Vhh Kahvila Tamperella

Kiril

Taivaspaikka on rasvakammoisilta kielletty, kirjoittaa Hämeen Sanomat. Cafe Carbo on kai Suomen ensimmäinen Atkins tyyppinen vähähiilihydraattiseen ja terveelliseen ruokaan perehtynyt ruokapaikka.

Sokeri ja runsaasti tärkkelystä sisältävät ruoat, kuten peruna, pasta, riisi sekä vehnäleipä ja -leivonnaiset ovat karppaajilta kiellettyjä. Rasvaa sen sijaan saa syödä kursailematta - kunhan se on voita, oliiviöljyä tai muuta luonnonrasvaa.

- Rasva ei tee pahaa ihmiselle eikä edes lihota, jos sitä ei syö yhdessä hiilihydraattipitoisten ruokien kanssa, Café Carbon omistaja Reija Siitonen sanoo.

Näin se vhh etenee. Lisätietoja seuraavassa linkissä:

http://hameensanomat.fi/Article.jsp?article=28042

21

1444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja mites ne A-oikeudet?

meinaan vaan kun terveydestä puhutaan?

• on A-oikeudet

ja tuskin on heilläkään. Mutta tätähän sinä et oikeasti edes halunut tietää.

• nettisivuiltaan

"Alkoholilupia meillä ei ole"

"Savuttomassa Cafe Carbossa..."

Jos älliä riittää, voit noista yrittää päätellä vastaukset kysymyksiisi.

• Yks ronkeli

Kiitos vinkistä!
      Ei vaan voi mennä, kun ei kestä lisäaineita eiukä viitsi niistä joka paikassa riidellä. Voisitko kysyä meidän puolesta... esim aromisuolaa ei saa olla ruoassa yhtään eikä mitään liemijauheita eikä marinoituja lihoja saa käyttää. Kannattaako mennä edes ovesta sisään?

• Kiril

aromisuolaa, liemikuutioita enkä jauhoja puhumattakaan marinoiduista lihoista tai E alkuisista lisäaineista. Ei ne kuulu vhh ruokavalioon, joten tuskin siellä niitä käytetään.

• rm78
        Kiril kirjoitti:

aromisuolaa, liemikuutioita enkä jauhoja puhumattakaan marinoiduista lihoista tai E alkuisista lisäaineista. Ei ne kuulu vhh ruokavalioon, joten tuskin siellä niitä käytetään.

Terve Olisin kiinnostunut ruokavaliostasi. OIKEASTI!!! Miten voisin saada sinuun henk koht yhteyttä? En ole kovin kokenut keskustelupalstojen juttuja.

• Väärä ihminen

• oikeaa ruokaa

niin lisäaineita ei käytetä, sehän on itsestään selvää. Ihmeellisiä juttuja taas täällä.

Käy kattomassa heidän kotisivuilta mistä on kyse.

Mitä vikaa on marinoidussa lihassa?

• IPAA?

• Kiril
        rm78 kirjoitti:

Terve Olisin kiinnostunut ruokavaliostasi. OIKEASTI!!! Miten voisin saada sinuun henk koht yhteyttä? En ole kovin kokenut keskustelupalstojen juttuja.

sähköpostiosoite tuolla profiilisivulla ja sitä kautta voit ottaa yhteyttä. Klikkaat nimimerkkiäni ja siitä pääset eteenpäin.

• Kiril
        oikeaa ruokaa kirjoitti:

niin lisäaineita ei käytetä, sehän on itsestään selvää. Ihmeellisiä juttuja taas täällä.

Käy kattomassa heidän kotisivuilta mistä on kyse.

Mitä vikaa on marinoidussa lihassa?

vaan marinadissa. Kun katsoo marinoidun Broilerin koipireisi pakkauksen ainesosia, niin ei tee mieli syödä. Marinoinnilla pyritään lisäämään tuotteen hyllyssäoloaikaa ja säilyvyyttä. Parempi ostaa liha lihana ja maustaa itse sekä jättää makeutusaineet ja säilöntäaineet pois.

Aineosat:

Broilerin koipireisi (88 %), vesi, suola, kovetettu kasvirasva, mausteet (paprika, mustapippuri), maltodekstriini, happamuudensäätöaine (E 330), sakeuttamisaineet (E 412, E 415), kasviöljy, aromit (mm. kumina, korianteri, kurkuma, valkosipuli, inkivääri, chili), emulgointiaineet (E 472c, E 472b), elintarvikeväri (E 150a), makeutusaine (E 954), hapettumisenestoaine (E 306). Säilöntäaineeton. Suolapitoisuus 1,2 %. Pakattu suojakaasuun.

