Elikkä tuli tämmöinen idea tätä palstaa lueskellessa, kun kaikilla sinkuilla tuntuu olevan vaikeuksia tavata vasta kappalettaan, joka ymmärtäisi yksinolon tuskan ja sen miltä tuntuu jos yrittää tehdä jotain baarissa ja ennen suunsa avaamista saa vastauksen "Painu vittuun" ja on tämän takia oppinut elämään sinkkuna vaikkei siitä tykkääkään.
Niin olisko mitään jos päätettäisiin joku päivä ja tavattaisiin porukalla, mentäisiin esim keilaamaan tai jotain vastaavaa?
Koska tiedän että täälläkin pyörii todella hyviä ja mielenkiintoisia ihmisiä vaikka ei siltä itsestä aina tunnukaan kun baarissa tai jossain yrittää alotetta tehdä.
Eli löytyisikö Vaasan suunnalta naisia/miehiä suunnilleen sama määrä halukkaita, että järkättäisiin tälläinen tapahtuma missä kaikki koittaisivat positiivisesti jutella jopa sellaisille ihmisille, jotka eivät itseä kiinnostaisi. Ja kenellekään ei naurettaisi tai sanottaisi pahasti vaikka mitä tulisi suustaan päästäneeksi.
Siis tapahtuma missä tehtäisiin jotain, mikä auttaisi poistamaan vaivautuneisuuden tunteen joka tulee esim kun mennään syömään ja olisi pakko kokoajan jutella jotain.. ja näin tutustuttaisiin ihmisiin.
ilmotelkaa kiinnostuneet niin katsotaan mitä keksitään..
Miten on tilanne 06 suunnalla?
7
702
Vastaukset
- juttelemaan ihmisille
jotka eivät itseä kiinnosta, kuulostaapa houkuttelevalta, sellaista seuraa saa kyllä ihan tarpeeksi...eikö sinulla ole hyviä kavereita? Miksi etsiä surkeaa seuraa väkisin?
- Snowman
kirjoitin toisen viestin jo mutta onnistuin ilmeisestin näiden muutaman olusen jälkeen painamaan jotain väärää nappia ettei se tullut viestiketujuun..
Eli todellakaan en tarkoittanut tuota mitä kerroit. Kavereita minulla on paljon ja välillä tuntuu että vähän liikaakin. Mutta siis tarkoitin että sellainen "tilaisuus" missä kenenkään iskuyrityksille ei naurettaisi vaan sitten ystävällisesti sanottaisiin että ei kiitos tai jotain vastaavaa..
...ok olen liian päissään että saisin tuotettua enää selväjärkistä tekstiä.. eli jatkakaa ketjua jos oikeesti haluisitte et järkätään tällasta ni kyl se tapahtuu sitten kun selviän ;-P - onpa kauheaa.
Mun mielestä on ihan kohteliasta jutella myös niille ihmisille jotka eivät itseä kiinnosta. Kaikki eivät valitettavasti ajattele niin.
- siitä...
onpa kauheaa. kirjoitti:
Mun mielestä on ihan kohteliasta jutella myös niille ihmisille jotka eivät itseä kiinnosta. Kaikki eivät valitettavasti ajattele niin.
Tottahan toki mä juttelen ihmisille vaikka ne ei mua kiinnostakaa, mutta se että haluanko mä vapaa-aikani viettää sellaisessa seurassa on ihan eri juttu
- kaskas
siitä... kirjoitti:
Tottahan toki mä juttelen ihmisille vaikka ne ei mua kiinnostakaa, mutta se että haluanko mä vapaa-aikani viettää sellaisessa seurassa on ihan eri juttu
kylläpäs taas takerruttiin asian viereen, tyyppi tarkoitti että vaikka seassa on sellaisiakin jotka ei nyt kemioiltaan oo just sopivia itselle, moni ihminen tuntuu ihan jeessiltä kunhan paremmin tutustutaan, ei pelkän ulkoisen perusteella kukaan tee seukkaamisvalintoja...kai, toivottavasti ei....
- voit tietää
siitä... kirjoitti:
jos et kokeile. Ei voi ikinä tietää, vaikka tällaiseen tapahtumaan tulis just se ketä saa sun sukat jaloos pyörimään. Ja nyt sä sanot täällä, ettet halua viettää vapaa-aikaa sellaasten seurassa jotka ei kiinnosta.
Mä ainakin olisin halukas saamaan uusia ystäviä ympäri pohojammaan lakkeuksien. Kyllä jämpti on niin =) - kaskas
voit tietää kirjoitti:
jos et kokeile. Ei voi ikinä tietää, vaikka tällaiseen tapahtumaan tulis just se ketä saa sun sukat jaloos pyörimään. Ja nyt sä sanot täällä, ettet halua viettää vapaa-aikaa sellaasten seurassa jotka ei kiinnosta.
Mä ainakin olisin halukas saamaan uusia ystäviä ympäri pohojammaan lakkeuksien. Kyllä jämpti on niin =)Helpompaahan se on tavata ihmisiä porukalla ku että tekee sokkotreffit yhden kans ja kun ei natsaa tai tökkii, niin kyllä on hankala tilanne toista loukkaamatta yrittää tilanteesta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935