moi,
olen 165 cm ja 50-52 kg (heittelee tosi paljon). luulen kuitenkin, että luustoni tai lihakseni eivät ole suuri osa tuosta painosta, koska läskiä on mahassa ja pepussa ja jaloissakin vähän. joten kysymykseni onkin, että onko siitä mitään hyötyä kiinteytymisen kannalta jos kävelee reippaasti kilometrin tai kaksi päivässä? siis hyötyliikunnan lisäksi. että varta vasten lähtee aamulla kävelemään. ja kun satun asumaan harjun päällä, niin eikös portaiden nouseminen ole aika tehokasta?
kävely tehokasta?
kiia
2
662
Vastaukset
- kävelystä tolla määrällä
no eipä sillä parin kilsan kävelemisellä suurta merkitystä ole, kokeile vaikka mieluummin viiden kilsan lenkkiä. parin kilsan lenkillä poltat kaloreita ehkä yhden banaanin verran joten ei se läskiä paljon polta.
- Santtu
Pitää paikkaansa, eli kunnon lenkille pitää lähteä jotta tuloksia tulee. Porraskävely on kyllä tehokasta. Nojaa portaita noustessasi vielä hieman eteenpäin, niin saat peffan lihakset työskentelemään mahdollisimman tehokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864