• sen tiedän
        Kiril kirjoitti:

vaan marinadissa. Kun katsoo marinoidun Broilerin koipireisi pakkauksen ainesosia, niin ei tee mieli syödä. Marinoinnilla pyritään lisäämään tuotteen hyllyssäoloaikaa ja säilyvyyttä. Parempi ostaa liha lihana ja maustaa itse sekä jättää makeutusaineet ja säilöntäaineet pois.

Aineosat:

Broilerin koipireisi (88 %), vesi, suola, kovetettu kasvirasva, mausteet (paprika, mustapippuri), maltodekstriini, happamuudensäätöaine (E 330), sakeuttamisaineet (E 412, E 415), kasviöljy, aromit (mm. kumina, korianteri, kurkuma, valkosipuli, inkivääri, chili), emulgointiaineet (E 472c, E 472b), elintarvikeväri (E 150a), makeutusaine (E 954), hapettumisenestoaine (E 306). Säilöntäaineeton. Suolapitoisuus 1,2 %. Pakattu suojakaasuun.

mutta tuo provo ilmeisestikään ei.

Marinoidussa lihassa ei ole mitään vikaa, kun sen marinaadin tekee itse. Mutta nämä kaiken yleistäjät eivät tajua edes perusasioita ruuasta tai ruuanlaitosta.

• mainostamisesta virallisesti

• Väärä ihminen (loppu)

• jotain asiaa

• VHHn.

• VHH-ruokavalio
        Kiril kirjoitti:

määritellään niin, ettei siihen kuulu lisäaineet tai marinoidut lihat? Vastaus: Ei missään.

Jokainen voi noudattaa VHH-ruokavaliota juuri siten kuin haluaa, kunhan pitää hiilihydraatit riittävän alhaalla, muutenhan ei enää olisikaan kyse vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.

Se, että sinä et käytä lisäaineita tai marinoituja lihoja, ei tee ruokavaliostasi VHH:n standardia. Esimerkiksi Atkins itse ensimmäisessä kirjassaan ei ota mitään kantaa lisäaineisiin, eikä lihojen marinointiin.

• Kiril
        VHH-ruokavalio kirjoitti:

määritellään niin, ettei siihen kuulu lisäaineet tai marinoidut lihat? Vastaus: Ei missään.

Jokainen voi noudattaa VHH-ruokavaliota juuri siten kuin haluaa, kunhan pitää hiilihydraatit riittävän alhaalla, muutenhan ei enää olisikaan kyse vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.

Se, että sinä et käytä lisäaineita tai marinoituja lihoja, ei tee ruokavaliostasi VHH:n standardia. Esimerkiksi Atkins itse ensimmäisessä kirjassaan ei ota mitään kantaa lisäaineisiin, eikä lihojen marinointiin.

määritelty mitään vhh-standardia eikä se edes ole vhh:n mukaista määritellä. Siltä osin en ymmärrä kirjoitustasi. Ei myöskään minun suhtautumisellani lisäaineisiin ja marinointiliemiin ole merkitystä muuta kuin minulle, sillä minun vhh toteutukseen eivät kuulu lisäaineet ja valmiit mairinointiliemet. Jos asia muussa keskustelussa tulee esille, ei mielipiteelläni ole tarkoitus olla mikään standardi vaan jokainen saa itse ratkaista syökö niitä mömmöjä vai ei.

• kirjoitit
        Kiril kirjoitti:

määritelty mitään vhh-standardia eikä se edes ole vhh:n mukaista määritellä. Siltä osin en ymmärrä kirjoitustasi. Ei myöskään minun suhtautumisellani lisäaineisiin ja marinointiliemiin ole merkitystä muuta kuin minulle, sillä minun vhh toteutukseen eivät kuulu lisäaineet ja valmiit mairinointiliemet. Jos asia muussa keskustelussa tulee esille, ei mielipiteelläni ole tarkoitus olla mikään standardi vaan jokainen saa itse ratkaista syökö niitä mömmöjä vai ei.

etteivät ne kuulu VHH-ruokavalioon. Sanoistasi sai siis käsityksen, että ne eivät kuulu yleisesti kyseiseen ruokavalioon, eivätkä pelkästään sinun vhh-ruokavalioosi.

• olevansa vhh.n
        kirjoitit kirjoitti:

etteivät ne kuulu VHH-ruokavalioon. Sanoistasi sai siis käsityksen, että ne eivät kuulu yleisesti kyseiseen ruokavalioon, eivätkä pelkästään sinun vhh-ruokavalioosi.

ylipappi.Pelkkää pätemistä.

• ovat tunnetusti hitaita

Kaunakohan niillä menee, ennen kuin ne tajuavat, että "Cafe Carbo" on sama kuin kristillinen kahvila nimettäisiin "Cafe Sataniksi"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      9
      12417
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5105
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2859
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2408
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      47
      2164
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe