia ruokia. Ensin hyvän makuinen ruoka, jos sen jälkeen on nälkä syö vähäkalorista ruokaa esim. hapankorppu hedelmät. Sillä ei ole väliä mitä syöt syö vaikka suklaalevy JOS LUULET PÄRJÄÄVÄSI SILLÄ
KOKOPÄIVÄN.
ruokien kalorimäärät
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/index.pl?language_id=1
ja virtuaali ravintola.
toivottavasti oli apua =)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148